przemik napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Kup normalne 2.0 TDI quattro 170 KM > 2010 i zrób sobie 240 KM.
Bez tego całego burdelu z fsi,tfsi,lpg ...
Czysty masochizm ...
Jasne... bedzie się za to mógl ekscytować... zaszlamionym EGR, swirujacym nastawnikiem turbosprezarki, wiecznie zapychajacym się DPFem, opiłkami w pompie CR i kulejącymi wtryskiwaczami... czysty masochizm.
Po milionie nalotu jest wysoce prawdopodobnym twoja wróżba.
PDFa usuwasz w pare minut, reszta opisanych przez Cię wypadkow zdarza się w zaniedbanych egzemplarzach.
Łukowski Robin Hoodzie: mam 9-letniego CRa i wiem o czym piszę. Motor dzwon, po update + 74 KM... i + 130 Nm ...
Jak dbasz, tak masz.
Btw: jestem w stałym kontakcie i często bywam u najlepszego chipsiarza w regionie. Widzę co przyjeżdża i zbieram opinie.
PDFy wywala się z zajeżdżonych egzemplarzy, do tego duże znaczenie ma lokalizacja owego komponentu w samochodzie.
Ja mam o tyle farta iż moj PDF siedzi blisko turbo i szansa na zapchanie go przy moim stylu jazdy jest niewielka.
W razie czego - ciach i po problemie.