.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 01:53:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi TT 1.8T 411KM by MR Motors STAGE 3
PostNapisane: 02.lip.2010 08:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pacjent Audi TT 2002r. 180PS AUQ. inwalida :diabel:
Jakiś czas temu pojawiło się w moim garażu właśnie takie autko. W ciągu kilku dni zacząłem zbierać graty, by pozbyć się kilu restrykcyjnych punktów w tym silniku. Stanęło na:
- filtr BMC CDA
- TIP z kwasiaka by Unitronic
- FMIC + orurowanie z kwasiaka by AW69
- DP 3"
- odblokowana możliwosć hamowania z "lewa noga" by MRMOTORS

Po tych zabiegach hamowanko w MRMotors i wynik 201PS 270Nm
Obrazek

Następnie grzebanie w sofcie i ..... 220PS 315Nm
Obrazek

Niutków było cos około 325, ale krzywe nie wyglądały zachęcająco i po korekcie zostało to co wyżej.
Bardzo podoba mi się zakres użytecznych obrotów i to że moc trzymana jest do odcinki :D

Obecnie powolutku zaczynam kompletować graty do STAGE 2. Wkrótce następne zmiany.... :D


Ostatnio edytowano 06.lip.2011 19:54:08 przez wowo, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 09:53:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
lepiej niż 1.8 225KM w serii Co będzie w Stage2 k04 czy jakiś garret?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 10:03:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
To haldex czy oska?

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 10:34:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
pisal, ze inwalida

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 10:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jako, że 225PS maja problemy z trzymaniem serii, konfrontacja mogłaby być ciekawa :)
Inwalidę dopisałem w trakcie :D
Na STAGE 2 planuje jeszcze zostać przy K03s i wycisnąć z niej co się da. Noo chyba że się cos zmieni w między czasie. Dojdą graty typu:
- kolektor dolotowy S3
- przepływomierz S3
- wtryski 420cc
- pompa Walbro 255
- być może wydech 2,5" aczkolwiek nie chciałbym zwiększac poziomu głośności auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi TT STAGE 1 by MRMOTORS
PostNapisane: 02.lip.2010 12:21:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
wowo napisał(a):
- odblokowana możliwosć hamowania z "lewa noga" by MRMOTORS

na czym polegał mod?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 12:35:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Foty :d

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 14:48:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
emge -> Rogal coś wyczarował programowo :)

Fotki bedą jak popstrykam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2010 17:49:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
raczej nic lepszego z momentem sie nie zrobi na K03s ale zawsze można próbować, od reguły są zawsze jakies wyjątki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 15:26:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Żonie nadal za mało mocy :?: :szczerbol:

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 16:41:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh.
Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm :)
Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 17:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo napisał(a):
Na razie tylko pieści pedał, bo twierdzi że TT stało się strasznie nerwowe. Aczkolwiek z dnia na dzień widze że pieszczotki coraz mocniejsze heheh.
Mody dalsze bedą, tak jak pisałem. Zobaczymy czy uda się dorównać wynikowi Roglowej Octavii 248PS 352Nm :)
Być moze w dalszym etapie pójde w K04, ewentualnie GT2871R. Tak czy inaczej najbliższe zmiany dadzą in + bez zanczenia którą drogą pójde... :)


na GT2871R moment sie strasznie przesunie w góre, straci swój urok do jazdy na codzień
http://galerie.tomson.com.pl/Seat-Leon- ... GT28RS_415

K04-023 będzie w sam raz, chyba, że chcesz, żeby turbo wstawało później z niezłym kopem a bez zakucia i tak turbiny nie wykorzystasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2010 08:18:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Na tym wykresie faktycznie dość późno wstaje. Prawdopodobnie sprężarka jest z A/R 0,86. Wkładajc z mniejszym A/R wstanie troche szybciej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2010 07:26:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przy okazji wymiany FMICa - niestety strzelił i była spora nieszczelność - cyknałem fotke jak to wygląda bez zderzaka :) FMIC wymieniony w ramach gwarancji :)

Obrazek

W między czasie doszły wskaźniki Auto Gauge

Obrazek

Miejsce montażu takie, aby powrót do serii był jak najmniejszym kosztem. Nakładkę na kolumnę kupie za grosze, a podziurawiona deska... Może jak kiedyś dorwę ori materiał taki jak jest na słupkach i podsufitce, to pobawię się z adapterami i obszywaniem. choć z drugiej strony wskaźniki w słupkach to już takie oblatane :/
Z pozycji kierowcy nie widać zegarka i licznika przebiegu. Obroty widoczne w całym zakresie, a prędkościomierz przysłonięty do jakichś 25km/h więc luz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 18:47:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przez jakiś czas zbierałem puszki po piwie, konserwach i psiej karmie. Miałem też trochę drutu z ogrodzenia, więc pomyślałem, że czas to jakoś spożytkować. Przeciez ile można chomikować tyle złomostwa... Kilka godzin w garażu... Migomat, brzeszczot, kątówka i wystrugałem....
...dwie przelotowe puszeczki 2,75" z osprzętem

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 18:58:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
hehe niezła manufaktura

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2010 19:04:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
wowo mam dwa worki puszek po beerach i starą rame od górala a tak sie składa, że musze wydech zrobić :D ile za robote chcesz? hehe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 14:55:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kilka kolejnych gratów
- Bosch 044
- wtryski Deka Simens 630cc
- przepływka 225PS
- chłodnica oleju 16 rzędowa GDM UK
- podstawka z termostatem Mocala
- uszczelki turbo i downpipe Nissan
- kpl. szpilek, nakrętek i podkładek ASO Skoda

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 15:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.maja.2005 13:54:06
Posty: 1122
Auto: A4B8 2.0TDI, B420vt, A4B8 tfsi
Jednak mocy ciągle mało :d Fajnie, że działasz...

p.s. Jakbyś miał za mało miejsca na ori filtr oleju, to podpasuje z mk4 1,4 ;)

_________________
B4 2.0 20vt EFR quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2010 19:35:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
a co to za moc 220PS ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: