.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 20:20:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:09:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
mowisz , w sobote i w niedziele pracujesz ... hmm .. przekichane :( a kiedy chcialbys wpasc ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:11:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2003 23:16:11
Posty: 102
Lokalizacja: olsztyn
umnie kik daun dziala juz normalnie pisalem ze mi nawala a to linka sie rozciagnela od ciskanai gzau
umnie redukuje do okreslonej przes komputer liczby obrotow czyli 1 lub 2 biegi i mam cos takiego po wcisnieciu gazu ze jakby zatrzymal sie na ulamek sekundy samochud cofa do tylu i wyzuca go doprzodu jak z procy / takie jest wrazenie /
a redukcja nastepuje po wcisnieciu sie przucisku kik daun ktury daje sygnal kablem do kompa a on sam dobiera bieg z mozliwa liczba obrotow
ja np.po wcisnieciu gzau podczas wyprzedzania i jak juz skrece kierownica mam takie rwanie ze ciezko utrzymac kierownice a fura jakby rwala prosto nieposluszna na skret kierownicy

_________________
audi v8 3,6 250 ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
pracuje od pn-pt,wieczorkiem szkólka, a weekendy dla kobiet zazwyczaj przeznaczam, tem jade do Radkowa, kolejny na jeziorko z przyczepa,nastepny Bożków, no i wakacje a planów jeszce nie mam wiec moze BYDZIa....

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:17:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
12 albo 26 lipiec ... wez pod uwage ;)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:18:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
JÓZEK NIE RWIJ TAK NA ZAKRETACH BO POGUBISZ PRZEGUBY :D , taki moment o którym piszemy podobno wygina także siedzenia :)

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
postaram sie o urlop, przyjade moja i z moja niunia...:)

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
hmm z tym redukowaniem to po naprawce mi tez tak dziwnie zmienia...a do tego robi to jakby na dwa razy...najpierw okolo 0.5s sprzegla i obroty w kosmos a dopiero pozniej zalapuje...powiedzieli mi ze to normalka i sie uspokoi za jakis czas bo sie trarczki musza dopasowac. A redukcje o 2 biegi tez robi ale przy 100 jeszce nie probowalem....powiedzieli zebym nie wciskal za mocno na poczatek.....

.... a co do startu spod swiatel ... to dopoki nie ma przelorzyc na trojke ....wszystko ok .... a pozniej jak pojda te obroty... to h*** moge sobie pogazowac przez chwile i nawet polonez mnie ma ....

Oby jak najszybciej sie wszystko zgralo.........wiekszosc ludzi z dzisiejszego spota wyrazala sie optymistycznie wiec....pozostaje poczekac okolo 3 dni :)

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
wuja, mówisz miedzy 2 a 3- to lepiej pomyśl o innym warsztacie. Czy powtaża sie to na zimnym i na ciepłym silniku, jesli tak to co ci spie....skontaktuj sie z innym fachura

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
jareczek123 napisał(a):
wuja, mówisz miedzy 2 a 3- to lepiej pomyśl o innym warsztacie. Czy powtaża sie to na zimnym i na ciepłym silniku, jesli tak to co ci spie....skontaktuj sie z innym fachura


hmm wlasciwie to nie obiecuje ze miedzy 2 a 3.....sytuacja zachodzi przy pedale wbitym w podloge ....... z tego co czytalem to sytuacja poslizgu przy zmianie wystapic moze....tylko ze nie az tak bardzo.......na razie nie bede tego duzo gadal tylko poczekam te 3 dni i zobaczymy :P

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:45:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Wuja napisał(a):
jareczek123 napisał(a):
wuja, mówisz miedzy 2 a 3- to lepiej pomyśl o innym warsztacie. Czy powtaża sie to na zimnym i na ciepłym silniku, jesli tak to co ci spie....skontaktuj sie z innym fachura


hmm wlasciwie to nie obiecuje ze miedzy 2 a 3.....sytuacja zachodzi przy pedale wbitym w podloge ....... z tego co czytalem to sytuacja poslizgu przy zmianie wystapic moze....tylko ze nie az tak bardzo.......na razie nie bede tego duzo gadal tylko poczekam te 3 dni i zobaczymy :P

Poczekaj nawet tydzien, ale nie daj sobie wmówić, ze tak ma być.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 14:55:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
poczekaj,ale odpuszczaj gaz bo szkoda półosi i przegubów,być może jest to wina sterownika skrzyni albo zalali ci jakis chu.. olej.

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 15:01:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
jareczek123 napisał(a):
poczekaj,ale odpuszczaj gaz bo szkoda półosi i przegubów,być może jest to wina sterownika skrzyni albo zalali ci jakis chu.. olej.

z tym sterownikiem to mozliwe bo to jest sprawa do regulacji...skrzynie mialem tak zajechana ze pelno w nim bylo opilkow z tarczek wiec powiedzieli ze jak nie bedzie grac to sie wymontuje i ustawi jak mi sie podoba......ehh a jak wlacze sporta to zupelnie hmm ciekawiej dziala...tego nie mozna opisac....trzeba zobaczyc :)
Jestem jednak pelen dobrych mysli

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 15:07:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
wylecz swoje cudo jak najszybciej-cierpi!powodzenia, daj znac jak usuniesz usterkę,mogą sie przydac cenne rady!

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 15:14:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
a dlaczego poslizg miedzy 2 a 3 jest twoim zdaniem taki niebezpieczny???

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2003 15:28:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2002 20:55:13
Posty: 59
Lokalizacja: wałbrzych-wrocław
Autko przestaje ciągnąc, obroty w górę i nagle wbija bieg,to jest tak jak przy manualu z wciśnietym gazem zmieniasz biegi.Żle bo docisk dostaje w d.. i po puszceniu nogi z gazu bedziesz czuł rezonans,na tarczkach powstają wyrwy, póżniej objawy powtarzają sie przy kazdej zmianie biegów a -koszt naprawy jest niemiłosierny.

_________________
kocham auta i kobiety, reszta to przygoda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 11:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2003 15:18:58
Posty: 97
Lokalizacja: Bytom
Ataman70 napisał(a):
Adaś napisał(a):
kick down normalna rzecz - tylko jakoś nigdy nie udało mi się z 4 zrzucić na 2. Chyba za spokojny jestem.

Jak jedziesz 60, maxymalny spokój - to jedziesz na 4 biegu, więc jak depniesz ostro to musi zejść do 2, żeby ciągnąć.



sprawdzałem, nic z tego. Jadę na 4 z prędkością 55 km/h, obrorty 1200 (niżej się nie da, bo przełącza na 3). Pedał w podłogę, następuje redukcja do 3, obroty 2200. Użycie przełącznika sport też nic nie daje. Po prostu przełącza na 3 w innym zakresie obrotów (nie schodzi poniżej 1400) ale na 2 nigdy nie zrzuci. Oj, cuś mi się zdawa Atamanie drogi, że czas wybrać się do Lublińca :-?

_________________
Audi 100 C4 2.3E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 11:55:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Adaś napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
Adaś napisał(a):
kick down normalna rzecz - tylko jakoś nigdy nie udało mi się z 4 zrzucić na 2. Chyba za spokojny jestem.

Jak jedziesz 60, maxymalny spokój - to jedziesz na 4 biegu, więc jak depniesz ostro to musi zejść do 2, żeby ciągnąć.



sprawdzałem, nic z tego. Jadę na 4 z prędkością 55 km/h, obrorty 1200 (niżej się nie da, bo przełącza na 3). Pedał w podłogę, następuje redukcja do 3, obroty 2200. Użycie przełącznika sport też nic nie daje. Po prostu przełącza na 3 w innym zakresie obrotów (nie schodzi poniżej 1400) ale na 2 nigdy nie zrzuci. Oj, cuś mi się zdawa Atamanie drogi, że czas wybrać się do Lublińca :-?

A na jakie obroty wchodzi silnik? Po maxymalnym depnieciu powinno zejść do wysokich obrotow.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 11:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ataman70 napisał(a):
Adaś napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
Adaś napisał(a):
kick down normalna rzecz - tylko jakoś nigdy nie udało mi się z 4 zrzucić na 2. Chyba za spokojny jestem.

Jak jedziesz 60, maxymalny spokój - to jedziesz na 4 biegu, więc jak depniesz ostro to musi zejść do 2, żeby ciągnąć.



sprawdzałem, nic z tego. Jadę na 4 z prędkością 55 km/h, obrorty 1200 (niżej się nie da, bo przełącza na 3). Pedał w podłogę, następuje redukcja do 3, obroty 2200. Użycie przełącznika sport też nic nie daje. Po prostu przełącza na 3 w innym zakresie obrotów (nie schodzi poniżej 1400) ale na 2 nigdy nie zrzuci. Oj, cuś mi się zdawa Atamanie drogi, że czas wybrać się do Lublińca :-?

A na jakie obroty wchodzi silnik? Po maxymalnym depnieciu powinno zejść do wysokich obrotow.


Moj przy depnieciu w podloge...przy predkosci 60km/h redukuje na dwojeczke i ogien... tak powinno byc....obroty okolo 5 tysi

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 12:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
Jechalem pare dni temu C4 2.8V6 z automatem i o 2 biegi nie redukował,zrzucał tylko o jeden nizej

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2003 12:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Automat przy kick downie redukuje na możliwie najnizszy bieg - w zakresie dopuszczalnych obrotów silnika. Jeśli sie tak nie dzieje - coś jest nie tak.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: