.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 20:10:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2001 20:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2001 00:00:00
Posty: 48
Lokalizacja: Gdynia
Chciałem jeszcze raz sie spytać o audi 80 b4 .W jakich latach był produkowany silnik 2.0 z jednopunktowym wtryskiem a w jakich z wielopunktowym.Czy widać na zewnątrz silnika jaki wtrysk?Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2001 10:37:00 
Audi 80 B-4
-----------------


<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Karol dnia 2001-02-26 10:37 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Karol dnia 2001-02-26 10:38 ]</font>


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2001 10:46:00 
No teraz mogę pisać.
Pytasz o Audi 80 B-4.
Model ten z tego co mi wiadomo był produkowany od września 1991.
Silnik 90KM to silnik na jednopunktowym wtrysku /trochę lepszy gażnik współpracujay z elektroniką samochodu/
oznaczenie kodowe silnika /pierwsze litery w numerze silnika/ to ABT.
Silnik 115KM to wielopunktowy elektroniczni wtrysk, oznaczenie silnika to AAD lub ABK.
Była jeszcze fajniejsza wersja silnika w B-4 /07,93-05,95/ to 2,0L w 16 zaworach o mocy 137KM, kod ACE. Niestety ciężko trafić.
Jak je odróżnić?
90 KM ma obudowę filtra powietrza jak gażnik, a 115 KM ma duży profilowany kolektor ssący z dumnie wyglądającym napisem Audi.
A jeszcze jedno 115KM to nie rewelacja przy prawie 1200 kg masy własnej, a co dopiero mówić o 90KM. Jak myślisz o kupnie szukaj zawsze mocniejszego silnika, który i tak póżniej będzie za słaby i będziesz chciał więcej, więcej tych Koników.
-----------------


<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Karol dnia 2001-02-26 10:50 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość była edytowana przez: Karol dnia 2001-02-26 10:53 ]</font>


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2001 11:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2001 00:00:00
Posty: 48
Lokalizacja: Gdynia
DZieki to mi pomoze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2001 18:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2001 00:00:00
Posty: 1613
Lokalizacja: WROCŁAW
SLONECZKO TY MOJE A SILNIKI 16V 2.0L MONTOWANE DO SERII "COMPETITION' ???
TE MIALY 150KM JUTRO PODAM NAZWE KODOWA I NUMERY SERII :oko:
NARA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2001 16:31:00 
Cześć Alf,
jak możesz to podaj również kody silników w B-4 o poj. 2300, 2600 /V6/ i 2800 /V6/ jak również wersje 20zaworowe w 5-rzędówce.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2001 18:51:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
oznaczenie silnika 2,8 v6 to AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2001 18:10:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2001 00:00:00
Posty: 1613
Lokalizacja: WROCŁAW
NIE CHODZI O WERSJE SILNIKOW ( 2300 NG 2300 20 NA, NH ) ALE O WERSJE 2.0 LITRA BO NA TEMAT TAKICH BYLO PYTANIE :oko:
JAK CHCESZ BRYLOWAC TO POCZYTAJ PYTANIE A POTEM ODPOWIEDZI
NARA


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: