.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 07:53:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kluczyk audi, scyzoryk - fotostory
PostNapisane: 12.mar.2006 12:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Witam
Dla zainteresowanych zaadaptowaniem popularnego ostatnio pilota z kluczykiem typu banan do własnego samochodu, załączam linki ze zdjęciami mojej przeróbki.
Postanowiłem przełożyć kluczyk z immobiliserem od Audi A4 95r do takiego właśnie
„banana” : zd1
Niestety obecnie raczej niema możliwości zaprogramowania takiego pilota do jakiegokolwiek nieoryginalnego systemu zabezpieczającego, w związku z tym pozostaje jedynie przeróbka.
Prace moje rozpocząłem od przełożenia kluczyka. Posiadam kluczyk starego typu i jak się dowiadywałem raczej nie można dostać grotu surówki do scyzoryka. Pozostało mi więc dorobienie samego kluczyka u ślusarza (koszt 16 zł) i dopiłowanie go pilnikiem:zd2.
Kolejny etap to przełożenie immobilisera. Najpierw wyjąłem stary immo: zd3, , a następnie rozebrałem scyzoryk:zd4.Trzeba najpierw zdjąć dekielek z baterią, a następnie odkręcić torxem trzy śrubki. Radzę do tego użyć dopasowanego klucza w innym wypadku użycia np. noża prawdopodobnie skończy się to uszkodzeniem śrub.
Po rozebraniu w górnym rogu znajduje się szary, przyklejony lekko plastik zd5. Należy go delikatnie nożykiem podważyć i wyjąć. Pozostaje tylko podmiana fiolek immo. zd6. Kolejnym krokiem było przeniesienie pilota od alarmu zd7. Po stworzeniu schematu ideowego mojego pilota i zdjęciu wymiarów płytki z banana, stworzyłem w programie wzór płytki
Następnie przeniosłem go na laminat, wytrawiłem zd8 i dociąłem płytkę do odpowiedniego kształtu zd9. Pozostało mi przeniesienie elementów (SMD – lutowanie powierzchniowe) z oryginalnej płytki na nowo powstałą zd10. Niestety bateria jest znacznie większa niż oryginalna pastylka w związku z czym niezbędne były nacięcia w bananie zd11. Nieco problemów przysporzył mi zasięg lecz niewielka pętelka załatwiła ten problem definitywnie – zasięg jest identyczny z oryginalnym pilotem zd12. I tak oto powstał w pełni funkcjonalny pilot scyzoryk zd13. Ogólnie przeróbka szczerze mówiąc jest trochę skomplikowana pod względem elektroniczym. Większość elementów jest lutowana powierzchniowo przy pomocy specjalistycznego sprzętu. Dla amatorów radzę powierzyć tą część dla elektronika w innym przypadku można łatwo uszkodzić starego pilota.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 15:17:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 00:12:06
Posty: 65
Lokalizacja: Jezioro Czos
Czy do A4 z XII 1996 r., kluczyk z pilotem do centrala - 433MHz, da radę zaprogramować, bez przeróbek, allegrowego banana 433MHz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 15:25:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
trzeba bylo opisac calosc tu:
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=5001

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 21:22:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Co do zaprogramowania takiego pilota to podejrzewam że nic z tego nie wyjdzie w audi z 1996r. W tej chwili będę robił taki kluczyk pod nowy alarm dla kolegi który ma A6 z 1996 i wiem że niema tam możliwości zaadaptowania takiego pilota poza przeróbką pilota od alarmu. Poza tym piloty scyzoryki jakie posiadam są z 2005 roku więc i system kodowania sygnału będzie prawdopodobnie inny.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 22:14:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
Stary, Gratulacje!! Kawal fantastycznej roboty!

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 22:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2005 15:06:25
Posty: 132
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A4 B5
Nom fajno ci to wyszło. Od kogo brałeś scyzoryk?

_________________
AUDI A4 1.9 TDI 110PS 1998r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 05:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Scyzoryki kupiłem na allegro. Jest tam dużo aukcji, lecz obecnie osoba od której kupiłem już nie sprzedaje ich. Były dość tanie i momentalnie poszły. Na forum był nawet link do tych pilotów. Myślę że można dostać takie na aukcjach obecnie za 50-70 zł.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 07:34:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Ty lepiej powiedz mi albo raczej nam ile chciałbyś za taką przeróbkę :?: :diabel:

a tak na marginesie - to bardzo dobra robota :peace:

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 08:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Dzięki za uznanie.
Co do ewentualnych przeróbek na "zamówienie" to wolałbym nie rozmawiać na forum, tylko przez maila lub GG. Ktoś mógłby się obrazić ;-)
A tak na marginesie to niema problemu z przeróbką jak ma się pilota i centralkę lub dorabia do nowego alarmu. Problem pojawia się gdy robi się samego pilota a centralka jest daleeeeeko w samochodzie.... nie można sprawdzić i zestroić.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 09:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Bart_D napisał(a):
Dzięki za uznanie.
Co do ewentualnych przeróbek na "zamówienie" to wolałbym nie rozmawiać na forum, tylko przez maila lub GG. Ktoś mógłby się obrazić ;-)
A tak na marginesie to niema problemu z przeróbką jak ma się pilota i centralkę lub dorabia do nowego alarmu. Problem pojawia się gdy robi się samego pilota a centralka jest daleeeeeko w samochodzie.... nie można sprawdzić i zestroić.


Gratuluje.
Problemu nie ma jak ma sie sprzet. Malo kto wysle Ci piloty i centralke. Mi ludzie wysylaja z konca drugiej strony Polski piloty bez centralki a po robocie chodza jakby byly od oryginalnego alarmu.
Robota jest bardzo delikatna wiec tak czy siak zycze sukcesow.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 09:45:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
A to czasem jeszcze zależy .... czasem zdarzają się takie sytuacje że jak się nie sprawdzi to pewności nie będzie, chociaż faktycznie jak narazie oprócz zasięgu, problemu żadnego nie miałem a i ten był tylko formalnością. Podobnie było z pestką immo. Początkowo po wstawieniu immo raz na trzy razy nie łapał. Wystarczyło przesunąć pestkę o 1mm w kierunku stacyjki i usterka znikła na zawsze.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kluczyk audi, scyzoryk - fotostory
PostNapisane: 13.mar.2006 18:43:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
Bart_D napisał(a):
Witam
Dla zainteresowanych zaadaptowaniem popularnego ostatnio pilota z kluczykiem typu banan do własnego samochodu, załączam linki ze zdjęciami mojej przeróbki.
Postanowiłem przełożyć kluczyk z immobiliserem od Audi A4 95r do takiego właśnie
„banana” : zd1
Niestety obecnie raczej niema możliwości zaprogramowania takiego pilota do jakiegokolwiek nieoryginalnego systemu zabezpieczającego, w związku z tym pozostaje jedynie przeróbka.
Prace moje rozpocząłem od przełożenia kluczyka. Posiadam kluczyk starego typu i jak się dowiadywałem raczej nie można dostać grotu surówki do scyzoryka. Pozostało mi więc dorobienie samego kluczyka u ślusarza (koszt 16 zł) i dopiłowanie go pilnikiem:zd2.
Kolejny etap to przełożenie immobilisera. Najpierw wyjąłem stary immo: zd3, , a następnie rozebrałem scyzoryk:zd4.Trzeba najpierw zdjąć dekielek z baterią, a następnie odkręcić torxem trzy śrubki. Radzę do tego użyć dopasowanego klucza w innym wypadku użycia np. noża prawdopodobnie skończy się to uszkodzeniem śrub.
Po rozebraniu w górnym rogu znajduje się szary, przyklejony lekko plastik zd5. Należy go delikatnie nożykiem podważyć i wyjąć. Pozostaje tylko podmiana fiolek immo. zd6. Kolejnym krokiem było przeniesienie pilota od alarmu zd7. Po stworzeniu schematu ideowego mojego pilota i zdjęciu wymiarów płytki z banana, stworzyłem w programie wzór płytki
Następnie przeniosłem go na laminat, wytrawiłem zd8 i dociąłem płytkę do odpowiedniego kształtu zd9. Pozostało mi przeniesienie elementów (SMD – lutowanie powierzchniowe) z oryginalnej płytki na nowo powstałą zd10. Niestety bateria jest znacznie większa niż oryginalna pastylka w związku z czym niezbędne były nacięcia w bananie zd11. Nieco problemów przysporzył mi zasięg lecz niewielka pętelka załatwiła ten problem definitywnie – zasięg jest identyczny z oryginalnym pilotem zd12. I tak oto powstał w pełni funkcjonalny pilot scyzoryk zd13. Ogólnie przeróbka szczerze mówiąc jest trochę skomplikowana pod względem elektroniczym. Większość elementów jest lutowana powierzchniowo przy pomocy specjalistycznego sprzętu. Dla amatorów radzę powierzyć tą część dla elektronika w innym przypadku można łatwo uszkodzić starego pilota.

bardzp fajna rzecz tylko mam jeden problem u mnie w kluczyku nie ma pestki immobiliazera a napewno jest zabezpieczenie bo sprawdzalem (a4 99') takze moge miec problem z tym zabepzieczenim przy przekladaniu kluczyka moze ktos mi poradzi albo ktos zajmuje sie tym w okolicach radomia - wwy pzodrawiam

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: No piękna robota...
PostNapisane: 13.mar.2006 18:48:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
Super to zrezałeś GRATULUJE. :peace: Czy inne piloty też da się w ten sposób przerobić? Ja mam Scorpiona Z1M i też chciałbym tak przerobić. Pozdro.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:04:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Super, świetnie, dla elektroników.
Ja niestety nim nie jestem i musiałem starą płytkę od pilota piłować, przycinać, cudować, kombinować, ścieżki kabelkami zastępować. Ale się również udało.
I działa mi pilot na 6 V czyli w miejsce oryginalnej baterii są 2x CR2016. Tylko zasięg się trochę zmniejszył i nie wiem czy przez niższe napięcie czy przez to, że ścieżka anteny jest trochę przypiłowana.
Bart_D napisz czy ta pętla anteny jest dolutowana równolegle do tej na płytce, czy tamten obwód rozciąłeś i wydłużyłeś, bo może taka operacja u mnie poprawi zasięg.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kluczyk audi, scyzoryk - fotostory
PostNapisane: 13.mar.2006 19:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
konrad napisał(a):
Bart_D napisał(a):
Witam
Dla zainteresowanych zaadaptowaniem popularnego ostatnio pilota z kluczykiem typu banan do własnego samochodu, załączam linki ze zdjęciami mojej przeróbki.
Postanowiłem przełożyć kluczyk z immobiliserem od Audi A4 95r do takiego właśnie
„banana” : zd1
Niestety obecnie raczej niema możliwości zaprogramowania takiego pilota do jakiegokolwiek nieoryginalnego systemu zabezpieczającego, w związku z tym pozostaje jedynie przeróbka.
Prace moje rozpocząłem od przełożenia kluczyka. Posiadam kluczyk starego typu i jak się dowiadywałem raczej nie można dostać grotu surówki do scyzoryka. Pozostało mi więc dorobienie samego kluczyka u ślusarza (koszt 16 zł) i dopiłowanie go pilnikiem:zd2.
Kolejny etap to przełożenie immobilisera. Najpierw wyjąłem stary immo: zd3, , a następnie rozebrałem scyzoryk:zd4.Trzeba najpierw zdjąć dekielek z baterią, a następnie odkręcić torxem trzy śrubki. Radzę do tego użyć dopasowanego klucza w innym wypadku użycia np. noża prawdopodobnie skończy się to uszkodzeniem śrub.
Po rozebraniu w górnym rogu znajduje się szary, przyklejony lekko plastik zd5. Należy go delikatnie nożykiem podważyć i wyjąć. Pozostaje tylko podmiana fiolek immo. zd6. Kolejnym krokiem było przeniesienie pilota od alarmu zd7. Po stworzeniu schematu ideowego mojego pilota i zdjęciu wymiarów płytki z banana, stworzyłem w programie wzór płytki
Następnie przeniosłem go na laminat, wytrawiłem zd8 i dociąłem płytkę do odpowiedniego kształtu zd9. Pozostało mi przeniesienie elementów (SMD – lutowanie powierzchniowe) z oryginalnej płytki na nowo powstałą zd10. Niestety bateria jest znacznie większa niż oryginalna pastylka w związku z czym niezbędne były nacięcia w bananie zd11. Nieco problemów przysporzył mi zasięg lecz niewielka pętelka załatwiła ten problem definitywnie – zasięg jest identyczny z oryginalnym pilotem zd12. I tak oto powstał w pełni funkcjonalny pilot scyzoryk zd13. Ogólnie przeróbka szczerze mówiąc jest trochę skomplikowana pod względem elektroniczym. Większość elementów jest lutowana powierzchniowo przy pomocy specjalistycznego sprzętu. Dla amatorów radzę powierzyć tą część dla elektronika w innym przypadku można łatwo uszkodzić starego pilota.

bardzp fajna rzecz tylko mam jeden problem u mnie w kluczyku nie ma pestki immobiliazera a napewno jest zabezpieczenie bo sprawdzalem (a4 99') takze moge miec problem z tym zabepzieczenim przy przekladaniu kluczyka moze ktos mi poradzi albo ktos zajmuje sie tym w okolicach radomia - wwy pzodrawiam

nadmienie jeszcze ze samochod nawet odpala na takim plastykowym kluczyku czyli immo musi byc wtopiony w tworzywo :(

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 20:04:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lis.2005 21:41:01
Posty: 238
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A4 B7
konrad zobacz dokładnie fotke numer 3 kolegi Bart_D a potem zobacz na tył swojego kluczyka. Powinna tam być taka kwadratowa zaślepka zlana z plastikiem kluczyka. Tam właśnie jest immo. Tak czy inaczej immo jest zalane w plastiku kluczyka.

_________________
Pozdrawiam
Michał

Audi A4 B7 S-Line '06 2.0TDi (BRE)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 21:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2004 20:01:28
Posty: 105
Lokalizacja: radom
Bart_D napisał(a):
Dzięki za uznanie.
Co do ewentualnych przeróbek na "zamówienie" to wolałbym nie rozmawiać na forum, tylko przez maila lub GG. Ktoś mógłby się obrazić ;-)
A tak na marginesie to niema problemu z przeróbką jak ma się pilota i centralkę lub dorabia do nowego alarmu. Problem pojawia się gdy robi się samego pilota a centralka jest daleeeeeko w samochodzie.... nie można sprawdzić i zestroić.

hej a moglbys doradzic jaki alarm (sterownik centralnego zamka) kupic zeby bez wiekszych pzerobek pasowal do takiego tylu klucza a moze taki http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91769170 system uda sie zaadoptowac to tego klucza?? no i nie moge znalezc immo w moim kluczu mozesz zrobic dokladniejsze fotki swojego klucza z ktorego wyciagnales immo gdzie on sie znajduje??

_________________
NIUNIA b4 1,9tdi 93` dobre zwierze pociagowe
NIUNIA a6 c4 2,5tdi ael 95' bardzo dobre zwierze pociagowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 23:04:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Dla mnie najwazniejszym narzedziem do przerabiania pilotow to analizator widma, ktorym zreszta dysponuje. Inaczej nie wiedze sensu sie w to bawic. A jezeli juz ktos sie za to bierze bez analizatora widma to moze liczyc na szczescie ze jest OK.
Pojemnosci medzy sciezkowe na dzien dobry zmieniaja czesotltiwosc nadajnika nawet przy zastosowaniu takich samych kondesatorow. Nawet kwarc tu nic nie da, bo on tylko stabilizuje czesotliwosc zeby nie plywala.

Ta petla to nic innego jak wieksza antena dzieki ktorej zle zestrojony pilot dogaduje sie z centralka. Jesli pilot wysylalby sygnal bez prazkow bocznych to zadna antena by tu nie pomogla (no chyba ze odbiornik idze bardzo szeroko). Gdyby czesottliwosc byla jak trzeba nie musialbys dawac tej petli. Teraz juz wiesz dlaczego musiales dac petle (czyt. antene zewnetrzna).
Drugi kolega ktory pisze w tym watku, a tez przertabial pilot ma ten sam problem. Zasieg - zla czesottliwosc nadajnika.
Jeszcze jedna sprawa. Latwo mozna doprowadzic do wzbudzania sie nadajnika, a tego bez analizatora nie sprawdzimy. Bardzo niebezpieczne zjawisko, ktore pali tranzysotr nadajnika, a w skrajnych sytuacjach moze uszkodzic wyjscie HCSa. Nie mowiac juz, ze bateria leci do smieci.
Zycze wszystkim powodzenia w przerabianiu pilotow, mysle ze to co napisalem pomoze. :peace:

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 06:47:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Witam
Odnośnie pestki immo u Kolegi Konrada to szczerze mówiąc nie przyglądałem się kluczykom A3 z 99r. W starszych w górnym rogu (patrząc na kluczyk z góry) jest taka mała i mało widoczna zaślepka za którą jest pastylka. Jak dzisiaj wrócę do domu to zrobię dokładne zdjęcie kluczyka.
Odnośnie zasięgu to przy projektowaniu płytki byłem tak pochłonięty umieszczeniem mojego pilota (z trzema przyciskami) na malutkiej płytce że nie zauważyłem że moja antena nie jest dopasowana. Prostymi słowami najlepiej jeżeli postaramy się w jak największym stopniu zachować układ z oryginalnego pilota przenosząc go na nową płytkę, a przede wszystkim rozmieszczenie anteny względem pozostałego układu oraz jej parametry np. długość.
Podsumowując myślę że jeżeli posiadamy wiedzę na w/w tematy to bez problemu powinniśmy takiej przeróbki dokonać nawet nie dysponując "analizatorami widma" (zawsze można skoczyć do kolegi który ma ;) ). Jeżeli natomiast wiedzy takowej nie posiadamy to zawsze możemy zwrócić się np. do kolegi MariuszaD - świetnie jak widać zaznajomionego z tematem.
Ostatnią sprawą jaką chciałbym poruszyć ( z całym szacunkiem dla uczestniczących w dyskusji) to to, iż może używajmy terminologii i zwrotów bardziej zrozumiałych dla klubowiczów AKP, a nie dla klubowiczów elektrody. Ideą forum nie jest chyba rywalizacja i mącenie tylko przede wszystkim wzajemna pomoc.
Pozdrawiam wszystkich.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kluczyk audi, scyzoryk - fotostory
PostNapisane: 14.mar.2006 16:31:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Cytuj:
bardzp fajna rzecz tylko mam jeden problem u mnie w kluczyku nie ma pestki immobiliazera a napewno jest zabezpieczenie bo sprawdzalem (a4 99') takze moge miec problem z tym zabepzieczenim przy przekladaniu kluczyka moze ktos mi poradzi albo ktos zajmuje sie tym w okolicach radomia - wwy pzodrawiam
nadmienie jeszcze ze samochod nawet odpala na takim plastykowym kluczyku czyli immo musi byc wtopiony w tworzywo :(

Oto obiecane zdjęcie kluczyka i zaślepki immo.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: