.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=137840
Strona 9 z 10

Autor:  emtees [ 13.wrz.2016 21:18:03 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

DZariusz - jak dla mnie Twój wynik dobitnie pokazuje jaka przepaść technologiczna dzieli nasze stare dziadki od Twojego cudeńka :) Stojąc z boku było widać jak to cholerstwo klei się do nawierzchni :) Czas jest rewelacyjny jak na takiego cywila :)

Autor:  Wojtek80B2 [ 13.wrz.2016 21:27:52 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Emtees dokladnie tak jak piszesz. Widzę sam po moich autach. B2 pełnym ogniem i brakiem trakcji, S-ką na lajcie z trybem ochrony opon ;) i 4s różnicy pomiędzy B2 i S-ką. Zapytacie gdzie był większy Fun? Oczywiście, że w B2 :)

Oglądałem onboard z B9 pierwszy zakręt za dlugim łukiem ten ze złą nawierzchnią leciało perfekcyjnie bez żadnego uślizgu a Cowboya b2 szło mega podsterownie. Quattro i mega zaawansowana elektronika robi swoje...

Autor:  opperator [ 13.wrz.2016 23:24:01 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Nikogo nie obrażając, ale moja głowa nie odwracała się na bezszelestnie przemykające B9, tylko na nap.....ce na łukach jak z CKMu B2 :D Pozdrawiam wszystkich rajdowców!!!

Autor:  DZariusz [ 14.wrz.2016 00:09:45 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Cytuj:
Dzariusz to nie był przytyk - ja tez sie ciesze z mojego wyniku :)


Zarathustra, nawet jak by był to ja nie baba - nie strzelam fochów :P za to bardzo lubię rywalizację ;)

Cytuj:
..jak dla mnie Twój wynik dobitnie pokazuje jaka przepaść technologiczna dzieli nasze stare dziadki od Twojego cudeńka...


emtees, chciałbym w tym miejscu przypomnieć, że latała z nami impreza, i miała chyba ponad 0.7sek lepszy czas ode mnie... a na nowe cudeńko nie wyglądała :P ...aaaa i nie technologiczna tylko techniczna:
Obrazek :okulary:


Cytuj:
moja głowa nie odwracała się na bezszelestnie przemykające B9


opperator, następnym razem włączę głośno muzykę i opuszczę szyby :peace: ...no co zrobię, że nie warczy jak wasze, nic nie zrobię :banghead: ...a zaraz, bo to może trzeba było gazu dodawać trochę :?: :623:


Cytuj:
Zapytacie gdzie był większy Fun? Oczywiście, że w B2


Wojtek80B2, ja tam wyszedłem po pierwszych okrążeniach z auta na miękkich nogach... a nic nie piłem :P ale to pewnie tylko za pierwszym razem tak jest :585: ...ale już nie mogę się doczekać następnego i widzę, że nie tylko ja :D


:580:

Autor:  Wojtek80B2 [ 14.wrz.2016 07:41:00 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Miękkie nogi i drżące ręce są zawsze, z resztą po to się to właśnie robi. B2 daje fun, bo tam jest 1:1 kierowca-auto, żadnych wspomagaczy, wszystko czujesz na kierownicy i na tyłku, a u mnie jest tak jakbym jeździł deską z zamocowanym silnikiem, miota, szarpie, ucieka, cały czas trzeba jej pilnować. Quattro są bardziej przewidywalne no i nie gubią tak łatwo trakcji (za wyjątkiem B2 Pawła i braci W. ale to już całkiem inna kwestia ;) ).

Autor:  bloku [ 14.wrz.2016 17:30:46 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Wojtek80B2 napisał(a):
Quattro są bardziej przewidywalne no i nie gubią tak łatwo trakcji (za wyjątkiem B2 Pawła i braci W. ale to już całkiem inna kwestia ;) ).


A jeździłeś Quattrówką na prawdziwym torsenie? Wierz mi, że nie jest przewidywalne co zrobi auto. Wiele czasu zajmuje się nauczenie wyprowadzania auta tam gdzie się chce. Ośka jest łatwiejsza. Oczywiście mówię o prawdziwych quattrówkach a nie wspomaganych elektroniką. Mnie najbardziej karała Coupe 8B - bardzo nerwowe auto.

Autor:  emtees [ 14.wrz.2016 18:39:46 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

DZariusz, subaru to sporo lżejsze i zupełnie inaczej zbudowane auto - stare, ale jare :D A teraz porównując A4 B5 i B9 oraz pomijając moje braki w ogarnięciu auta - tam gdzie ja już musiałem hamować żeby wejść w zakręt i żeby morda mi nie uciekała prosto, Ty B9 wgryzałeś się w zakręt jak gdyby nigdy nic :D Największa różnica była na dwóch szybkich łukach przy starcie :D Pięknie to B9 Ci śmiga, naprawde :)

Autor:  drookash [ 14.wrz.2016 20:07:20 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Jechałem na pasażera w tej Subarynce i powiem tak - gdyby miała opony niższe i większe fele + bieżnik to by każdej B9 dała szkołę :)
Przecież szwagier śmigał na totalnie łysych oponach chińczykach... sam je dotykałem. Fakt... syndrom "długa jedynka" dopadał ją na ostatnim ostrym zakręcie podobnie jak manualne S6 Michała gdy jeszcze je miał. Wstawanie turbinki na II biegu trwa tam wieczność, a zapięta jedyna i moment boost był i szła jak torpeda.
Mimo lekkiego przodu i nisko zawieszonego środka ciężkości Subarak wyjeżdżał przodem przez te kolana na felgach :(

Autor:  DZariusz [ 15.wrz.2016 00:00:41 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

emtees odnośnie różnic, to pomijając trochę inny kształt reflektorów :peace: ... no dobra dobra, żarcik :P jedyne co łączy B5 i B9 to chyba znaczek na masce :P nie mniej jednak... jeździłem 10 lat B5 - nie S-ką co prawda i nie w quattro - ale złego słowa nt prowadzenia się nie powiem... no audi trąbi wszem i wobec, że A4 B9 to NOWE Audi A4 więc dziwne by było gdyby doświadczenie nie procentowało :) ...ale Ty masz wydech a ja dwa radiatory :peace:

Cytuj:
Pięknie to B9 Ci śmiga, naprawde

:diabel2: :579:

Cytuj:
Jechałem na pasażera w tej Subarynce i powiem tak - gdyby miała opony niższe i większe fele + bieżnik to by każdej B9 dała szkołę :)

challange accepted! :walcz: ...a ja dodatkowo napompuje opony :D



Tak na marginesie... w Łodzi otworzyli właśnie nowy tor... nie wiem jak kosztowo (pewnie drożej, bo wypas) ale może warto chociaż rzucić okiem na taką opcję.... nie, żebym narzekał na Toruń :P

Autor:  Sprinter [ 15.wrz.2016 10:01:47 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

bloku napisał(a):
Wojtek80B2 napisał(a):
Quattro są bardziej przewidywalne no i nie gubią tak łatwo trakcji (za wyjątkiem B2 Pawła i braci W. ale to już całkiem inna kwestia ;) ).


A jeździłeś Quattrówką na prawdziwym torsenie? Wierz mi, że nie jest przewidywalne co zrobi auto. Wiele czasu zajmuje się nauczenie wyprowadzania auta tam gdzie się chce. Ośka jest łatwiejsza. Oczywiście mówię o prawdziwych quattrówkach a nie wspomaganych elektroniką. Mnie najbardziej karała Coupe 8B - bardzo nerwowe auto.


Torsen to akurat mechanizm, który dość stabilnie się zachowuje jak nauczysz się go używać. To stara blokadówka jest tym tematem trudniejszym. Kiedyś sam Walter R. się wypowiedział, że w takim aucie, żadnego zakrętu nie da się powtórzyć, zawsze wyjdzie inaczej. ;)

Ale generalnie, mocne quattro prowadzi się dużo trudniej od ośki Wojtuś. :D

Autor:  Leo [ 15.wrz.2016 10:04:39 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Jak to też Walter ujął - z takim autem [mocne quattro na torsenach] już w myśleniu jesteś za wolny. Jak źle wejdziesz w zakręt, nie ustawisz sobie auta, to pozostaje tylko walka i ratowanie siebie i auta :D

Autor:  Wojtek80B2 [ 15.wrz.2016 10:24:52 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Sprinter napisał(a):
bloku napisał(a):
Wojtek80B2 napisał(a):
Quattro są bardziej przewidywalne no i nie gubią tak łatwo trakcji (za wyjątkiem B2 Pawła i braci W. ale to już całkiem inna kwestia ;) ).


A jeździłeś Quattrówką na prawdziwym torsenie? Wierz mi, że nie jest przewidywalne co zrobi auto. Wiele czasu zajmuje się nauczenie wyprowadzania auta tam gdzie się chce. Ośka jest łatwiejsza. Oczywiście mówię o prawdziwych quattrówkach a nie wspomaganych elektroniką. Mnie najbardziej karała Coupe 8B - bardzo nerwowe auto.


Torsen to akurat mechanizm, który dość stabilnie się zachowuje jak nauczysz się go używać. To stara blokadówka jest tym tematem trudniejszym. Kiedyś sam Walter R. się wypowiedział, że w takim aucie, żadnego zakrętu nie da się powtórzyć, zawsze wyjdzie inaczej. ;)

Ale generalnie, mocne quattro prowadzi się dużo trudniej od ośki Wojtuś. :D


Moje porównanie odnoszę do A3(~200 haldex) i S6(~340 quattro) a B2(~190 ośka) . S-ka i A3 są dużo bardziej przewidywalne w zakrętach. Nie piszę o dużych mocach jak u Pawła czy Cowboy'a, bo takimi potworkami nigdy nie sterowałem, ale o takich naszych pojeżdżawkach "prawie" serią, gdzie musisz wyjechać jakoś z zakrętu. Quattro - w zakręcie pedał w podłodze, kontra i samo wychodzi na prostą, ośka - wyjeżdża podsterownie, czekasz kiedy możesz odprostować koła, pilnujesz się z gazem szukając trakcji, ewentulanie kiedy widzisz, że zakręt jesteś w polu podcinasz się ręcznym...takie to moje odczucia...

Tu widać i słychać ;)
P.S. Jadąc w pole idealnie odtworzyłem linię przejazdu Spaykee'a :D

Autor:  Leo [ 15.wrz.2016 10:43:50 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

oj to nie jechałeś quattro na krawędzi...

Autor:  drookash [ 15.wrz.2016 11:49:37 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Wiecie co... a ja tak odchodząc od tematu poszukam w swojej "branży" kogoś kto by się podjął naprawy nawierzchni toru przed drugim łukiem...
Darek... masz kontakt z ludźmi zarządzającymi torem, podpytaj o warunki takiej akcji co ?

Autor:  Wojtek80B2 [ 15.wrz.2016 13:24:15 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Tomku to by nie było głupie, mógłbyś spokojnie eską pojeździć ;P Tak serio, to faktycznie ta nawierzchnia tam psuje radość z zabawy.

Autor:  Energy [ 15.wrz.2016 14:17:15 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

drookash napisał(a):
Wiecie co... a ja tak odchodząc od tematu poszukam w swojej "branży" kogoś kto by się podjął naprawy nawierzchni toru przed drugim łukiem...
Darek... masz kontakt z ludźmi zarządzającymi torem, podpytaj o warunki takiej akcji co ?


U nas mają spoko technologię napraw, jeden sypie w dziurę siuwaks z łopaty, drugi za nim butem ugniata a trzeci polewa lepiszczem z konewki. Czwarty za nimi ćwiczy posypkę po której szyby tylko w autach trzaskają. Temat ponawia się co roku, czasem kilka miesięcy i znów jest dziura.

Autor:  emtees [ 15.wrz.2016 18:46:23 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Kwestia tego łuku w Toruniu skłóciła już właściciela z wieloma osobami, temat raczej ciężki... Ogólnie odnoszę wrażenie, że właściciel toru w Toruniu najchętniej brałby tylko kasę nic nie inwestując. To że tor teraz wygląda całkiem ładnie to też nie jego zasługa, ale ceny w tym roku poszły w górę także spoko...

Autor:  drookash [ 15.wrz.2016 19:17:37 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

Dobra powiem Wam... Gagacki maczał paluszki w doprowadzeniu toru do ładu.
Są w Toruniu firmy które zajmują się naprawą dróg. Znam je... zagadam. Chodzi raczej o sponsoring bo na "gest" właściciela toru nie liczę mając na uwadze, że 90% prac zrobili ludzie z KJS własnymi rączkami.

Autor:  Buba [ 15.wrz.2016 19:20:48 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

można spróbować nacisnąć
trzeba się spotkać w sobotę i pogadać

Autor:  Wojtek80B2 [ 15.wrz.2016 19:58:55 ]
Tytuł:  Re: XIV letni zlot AKP szczegóły + zapisy

A może Darku zlot wyjazdowy Koszalin/Mielno:P Tor kartingowy w stanie idealnym...wiem wiem...wszyscy mieliby daleko...;)

Strona 9 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/