.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=25&t=123383 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | tomeczekcbr [ 12.paź.2015 23:18:42 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Niestety nie był to nastawnik, zatarłem w miedzyczasie dwie pompy wtryskowe.... i nie było zbyt dużo mocy, tylko paliwo najprawdopodobniej. W nadarzynie zrobili mi tą pompę, nie do końca wszystko si ale nie wnikajmy w szczegóły, jeździ. Mam bardzo późno kąt wtrysku (tak mi wychodzi łagodniejsza praca i więcej mocy, przy wcześniejszym kącie czuje jakbym przyczepę miał zapiętą). Nastawnik ustawili mi na 12mg to twardy klekot, brak mocy i dawka rozruchowa za mała a jeszcze z moim późnym kątem to odpalanie na siwo i jeśli w ogóle. Nastawnik ustawiłem na 7mg na wolnych, mniej już się nie da żeby wolne trzymał, a i tak obroty powoli spadają, chwilę się jakby przywieszają. jeszcze zrobiłem jeden patent z ecu i mocy jest. drgania dwumasu mi się pojawiły przy chyba 2000-3000.... a powyżej 3000 ślizga się sprzegło.... na mokrym na czwórce trakcje tracił jak się wkręci na te 3krpm ale musiałem zejść z mocą. edit: Żadne sprzęgło nie pasuje oprócz volvoskiego. Dwumasę mi wzmocnili, sprzęgło wzmocnił Radzikowski (drugą sprężynę włożył) i chodzi dobrze. edit2: Pokręciłem śrubkami i kolejny kłopot jest. Generalnie auto jedzie, nieźle nawet ale odcina dawkę i turbinę z głośnym psst przy 4000obr na wszystkich biegach. *Zmieniony jest mapsensor 2500mbar 3000mbar także doładowanie 1,3-1,4bar "widzi" jako 0,9-1bar (czyli w normie, nie powinien odcinać) *Przepływomierz włożony jest gorący drut zamiast klapy (mniejsze opory powietrza) *Założyłem manual boost controler na próbę. Dalej odcina dawkę, turbiny już nie może bo podłączona jest do mbc, ale dawka spada i doładowanie wtedy do 0,5bar. *Błędów brak, że przeładowanie, że przepływka, że mapsensor, a logowania parametrów nie da się zrobić bo to volvo..... Powinien być zrobiony program, ale musi jeszcze pojeździć tak jak jest ($$$) dlatego powiedzcie mi z jakich powodów sterownik może tak gwałtownie odcinać dawkę? Zbyt duży przepływ powietrza przez przepływomierz? Wyrzuciłby nieszczelność w dolocie. |
Autor: | skoczekt8 [ 18.lut.2019 22:03:42 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Witam szukam informacji odnośnie podkręcania mojego s80 2.5 tdi i proszę o kontakt użytkownika arwam ma do sprzedania turbo do 2.5 tdi pozdrawiam. |
Autor: | cygaro-avant [ 06.mar.2020 21:59:42 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Chłopaki, jakie doładowanie powinien mieć całkowicie seryjny AEL (C4 quattro) przy stałej prędkości i - powiedzmy - 2000 obr/min na 6 biegu? Chcę w najbliższych dniach sprawdzić jak moje K14 ładuje i nie wiem jak wynik pomiaru odnieść do tego, co być powinno. |
Autor: | Gustav [ 06.mar.2020 22:35:04 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Zerknij w log 011 podczas jazdy i bedzie wiadomo co i jak. |
Autor: | cygaro-avant [ 07.mar.2020 11:45:07 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Gustav, ile razy mam pisać że z całą pewnością nigdy nie ograrnę sam niczego, co wymaga użycia komputera. Manometr sobie na Allegro kupiłem |
Autor: | Baskecior [ 07.mar.2020 14:38:41 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
cygaro-avant napisał(a): Chłopaki, jakie doładowanie powinien mieć całkowicie seryjny AEL (C4 quattro) przy stałej prędkości i - powiedzmy - 2000 obr/min na 6 biegu? Chcę w najbliższych dniach sprawdzić jak moje K14 ładuje i nie wiem jak wynik pomiaru odnieść do tego, co być powinno. Wartość oczekiwana w 011 dyn = wartości zmierzonej. Cos o co pytasz nie istnieje. Poza tym - miarodajnym jest log z 011 dyn wykonanym zgodnie z procedurą. Z wynikami zapraszamy z powrotem. |
Autor: | cygaro-avant [ 09.mar.2020 10:47:05 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Ja tymczasem wrócę z pytaniem - ile bar powinien ładować AEL przy 2000 obr i małym "emeryckim" obciążeniu. |
Autor: | Gustav [ 09.mar.2020 11:27:19 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Z pamięci około 0,2 bar'a. |
Autor: | Baskecior [ 09.mar.2020 12:57:27 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
cygaro-avant napisał(a): Ja tymczasem wrócę z pytaniem - ile bar powinien ładować AEL przy 2000 obr i małym "emeryckim" obciążeniu. Z górki - 0, pod górkę 0,9, takeoff power, flaps 20 = 90% max doładowania , landing, flaps 30 - 80% max doładowania, 1 engine cut = max doładowanie, reverser engaged = 100% doładowania. Należy wziąć poprawki na crosswind, mokry pas, altimeter, opady i błogosławieństwo o. Rydzyka ... |
Autor: | cygaro-avant [ 09.mar.2020 13:07:57 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Baskecior napisał(a): cygaro-avant napisał(a): Ja tymczasem wrócę z pytaniem - ile bar powinien ładować AEL przy 2000 obr i małym "emeryckim" obciążeniu. Z górki - 0, pod górkę 0,9, takeoff power, flaps 20 = 90% max doładowania , landing, flaps 30 - 80% max doładowania, 1 engine cut = max doładowanie, reverser engaged = 100% doładowania. Należy wziąć poprawki na crosswind, mokry pas, altimeter, opady i błogosławieństwo o. Rydzyka ... Chcesz falszkę za logi dynamiczne? |
Autor: | Baskecior [ 09.mar.2020 13:42:11 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
cygaro-avant napisał(a): Baskecior napisał(a): cygaro-avant napisał(a): Ja tymczasem wrócę z pytaniem - ile bar powinien ładować AEL przy 2000 obr i małym "emeryckim" obciążeniu. Z górki - 0, pod górkę 0,9, takeoff power, flaps 20 = 90% max doładowania , landing, flaps 30 - 80% max doładowania, 1 engine cut = max doładowanie, reverser engaged = 100% doładowania. Należy wziąć poprawki na crosswind, mokry pas, altimeter, opady i błogosławieństwo o. Rydzyka ... Chcesz falszkę za logi dynamiczne? Najpierw muszę ogarnąć przelotkę z OBD2->OBD1, bo takich zabytków dawno nie logowałem ... |
Autor: | cygaro-avant [ 09.mar.2020 20:17:49 ] |
Tytuł: | Re: tuning pod 260km 2,5 TDI AEL w volvo V70 |
Baskecior napisał(a): Najpierw muszę ogarnąć przelotkę z OBD2->OBD1, bo takich zabytków dawno nie logowałem ... Ja mam, kupione 12 lat temu Viaken KKL, nigdy nie użyte |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |