.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.maja.2024 06:23:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
uszczelniacze wymienili mi bez sciagania glowicy
a co do pierscionkow, to nie da sie ich wyjac od spodu?? odkrecic miski olejowe i wyciagnac tloki?
Hansik dym sie pojawia jak dam w pedal i to mnie troche martwi, myslisz ze wymiana pierscieni pomoze? a jesli nie to co dalej? bede dzwieczny za jakies wskazowki
dodam ze wyciekow juz nie mam

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:21:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
trochę pomoże, kiedyś w zamieszchłych czasach w passacie 1,6 D tak mi olej wpieprzał, że 5l jak na 1,5 tys starczyło to było dobrze :0
a palił na niebiesko gorzej jak trabant :-) Wymiana samych pierścieni pomogła, jakoś się jeździło, brał jakieś 1,5l na 10 tys., nie kopcił, a po 25 tys. go sprzedaliśmy, ale jak sądzę, remont już mu się i tak zbliżał.

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
trochę pomoże, kiedyś w zamieszchłych czasach w passacie 1,6 D tak mi olej wpieprzał, że 5l jak na 1,5 tys starczyło to było dobrze :0
a palił na niebiesko gorzej jak trabant :-) Wymiana samych pierścieni pomogła, jakoś się jeździło, brał jakieś 1,5l na 10 tys., nie kopcił, a po 25 tys. go sprzedaliśmy, ale jak sądzę, remont już mu się i tak zbliżał.

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
trochę pomoże, kiedyś w zamieszchłych czasach w passacie 1,6 D tak mi olej wpieprzał, że 5l jak na 1,5 tys starczyło to było dobrze :0
a palił na niebiesko gorzej jak trabant :-) Wymiana samych pierścieni pomogła, jakoś się jeździło, brał jakieś 1,5l na 10 tys., nie kopcił, a po 25 tys. go sprzedaliśmy, ale jak sądzę, remont już mu się i tak zbliżał.

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
xxlobo napisał(a):
uszczelniacze wymienili mi bez sciagania glowicy
a co do pierscionkow, to nie da sie ich wyjac od spodu?? odkrecic miski olejowe i wyciagnac tloki?
Hansik dym sie pojawia jak dam w pedal i to mnie troche martwi, myslisz ze wymiana pierscieni pomoze? a jesli nie to co dalej? bede dzwieczny za jakies wskazowki
dodam ze wyciekow juz nie mam


Wyjąć się da ale z tego co się orientuje wkłada się od góry, więc nowa uszczelka pod głowicą bedzie potrzebna...

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
pierscienie kosztuja ok 300-400zl za komplet, a ile uszczelka? a przy wymianie pierscionkow nie trzeba wymieniac tuleii? i czy w ogole sa wymienne tuleje w 2.8?

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 11:40:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
pierscienie kosztuja ok 300-400zl za komplet, a ile uszczelka? a przy wymianie pierscionkow nie trzeba wymieniac tuleii? i czy w ogole sa wymienne tuleje w 2.8?

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:15:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
Jak masz nie wielkie zużucie - wymiana pierścieni w nominale powinna wystarczyć, przy dużym zużyciu - szlif tulei i pierścienie nadwymiarowe

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2003 12:24:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
Cytuj:
pierscienie kosztuja ok 300-400zl za komplet,


To są oryginały niemieckie, czy brazyliskie? Pamiętam, że do VW kupowałem brazylijskie - też oryginały, bo w Brazyli jest fabryka VW, tyle że dużo tańsze

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2003 15:10:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
a.w. napisał(a):
Cytuj:
pierscienie kosztuja ok 300-400zl za komplet,


To są oryginały niemieckie, czy brazyliskie? Pamiętam, że do VW kupowałem brazylijskie - też oryginały, bo w Brazyli jest fabryka VW, tyle że dużo tańsze


sorry ze wyciagam stary topic, ale mam nowe wiadomosci:


a wiec... zebralem troche kasy zeby w koncu zrobic porzadek z silnikiem w moim aucie (zeby przestal brac olej).
zadzwonilem do inter carsu i dowiedzialem sie ze komplet podobno dobrych pierscieni kosztuje 96zl/tlok. Pomyslalem dobra niech bedzie, moze jak kupie dobre pierscienie to mi silnik dluzej pochodzi...
nastepnie postanowilem zorietowac sie ile bedzie kosztowala wymiana, wic dzwonie do mojego mechannika i pytam: panie Slawku ile bedzie kosztowala wymiana pierscieniw V6 2.8? a pan Slawek mi mowi ze jakies 1000-1200 zlotych, a ja na to :0 :0 :0 :0 :0 :-( :-( :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:

i teram mam pytanie do forumowiczow: Czy to jest normalna cena? a moze pan Slawek sie pomylil??? bo jesli tyle kosztuje wymiana piercieni do ja zostawie samochod u goscia ktory prawi samochody "po cichu" i on mi to zrobi za 1/3 tej ceny... tylko sie troche boje zeby czegos nie spier...

co wedlug Was mam teraz zrobic?

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Ostatnio edytowano 02.cze.2003 15:13:01 przez tipl_xxlobo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2003 15:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
a.w. napisał(a):
Cytuj:
pierscienie kosztuja ok 300-400zl za komplet,


To są oryginały niemieckie, czy brazyliskie? Pamiętam, że do VW kupowałem brazylijskie - też oryginały, bo w Brazyli jest fabryka VW, tyle że dużo tańsze


sorry ze wyciagam stary topic, ale mam nowe wiadomosci:


a wiec... zebralem troche kasy zeby w koncu zrobic porzadek z sielnikiem w moim aucie (zeby przestal brac olej).
zadzwonilem do inter carsu i dowiedzialem sie ze komplet podobno dobrych pierscieni kosztuje 96zl/tlok. Pomyslalem dobra niech bedzie, moze jak kupie dobre pierscienie to mi silnik dluzej pochodzi...
nastepnie postanowilem zorietowac sie ile bedzie kosztowala wymiana, wic dzwonie do mojego mechannika i pytam: panie Slawku ile bedzie kosztowala wymiana pierscieniw V6 2.8? a pan Slawek mi mowi ze jakies 1000-1200 zlotych, a ja na to :0 :0 :0 :0 :0 :-( :-( :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:

i teram mam pytanie do forumowiczow: Czy to jest normalna cena? a moze pan Slawek sie pomylil??? bo jesli tyle kosztuje wymiana piercieni do ja zostawie samochod u goscia ktory prawi samochody "po cichu" i on mi to zrobi za 1/3 tej ceny... tylko sie troche boje zeby czegos nie spier...

co wedlug Was mam teraz zrobic?

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2003 15:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
1000 pln za wymiane samych pierscieni ?
Mi mechanik do ktorego przynajmniej na razie mam zaufanie wycenil:
wymiane popyhaczy + uszczelniaczy + docieranie zaworow + planowanie glowicy + komplet simmeringow i uszczelek, wymiane lewej lambdy i ewentualnie wymiane pierscieni wyliczyl w czarnych barwach na 3500 pln lacznie z czesciami, wiec 1000 za wymiane samych pierscieni to lekka przesada ... tak przynajmnej sadze ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2003 07:37:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2003 13:59:28
Posty: 103
Lokalizacja: warmia i mazury
Nie, to nie jest normalna cena. kiedyś się też o to pytałem, też krzyknął kosmiczne pieniądze, a ja mu wtedy, że jak tak, to ja sobie sam wymienię, bo to nie jest wielka filozofia, wyciągnę dołem itd. I koleś wtedy zaskoczył, że to audi to dołem pójdzie to będzie znacznie taniej.
Tak naprawdę nie znam się na tym i napewno bym się za to nie brał,
ale wystarczy u kolesia wywołać cień wrażenia, że wiesz o co chodzi, tylko ci się nie chce, i odrazu cennik się zmienia - qurfa, w tym kraju na każdym kroku skórę z człowieka by zdarli

_________________
Audi 100 2,8 QUATTRO '94 + LPG
- drogi stały się prostsze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2003 16:08:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2002 00:00:00
Posty: 305
Lokalizacja: z ciemnosci
no wlasnie w 2.8 dole sie chyba nie da tlokow wyciagnac...
niedlugo bede sie kontaktowal z innym fachmanem, zobaczymy co ten powie, mysle ze chyba nic nie zepsuje...
zobaczymy...

_________________
AUDI C4 2.8 V6 nie QUATTRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2003 19:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie wyciagniesz tlokow od dolu bez wyciagania walu a wyciagniecie walu to ostatnia rzecz jaka powinno sie robic ....

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: