.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 14:02:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wiedzy
PostNapisane: 14.maja.2012 21:58:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
Zakładam posta na temat vagowania silnika ABC (150KM) 2,6L

Typy sterowników i ich oprogramowania

4A0 907 493 (firmware 5DA 006 903-00) oznaczenia w kolorze zielonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 006 903-01) oznaczenia w kolorze czerwonym
4A0 907 493 A (firmware 5DA 007 193-05) oznakowany etykietą
Wszystkie te sterowniki były bez immobilizera i brak kontroli trakcji.

4A0 907 493 B (firmware 5DA 007 193-01) oznakowany etykietą
z immobilizerem i bez kontroli trakcji

4A0 907 493 D (firmware 5DA 007 193-02) oznakowany etykietą-taki posiadam w swoim audi
z immobilizerem i bez kontroli trakcji

4A0 907 493 E (firmware 5DA 007 193-03) oznakowany etykietą
z immobilizerem i kontrolą trakcji

4A0 907 493 P (firmware 5DA 007 193-13) oznakowany etykietą
4A0 907 493 AC (firmware 5DA 007 193-17) oznakowany etykietą
4A0 907 493 T (firmware 5DA 007 193-53) oznakowany etykietą
Specyfikacja tych jednostek jest dla mnie nieznana.


proszę o wrzucanie informacji jeśli macie cos na temat tego sterownika:

Bloki pomiarowe tego sterownika to:


Grupa 000


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10- POZYCJA
24 87 95 24 41 128 128 129 135 35- WARTOŚCI WYŚWIETLANE(przykładowe)



1) prędkość silnika (80-2000 obr/min ,55-1600 obr/min )

2) ciśnienie na kolektorze wlotowym (250-0% ,0-25% dotyczy czujnika otwarcia przepustnicy )

3) kąt zapłonu

4) Liczba skoku zaworu
dla stabilizacji biegu jałowego

5) temperatura silnika

6) kontrola lambda Bank 1 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )

7) kontrola lambda Bank 2 (128-miesznka stechiometryczna,255-uboga,001-bogata )

8) wartość kontroli lambda Bank 1

9) wartość kontroli lambda Bank 2

10)wartość wyuczona prędkości obrotowej biegu jałowego




Uzyskane wartości są przedstawione w układzie dziesiętnym.

Lepsze oceny mogą się znajdować w grupach VAGA 01-06.




Odczyty Bloków pomiarowych




001

1 =Prędkość obrotowa silnika

2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego

3 =Regulacja zapłonu(WYLICZONY KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU)

4 =Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego


002

1 =Otwarcie przepustnicy

2 =Ciśnienie Kolektora dolotowego

3 =Temperatura płynu chłodzącego

4 =Temperatura Powietrza dolotowego

003

1 =Lambda uczenia wartości (Bank 1)

2 =Lambda uczenia się wartość (Bank 2

3 =Lambda Control (Bank 1)

4 =Lambda Control (Bank 2)


004

1 =Państwa lambda kontroli

2 =Wartość Nauka wentylacji zbiornika

3 =Lambda Control (Bank 1)

4 =Lambda Control (Bank 2)


005

1 = Prędkość obrotowa silnika

2 = Głębokość kontroli Knock

3 = Firing kąt

4 = Temperatura płynu chłodzącego


006

1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego

2 = Wartość Nauka stabilizacji biegu jałowego

3 = Zakłócenia zaworu stabilizacji biegu jałowego

4 = Zawór regulacyjny do stabilizacji biegu jałowego

007

1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego

2 = Temperatura płynu chłodzącego

3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)

4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)


008

1 = Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego

2 = Temperatura płynu chłodzącego

3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)

4 = Lambda uczenia się wartość (Bank 2)

009

1 = Temperatura płynu chłodzącego

2 = Idle switch

3 = Regulacja zapłonu

4 = Prędkość obrotowa silnika

010

1 = Temperatura płynu chłodzącego

2 = Idle switch

3 = Lambda uczenia wartości (Bank 1)

4 = Wartość Nauka wentylacji zbiornika


099

1 = Prędkość obrotowa silnika

2 = Obciążenie silnika

3 = Temperatura płynu chłodzącego

4 = OFF kontroli Lambda / ON



Grupa pomiarowa 001




1. obr / min Prędkość obrotowa silnika (w stanie spoczynku)
680 ... 820/min i.O.

2. % Ciśnienie kolektora dolotowego (obciążenie silnika)
29 ... 59% i.O. (100% = 1022 hPa, 32% = 327 hPa)

3. ° v.OT Zapłonu - nie obserwowano

4. ... Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O.




Sprawdzenie przyczyn i rozwiązań dla bloku nr 001


Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

1

powyżej 820/min


- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2



- System wlotu przenosi duże ilości
- Niemierzalne
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki



- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55


mniej niż 680/min


- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55



- Bezczynność F60 przełącznik ustawiony niepoprawnie lub łamane
- Sprawdzenie i regulacja biegu jałowego F60 przełącznik
=> Strona 24-99 i => 009 grup reklam, w polu wyświetlacza 2



- Konsumenci włączony, na przykład Klimatyzacja; przystanku końcowego na kierownicy, dźwignia zmiany nie z automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Umieść na kierownicy pozycji centrum
Dźwigni selektora w pozycji "P" lub "oferta N"



2


na zewnątrz zakres tolerancji

- Biedny bezczynności (nie działa na wszystkich cylindrów)
- Wtryskiwaczy paliwa lub świec wadliwe



- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10



3 ignorować



4

na zewnątrz zakres tolerancji


- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji jest unieruchomiony lub słaby
- Zawór do bezczynności stabilizacji zameldowania N71 => Strona 24-55



Grupa pomiarowa 002


1. .. % otwarcie przepustnicy
leniwy: 0% i.O.
pełnym obciążeniu: 95% i.O.


2. .. % Ciśnienie kolektora dolotowego => grupy reklam 001, display box 2


3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego
81 ... 111 ° C

4. .. ° C Powietrza dolotowego
żadnej wartości, ponieważ umgebungstemperaturabhängig



Sprawdź Tabela Display Grupa 002




Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

1

bezczynności powyżej 0%

- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10



- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla



- Throttle zależy

- Usunięcie przyczyn


mniej niż 95% przy pełnym otwarciu przepustnicy

- Throttle-G69 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10



- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla



- Przepustnicy błędnie określone G69
- Throttle test G69 => Strona 24-94


Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:

Do badania na pełnym gazie wyłączyć silnik i włączyć zapłon.



3
mniejsze

- Silnik na zimno
- W razie potrzeby. Wykonaj jazdę próbną


81 °C 1)
- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32


więcej

- Skraplacz Dirty
- Clean chłodnicy


111 °C 1)
- Bez kibiców funkcja chłodzenia
- Sprawdź funkcji



- Chłodzenie wadliwe (termostat)
- Sprawdź chłodziwa kontroli



- Czujnik temperatury płynu chłodzącego do podłączenia do sterowania silnika i zarządzanie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-32

4

Niezależnie od otoczenia

- Wlot powietrza czujnik temperatury G42 wadliwe
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 28-27


1) pojazd jest eksploatowany.


Uwaga na wyświetlaczu 3:

Dawcy do temperatury płynu chłodzącego to zależy od temperatury oporu. Jeśli na przykład przez wilgoć w gniazdo (takie jak odporność na uderzenia, równolegle połączone sygnału czujnika) uszkodzony, więc zakłócenie może wciąż leżą w obszarze, który nie jest rozpoznawany przez pamięć winy.




Grupa pomiarowa 003




1. .. Lambda uczenia wartości (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.

2. .. Lambda uczenia się wartość (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.


3. .. Lambda Control (Bank 1)
0,75 ... 1.25 i.O.


4. .. Lambda Control (Bank 2)
0,75 ... 1.25 i.O.






Sprawdź Tabela Display Grupa 003




Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

1 / 2
niski
- Zbyt wysokie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24


Lambda
- Wtryskiwacz przecieka
- Sprawdź wtryskiwaczy paliwa => Strona 24-30


Wartość Nauka
- Elektrozawór 1 do pojemnika węgla aktywowanego N80 stale otwarte
- Check-N80 => Strona 24-86



- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65


wysokiej lambda
- Wtryskiwacz zatkane
- Sprawdź stanie => Strona 24-41


Wartość Nauka
- Zbyt niskie ciśnienie paliwa
- Sprawdź ciśnienie paliwa => Strona 24-24



- Powietrze wtórne na rury wydechowej uszczelka
- Usunięcie przyczyn



- Grzałka sondy lambda uszkodzony lub zanieczyszczony czujnik tlenu
- Sprawdź czujnik tlenu => Strona 24-65




3 / 4
poza tolerancją
Obszar
Małej wartości - Motor za gruby
Zagrożenie: kontrola Lambda emaciates mieszaniny
- Poczekaj 30 sekund, aż na wyświetlaczu ustabilizuje



Great value - silnik zbyt chude
Zagrożenie: Tłuszcz kontroli Lambda do mieszaniny





- Niemierzalne
- Eliminowanie niemierzalne



- Wtryskiwacz wadliwe
- Sprawdź stanie => Strona 24-41



- Nieudana dowiedziałem
- => Ekran 1 a.m.-2 p.m.



- Lambda nauczania wartości, aby zatrzymać
- Lambda zbadać gotowość => Ekran Grupa 004


Grupa pomiarowa 004



1. .. Stan systemu Lambda:
0: poznanie funkcji kontroli lambda jest aktywny (zawór AKF nie jest aktywna)
16: poznanie funkcji kontroli lambda nie jest aktywny (zawór AKF jest uruchamiany)


2. .. Wartość Nauka wentylacji zbiornika
1.25 i.O.

3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4



Uwaga: Aby wyświetlić Pole 1:

W panelu wyświetlacza 1 nie aktywny) są wyświetlane po uruchomieniu przez 1 minutę, wartość 0 (zawór AKF, następnie 7 minut długości, wartość 16 (zawór AKF aktywnych), a następnie na 1 minutę, wartość 0 W przypadku popełnienia błędu w systemie wartości od 1 do 12 jest wyświetlana => tabela wyboru, strona 01-74.



Sprawdź Tabela Display Grupa 004


Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów
1


1
- Temperatura płynu chłodzącego za niski

- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 28-32


4
- Prędkość na biegu jałowym zbyt niskie
- Wyłącz wszystkie ładunki elektryczne
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-20


5
- Bieg jałowy zbyt wysokie
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-20



6
- Tlen czujnik nie jest gotowa
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-81



7
- Zablokowane kontroli lambda
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 24-94


10
- Nauka nie osiągnęły wartości
- Temperatura płynu chłodzącego 85 ° C został osiągnięty
Zapytanie pamięci Błąd => Strona 01-10


11
- Zbyt mała liczba zapłonów na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Kontakt Okresowe w kabel sondy lambda


12
- Zbyt wiele płomień na analizy odstępu
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 01-10
Lambda sensor wieku


2
mniej niż 0,75
- Zawór elektromagnetyczny dla aktywowanego pojemnik naklejane na
- Zawór elektromagnetyczny dla kanistry węgla check => Strona 24-86


większy niż 1,25
- System otwarty AKF
- Sprawdź systemu rurociągów z AKF


Grupa pomiarowa 005


1... / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1


2... ° n.OT Głębokość kontroli Knock
podstawowe wartości: 60 ° n.OT (w zmniejszaniu kąta zwalniania przez organy kontroli domina jest usuwany, Zündwinkelrücknahme o 60 ° n.OT)

3... ° BTDC Średnia wszystkich kąt wypalania

4... ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3





Sprawdź Tabela Display Grupa 005



Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

2
mniej niż 60 °

- Silnik Nieprawidłowe kolejny szum (dodatkowe jednostki luzem)
- Słaba jakość paliwa (mniej niż 91 RON)
- Temperatura powietrza dolotowego jest zbyt wysoka
- Usunięcie przyczyn



Grupa pomiarowa 006



1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego
10 ... 60 i.O.

2. .. Wartość wyuczona zaworu stabilizacji biegu jałowego
18 ... 75 i.O. (Odchylenia od podstawowej wartości pilotażowych zgodnie z silnika i warunków pracy)

3. .. Störgrößeneinfluß do stabilizacji pracy na biegu jałowym
0 = brak zakłóceń


4. .. Bezczynności systemu stabilizacji - nie obserwowano


.

Sprawdź Tabela Display Grupa 006


Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

1
mniej niż 10
- Dodatkowy system wlotu powietrza zwraca
- Sprawdź układ wlotowy na przecieki


powyżej 60
- Zawór do bezczynności N71 stabilizacji łamane
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-55

3
większa niż 5

- Dźwignia selektora nie automatyczną skrzynią biegów w pozycji "P" lub "N"
- Put nastawienia dźwigni na pozycję "P" lub "N"


powyżej 10
- Klimatyzacja włączony
- Wyłącz klimatyzacji


Grupa pomiarowa 007 i 008:



1. .. Stanowisko zaworu stabilizacji biegu jałowego => grupy reklam 006, Display Pole 1

2. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

4. .. Lambda Control (Bank 2) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 4





Grupa pomiarowa 009:




1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

2. .. Idle switch
0 = otwarte
1 = zamknięte

3. .. ° BTDC Firing kąt - nie obserwowano

4. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1





Sprawdź Tabela Display Grupa 009



Spowodować uszkodzenie
Rozwiązywanie problemów

2

0 lub 1
- Bezczynność F60 przełącznik łamane
- Throttle-G69 uszkodzony lub nieprawidłowo ustalone
- Pamięć błędów Zadaj pytanie => Strona 24-99



- Throttle zależy
- Prasy Mat na akcelerator
- Usunięcie przyczyn



- Wilgoć w złącza Throttle-G69
- Sprawdź złącze



- Gaszugeinstellung
- Regulacja przepustnicy kabla



Grupa pomiarowa 010:



1. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

2. .. Idle switch => grupy reklam 009, display box 2

3. .. Lambda Control (Bank 1) => 003 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

4. .. / Min Wartość Nauka wentylacja zbiornika => grupy reklam 004, display box 2





grupa pomiarowa 099, system Lambda:





1. .. / Min Speed => Grupa Reklam 001, Display Pole 1

2. ..% Obciążeniu silnika => grupy reklam 001, display box 2

3. .. ° C Temperatura płynu chłodzącego => 002 grup reklam, w polu wyświetlacza 3

4 ?-Reg . Kontroli Lambda
domyślnie 04: ?-Reg.AUS
Przeczytaj bloku mierzonych wartości 08: ?-Reg.EIN






Uwagi na wyświetlaczu 4:

? W celu poszukiwania błędów jest określone, kontrola lambda włączony przy wyborze grupy reklam 099 w funkcji 04 "podstawowych" off-lub w funkcji 08 "przeczytaj Meßwerteblock.
? Po wyjściu z funkcji 04 "default" jest kontrola lambda automatycznie staje się aktywne.





Kodowanie sterownika 2.6 ABC (4A0 907 473 XX)

Elektronika silnika:

Number of Lambda probes - Type of Gearbox - Type of drive - Coding up to "C" - Coding from "D" and up
2 - Manual 012 - FWD - 000 - 00060
2 - Manual 01A - 4WD - 001 - 00061
2 - Auto 01F - 4WD - 008 - 00068
2 - Auto 01K - FWD - 008 - 00068
1 - Manual 012 - FWD - 032 - 00032
1 - Manual 01A - 4WD - 033 - 00033
1 - Auto 01F - 4WD - 040 - 00040
1 - Auto 01K - FWD - 040 - 00040


kodowanie w zależności od typu audi

100 C4
Obrazek

A6 C4
Obrazek

A4
Obrazek

A80
Obrazek

Login do adaptacji sterownika

ABC ( 4A0 907 473D/P) = 02102

Kanały adaptacji dostępne bez logowania

Obrazek

Na kanale 00 -wracamy do ustawień fabrycznych
Na kanale 01-mozemy zmienić prędkość silnika na biegu jałowym

podniesienie obrotów + przez wpisanie 01=10 obr/min, 02,03, 07=70 obr/min
zmniejszenie obrotów - przez wpisanie 0255=10 obr/min, 0254,0253 ,0294=70 obr/min


Dostępne kanały adaptacji po zalogowaniu się do sterownika

Obrazek

Może ktoś wie co dokładnie oznaczają pozostałe kanały od 02 do 12 bo jeszcze nie miałem okazji się tam zalogować i przestawiać

na rosyjskim forum znalazłem coś takiego do weryfikacji

Obrazek

1. 0 -0 biegu jałowym 254 (i dodatkowo 253 - łatwość off xx) 0 (umywalka 680) 1 (2 + a następnie dodać 20 obrotów)
2. 0 -128 mieszanka Wynagrodzenie podczas przyspieszania (obogaschenie. mnie dotyczy także wystartować)
3. 128 -0 odszkodowanie po zresetowaniu mieszanka gazu (wpływa na szybkość, z jaką obowiązkowe xx po zresetowaniu gazu i hamulca obj. Podłączyć dopływ paliwa, mam spadek do zera jest brak obrotów przy 128 obr po resecie i można powiesić na podgazovyvat xx do 1800 bez końca jeszcze stłumić obj)
4. 128 -128 hol.zapusk \ ocieplenie (wszystko jest jasne - 128 baza tańczył z dala 127 - mniej niż \ uboższej mieszanki 129 + więcej \ mieszanki bogatsze
5. 128 -128 ogrzewanie (podobny w punkcie 4)
6. 0 -128 bystrodeytvie lambda regulacja: XS (. Takich jak ECU musi szybko dostosować się do zeznań mieszanki lambda rzeczywiście nie czują różnicy, a 0 i 160 ustawić parametry i jazda nie zauważalną)
7. 0 -0 prędkość ogr? XS (kto chce oddawać, mówią nie można usunąć ograniczenie temu, pewnie leży)))
8. 0 -128 (0)? XS (nie mam nic na uderzenia)
9. 1 -1 254 kąt wyprzedzenia zapłonu (1 stopień) .. 0 (umywalka) ... 1 (-1grad później, właściwie kto jedzie na 92 i mniej))
10. 0 -0
11. 0 -0
12. 0 -0 korekta paliwa w całym zakresie 254 (bedn.) ... 0 (umywalka) ... 1 (bogat.) Mam bardzo fajną mieszankę koreektiruet kanału bardzo dużo większa niż 15 jednostek. Zalecane szczególnie w bogatej części (świece przeciwpowodziowe)
13. 4 4 (0) xs
14. 0 -0 xs

Lepsze tłumaczenie zagadnienia

Kanał 01 - ustawienie prędkość biegu jałowego.
Kanał 02 - dostosowanie mieszanki, z obciążeniem wzrasta. wzbogacenie mieszanki pod obciążeniem, kiedy buty gwałtownie wciśnięty.
Kanał 03 - dostosowanie mieszanki, ze spadkiem obciążenia. wzbogacenie mieszanki z ciągłym klikając na sneaker lub podczas zwalniania.
Kanał 04 - wzbogacenie fazy po * początku *
Kanał 05 - wzbogacenie fazy * ciepły *
Kanał 06 - kontrola lambda. Ustawia szybkość reakcji regulatora na zmianę sygnału z lambda,
wartość wielkiej - reakcja szybciej
mniejsze wartości - reakcja jest wolniejsza.
Kanał 07 - dodatkowa kompensacja ogranicznik prędkości. Ustawia limit, dodając 1km/chas
Kanał 08 - jest odpowiedzialny w fazie wzbogacania "Start".
Kanał 09 - rekompensata za czas zapłonu. Regulacja kąta 0,75 stopni krokiem w całym zakresie obrotów
Kanał 10 - regulacja stawka podstawowa za paliwo (działa we wszystkich trybach)
Kanał 11 - układ recyrkulacji spalin (EGR / AGR)
Kanał 12 - ustawić ciśnienie doładowania, tylko dla turbo maszyn, wartości duże - ciśnienie doładowania wzrost, wartości niższe - zmniejszenie ciśnienia doładowania.
Kanał 13 - nie używane
Kanał 14 - dodatkowa rekompensata za czas bezczynności Reguluje obciążenie silnika na wolnych wielkiej wartości - zwiększenie specyfikację ładunku na biegu, wartości niższe - zmniejszone.

Procedura adaptacji kanału nr 02
Obrazek

Bloki pomiarowe z początku posta gr 01-010/099
plik rar

Procedura adaptacji krokowca i zmiana obrotów jałowych
plik rar

Błędy jakie miałem u siebie w sterowniku i jakie udało się zlikwidować

0519
Obrazek

źle wciśnięta fajka przewodu od czujnika podciśnienia na korpusie przepustnicy


Ostatnio edytowano 16.maja.2012 21:53:12 przez filon705, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 15.maja.2012 15:51:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dodałem temat do kompendium wiedzy o benzynach
viewtopic.php?f=27&t=108789

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 15.maja.2012 18:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
a czemu pan moderator zmienił nazwę mojego tematu i co robi oznaczenie ALL obok ABC

po 2 jak mogę dodać pliki bo nie widzę opcji?

po 3 nie popieram takiego hasła u moderatora.(sam jestem diagnosta amatorem 3-lata się sam uczyłem vagować swoje auto a fora po to chyba istnieją żeby sie czegoś od siebie nawzajem uczyć lub pomagać.)


"Jak zapodam tutaj bloki wartości to zaraz tu będzie pełno diagnostów amatorów i różnej maści mondrali. Bład zrobiłem że zamieściłem bloki do 1.9 TDi. Teraz już tego błedu nie popełnię. Diagnostyka kosztuje"


Ostatnio edytowano 15.maja.2012 19:08:46 przez filon705, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 15.maja.2012 18:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
filon705 napisał(a):
a czemu moderator zmienił nazwę mojego tematu i co robi oznaczenie ALL obok ABC


ALL bo dotyczy to wszystkich modeli audi z silnikiem ABC ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 15.maja.2012 18:52:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
ok doczytałem regulamin-dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 16.maja.2012 08:33:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
filon705 napisał(a):
nie popieram takiego hasła u moderatora.(sam jestem diagnosta amatorem 3-lata się sam uczyłem vagować swoje auto a fora po to chyba istnieją żeby sie czegoś od siebie nawzajem uczyć lub pomagać


To cytat.... jakbyś raczył zauważyć...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 16.maja.2012 09:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
Ok rozumiem podtekst czlowiek przemeczony hyba jest niezobaczylem cudzyslowii sorry musze zfolgowac z siedzeniem do rana na forum.

I pytanko gdzie jest opcja wysyłania plilow.

Jeszcze raz sorry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 28.maja.2012 23:32:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
Log do sterownika sprawdzony-działa

kanały adaptacji po zalogowaniu też sprawdzone -ok nawet znalazłem jeszcze jeden kanał nr. 91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 12.cze.2013 13:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2006 12:05:00
Posty: 86
Lokalizacja: Kraków
Można prosić o podanie linka do procedury adaptacji krokowca i obrotów jałowych (plik .rar)?

Dzięki!

_________________
Allroad Quattro 2.7 BT A/T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 12.cze.2013 20:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1649

tu można ściągnąć bo na forum AKP jakoś nie mogę znaleźć funkcji dodawania plików


zapraszam do redagowania tego tematu jeśli ktoś ma jakieś wiadomości na temat silnika ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 12.cze.2013 21:21:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tutaj niestety nie ma możliwości dodawania plików, musisz skorzystać z serwera zewnętrznego.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 12.cze.2013 21:25:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
ok dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 18.cze.2013 10:30:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2013 10:28:38
Posty: 112
Auto: A4 B6 3.0 AVK
Co to jest ten Firing kąt ? Nigdzie nie ma tego dobrze wyjaśnione i nie rozumiem o co w tym biega.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 18.cze.2013 10:56:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zapewne kąt zapłonu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL ABC 2.6 Pb] Diagnostyka, kodowanie - kompendium wie
PostNapisane: 24.cze.2013 20:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 09:56:39
Posty: 40
Lokalizacja: warszawa
dokładnie jest to wyliczony przez sterownik auta kąt zapłonu

można go zmieniać w 9 pozycji po zalogowaniu do sterownika tak jak wyżej opisuje -jednak nigdy tej pozycji nie odważyłem się zmieniać

1 jednostka=0,75 stopnia wyprzedzenia zapłonu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 127 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: