.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 14:12:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: pomocy z tym Audi
PostNapisane: 25.maja.2003 23:14:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Szukam kogoś kto by się zajął moim audi w okolicach Krakowa (ja nie mam możliwości grzebania zresztą się na tym nie znam więc nie ma co rznąć chojraka). Dotychczas wydaje tylko kasę i nic ( kaplica) Zasrani mechanicy już nawet nie mam pretensji że biorą dużo ale jak nad nimi nie stoję to w ogóle nic nie robią, a ja nie mam czasu na ich pilnowanie. W dodatku autko co chwile odstawia mi takie jaja że ...szkoda gadać. Po prostu zaczynam mieć dość marki Audi ( ...). Szczególnie gdy mój kumpel ściąga za gorszę siódeme BMW i nie ma żadnych kłopotów, ehhhh. Swoją drogą w Krakowie stała (lub jeszcze stoi) S4 4,2V8 i mimo że napaliłem się jak komornik na szafę to chyba dobrze że jej nie kupiłem bo już w ogóle bym musiał ogłosić upadłość finansową więc może ktoś by mi pomógł w nie równej walce z moim autkiem w okolicach Krakowa proszę o jakiś adres pożądanego mecheca.
PS. Wcześniej jeździłem Audi 100 2,3 (cygaro) 200 tyś km w roku po drogach Rosji wykręcając czasy Sokólka-Moskwa 1050km ( to był super test) i 90 2,3 też nie źle a teras C4 2,8V i........jak na razie same problemy.
PS2. I niech mnie ktoś oświeci ( bo na forum trafiłem superprzypadkowo) co trzeba zrobić żeby zapisać się to klubu i brykać na zloty takie jak teraz był Kronach czy w Modlinie (chyba nic nie przekręciłem).

Pozdrawiam wszystkich Audi-kowców

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.maja.2003 23:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
co do mechanikow to ci nei pomoge ale przynajmniej moglbys opisac swoje problemy , poza tym zeby moc pojawiac sie na zlotach trzeba chciac , miecz czas i miec fundusze zeby sie na takim zlocie pojawic ... ot cala filozofia ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 00:14:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Spróbuj skontaktować się z p. Godulą. O ile mi wiadomo, ma kontakt z p. Koraszewskim, powołaj się na klub, może zaradzą wspólnie! A najlepiej zadzwoń do p. Koraszewskiego i opisz problem, może wspólnie z p. Godulą zaradzą. Polecam to rozwiązanie, jeżeli się okaże prawdziwe.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 09:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Po co od razu Godula i Koraszewski? Niech może opisze swoje problemy, założe się że jak nie Hans to ktoś inny coś wymysli. W końcu założyliśmy Audi assistance ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 10:13:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
gdzieś już opisał swoje problemy... z tego co pamiętam to już kilku mechaników się pastwiło nad autkiem i niczego nie wymyślili. Ja jestem zwolennikiem metody "raz a dobrze"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 10:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Szanowni koledzy wieczorkiem siade i napisze bo to przydlugawa historia

pozdrawiam Artur

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 10:31:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Nawet jeśli nikt z nas nie bedzie wiedział o co biega, to znajac problem zawsze moze zapytac swojego ulubionego mechesa, może któryś z nich miał i rozwiązał taki lub podobny przypadek - zatem pisz smialo i nie oszczedzaj na slowach ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 10:37:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Krzyś napisał(a):
Nawet jeśli nikt z nas nie bedzie wiedział o co biega, to znajac problem zawsze moze zapytac swojego ulubionego mechesa, może któryś z nich miał i rozwiązał taki lub podobny przypadek - zatem pisz smialo i nie oszczedzaj na slowach ;)


True, true!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 20:29:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich miłośników audi
Audi 100 C4 2,8V Automat L silnik AAH,
Krótka no może nie taka krótka opowieść jak zostać pacjentem Psychiatry po zakupie auta poniżej Kto nie chce czytać tej tekturki defekty pisze w punktach na samym końcuc:
:grin: :grin:
Przez 4 miesiące szukałem jakiejś 100 lub A6, prawie w całej Polsce po wcześniejszych audi (100 cygaro i 90 )nie brałem innych aut pod uwagę ,choć pod koniec zdesperowany myślałem już o BMW czy Omedze, no ale wkońcu znalazłem Audiczka 100 2,8V6 niestety automat, w środku prawie wszystko (nawet rolety na tylne boczne szyby extra). Napalony jak komornik na szafę auto kupowałem w dość spartańskich warunkach więc przygotowałem się na parę groszy aby w niego włożyć.
Parę dni później (zaraz jak przestałem świętować zakup) zawitałem z moją lalunią do mechanika i ..., po oględzinach wszystko extra (jakaś osłona przeguby błahostka). Podniecony jak dziecko lizakiem zaraz zacząłem testy, niestety zima była sroga i nigdzie nie można był przycisnąć, ale jak tylko śnieżek trochę zelżał od razu rura na Chrzanowską (autostrada Kraków –Katowice) podczas jazdy zauważyłem że autko w ogóle mi nie czy ma temperatury, decyzja termostat. No i tu się zaczęło. „najlepszemu z mechaników” rozebrał to co trzeba żeby się dostać do termostatu i....termostatu nim ma. Nawet ja (laik) wiedziałem że teraz to tylko czekać na efekty. Założyli termostat i odpalili autko jak tylko się nagrzało buchneła Para z nagrzewnicy trza wymienić, przy okazji jakiś napinacz paska i parę dupereli. No nic jak trza to trza taxi do domku i wracam na drugi dzień wieczorem. „najlepszemu z mechaników” stwierdził że małe kłopoty trzeba jeszcze dzień poczekać bo z nagrzewnicą to cały dzień roboty, no nic co miałem zrobić czekam. Ponownie zjawiam się na następny dzionek i uprzejmie zostaje poinformowany że nagrzewnica była do d... i dali mi nową. Odpaliłem autko i czekamy jak to wszystko chodzi, nie działają wentylatory !!, szybka wtymiana czujnika i ...dalej nie działają, jeszcze jeden czujnik dalej nic dodatkowo auto w ogóle nie chce odpalać (na 10 razy raz pali), pomyślałem że to imobilaizer, no nic myślę muszę wyjechać po mnie szlag trafi bez auta. Zapłaciłem „najlepszemu z mechaników” 1 tyś PLZ (Wymiana termostatu, napinacza paska, oleju i nagrzewnicy a i czujnik temp. wszystko używki) jakoś odpaliłem zaświeciło mi się że mam włączone wszystkie biegi, zostałem poinformowany przez „najlepszemu z mechaników” że to pewnie jakiś sensor przy skrzyni albo wyświetlacz. Zanim dojechałem do domu zauważyłem że mam tylko jeden bieg !!!! Zastanawiając się nad podcięciem żył wzdłuż (co by mnie przypadkiem nie odratowali) jakoś przeżyłem do rana i wybrałem się do tym razem prawie autoryzowanego serwisu AUDI, podłączyli do komp. Zresetowali i skrzynia ok., znów Kocham swoje AUDI J (jakieś krzywe 50 zł). No ale co z tym paleniem dalej kicha raz lepiej raz gorzej. Więc wracam do„najlepszemu z mechaników” i pytam no co jest ?? Od „najlepszemu z mechaników” uzyskałem odpowiedz że tak bywa że jedno robią drugie się psuje, no ale zobaczą łaskawcy po 4 godz wszyscy się poddali. Zdesperowany udałem się do serwisu Bosch Gładysek usterkę zlokalizowali i zapłąciłem 80 zł za naprawę niestety plus 180 zł za jakieś testy które muszą zawsze wykonać (podaję nazwę zakładu bo zrobili to fachowo szkoda tylko że zamiast Dzień Dobry mówią 180 zł na testy ). No nic dalej to już poszło z górki w innym zakładzie wymienili mi 2 razy czujnik od wentylatora i dwa razy był dobrze ale tylko u nich jak tylko dojechałem do domku to już przestawał działać wentylator, na przeglądzie Pan mi pokazał że to co jest z prawej strony to na pewno nie wahacz tylko coś co z niego zostało (choć zawieszenie o dziwo tłucze mi się z lewej strony), w Krynicy zdala od cywilizacji znów przestał mi działać Czujnik określający punkt zapłonu G4-o tym dowiedziałem się dopiero dzień później w Nowym Targu polecam warsztat nie pamiętam nazwy ale tylko oni działają z grupą VW na tym terenia za podłączenie do komp i jeszcze ook 30mon roboty niechcieli wziąś ani grosza aż dziw (tą usterkę wyeliminowali mi przynajmniej tak mi się wydawało Boschu), jak zaholowałem auto do mechanika dopiero zapalił (jle kosztuje holowanie nie muszę pisać), padła pompa paliwowa i to po 2 000 km jazdy na gazie, (zawsze była benzyna) a do tego wszystkiego widzę że autko ma spory apetyt na olej, ręce mi opadają. Jedyną pozytywną rzeczą to jest to że po nabiciu klimy jeżdżę już miesiąc i działa (aż dziw bierze pewnie nie długo), swoją drogą jak ją włączę to włączają mi się na maxa wentylatory i wykorzystuje to do schładzania silnika.
A TERAZ KRÓTKO CO DOLEGA AUDISI (bo to ona skoro ma punkt G J J i bez niego nie zapali)
1. Nie włączają się wentylatory (na krótko chodzą, jak odkręci się czujnik i przykręci to działają 2-3 razy a później Kaplica)
2. Chyba całe przednie zawieszenie (tu proszę o radę podobno wahacze można regenerować czy jest sens ile kosztuje kompletny wahacz )
3. Co z tym olejem, auto niby nie dymi choć przy zapalaniu chyba widziałem coś nie pokojącego (dymek)
4. Co z tym czujnikiem (G J ) od ostatniego razu 01,05 jest już ok.
5. Czy na desce powinna się zapalać kontrolka oleju a na komp (to chyba nie jest komp, ale nie wiem jak to się nazywa) kiedy powinna się wyświetlić ta lampa aladyna (poziom lub ciśnienie oleju ??)
6. A mam zaoliwiony pasek rozrządu.
7. Czy w ogóle jest sens działania z tym autem bo ja mam lekko dość.
PS Mam nadzieje że nie ma więcej punktów G w mojej Audi bo mój kicor dostał ataku śmiechu jak wyszło że punkt G nie działa pyzatym jeździ cilo-weczką i śmieje się zemnie bo ona nie wie co to naprawa wrr...
PSII No i dziś się podbudowałem mój znajomy został zmuszony do kupna Audi 100 2,0D i padło mu chyba wszystko, PKP

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 20:41:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
Sprzedaj go w cholere............
co do oleju to nie powinna sie palic zadna kontrolka(jak masz check oczywiscie),moze poprostu walniety czujnik cisnienia oleju,jezeli pasek rozrzadu masz zaoliwoiony to pewnie wlaniety uszczelniacz na wale czy jakos tak,zrob to czym predzej,chyba wiesz czym grozi zerwanie paska,
co do brania oleju to pewnie uszczelniacze zaworowe lub wycieki...........
co do reszty to chyba dobry elektryk pomoze.......
ja bym sie juz poddał i go sprzedał :-?

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 20:42:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Przegrzany motor. Trafiłeś na minę techniczną Prawdopodobnie jakiś matoł przed Tobą nie serwisował odpowiednio autka. A wycieki, brak termostatu, ubywający olej, mokry pasek, to wszystko efekty przegrzanego silnika. Uszczelnienia od za wysokiej tempteratury poszły, prawdopodobnie i uszczelki pod głowicami masz do wymiany. Podziękuj poprzedniemu właścicielowi. A najlepiej sprzedaj mu zajebistego kopa w dupę ode mnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 20:47:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
automaty w Karkowie warto serwisować u http://www.asb.krakow.pl/ofirmie.htm

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 21:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Nie sprawdziłeś auta zanim je kupiłeś ?? :0

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 21:24:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2002 06:57:49
Posty: 255
Lokalizacja: lublin
:0 i ja narzekałem na swój śmiem narzekać :oops: :oops:

_________________
audi A6 C4 2,5 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 21:47:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2001 00:00:00
Posty: 120
Lokalizacja: Kraków
Eee opowiadacie to przecież tylko część histori, nie dodałem że 5 dni po zakupie ukradli mi lusterka, nakładki na felgi, antene ale chyba nie pasowała bo oddali no i facet przejechał mi po całym boku Land Roverem.
Swoją drogą niby auto było sprawdzane ale...
I tak jak napisałem znajomy zmuszony był kupić (nie ma jak komornik) Audi 100 2.0 D i po 3 tyg dołożył już tyle kasy że chej, a auto było prześwietlał na 6 strone.
Dlatego też szukałem kogoś w Krakowie kto by mi sprawdził i dokładnie powiedział wóz albo przewóz.

:)16 Artur

_________________
AUDI C4 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2003 22:39:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
audik , witaj w klubie , ja kiedys tez taka litanie pisalem ...
chetnie bym ci pomogl bo wiem dobrze co trzeba teraz z tym silnikem zrobic ... jak przeszukasz moje posty dokladnie z przed roku znajdziesz podobnej dlugosci posta ;) ... przede wszystkim .... znajdz kompetentnego mechanika ... wiem ze to prawie niemozliwe ale bez tego to nie masz wogole co zaczynac grzebac przy autku

druga sprawa , kompeksowo uszczelnij silnik , sprawdz chlodnice wody , wymien plyn chlodniczy , swiece ... a czujnik polozenia walu czy jak kto woli czujnik halla jest na lewej glowicy z tylu ... sprawdz wtyczke ... poza tym sprawdz pompe olejowa , sprawdz manometrem cisnienie oleju , sprawdz szczelnosc ukladu wodnego , prawdopodobnie masz zimne luty w liczniku , samochod ma gdzies uszkodzona wiazke elektryczna , moze nie miec gdzies masy ... sprawdz jeszcze raz jakie bledy zanotowal komputer ... spisz je i na podstawie tego bedzie mozna o wiele wiecej powiedziec .... narazie to moje przypuszczenia , domysly , podejzenia ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2003 06:36:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lut.2002 00:00:00
Posty: 441
Lokalizacja: Ostrzeszów
audik napisał(a):
1. Nie włączają się wentylatory (na krótko chodzą, jak odkręci się czujnik i przykręci to działają 2-3 razy a później Kaplica)
2. Chyba całe przednie zawieszenie (tu proszę o radę podobno wahacze można regenerować czy jest sens ile kosztuje kompletny wahacz )
3. Co z tym olejem, auto niby nie dymi choć przy zapalaniu chyba widziałem coś nie pokojącego (dymek)
4. Co z tym czujnikiem (G J ) od ostatniego razu 01,05 jest już ok.
5. Czy na desce powinna się zapalać kontrolka oleju a na komp (to chyba nie jest komp, ale nie wiem jak to się nazywa) kiedy powinna się wyświetlić ta lampa aladyna (poziom lub ciśnienie oleju ??)
6. A mam zaoliwiony pasek rozrządu.
7. Czy w ogóle jest sens działania z tym autem bo ja mam lekko dość.


czy kupowałeś to auto na zasadzie ze sprzedawca wysyła audi servisco a ty płacisz przy odbiorze za pobraniem????? Z tego co piszesz prawie wszystkie dolegliwości mozna było zdiagnozowac "na pierwszy rzut oka" przy ogledzinach fury. Gdzie ty miałeś głowe? no chyba ze godziles sie na taki stan za odpowiednio niską cene

teraz podstawa to dobry, kompetentny mechanik. ja w swojej okolicy jeszcze takiego nie znalazłem

_________________
silver fire B4 2.0 ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2003 07:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
LeoLepsi napisał(a):
Przegrzany motor. Trafiłeś na minę techniczną


Kurde, tylu problemów naraz to sie nie spodziewałem... obawiam sie że Leo może mieć rację, to auto to może być ciągła skarbonka, jedno naprawisz inne sie zepsuje - i tak bez końca...
Wyglada na to że przede wszystkim powinieneś zrobić remont silnika a potem sprawdzić całą elektryke ze wszystkimi czujnikami itd.

Wydrukuje sobie tego posta z opisem usterek i podjade do mechesa ktory mi robił z głowicą, zobaczymy co powie.

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2003 07:59:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2003 16:50:47
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
No jak pisałem mam mechanika raczej dobrego to audik juz wie gdzie bo mu napisałem na priv. Ja mam dobre doświadczenia z serwisem Bosha ale nie Gładyskiem (ten to zdziera strasznie) tylko na ul. Kawiory. Zadne tam 160 za testy. Za robote sie płaci normalnie i juz. Tak ze elektryka, testy komputerowe to w Boschu.
Ale niestety wygląda ze to auto dostało juz w dupe od poprzeniego właściciela i moze byś tak jak koledzy piszą czyli wieczne naprawy. Ja kupiłem auto od goscia który nim od roku nie jezdził (na serio) bo mu prawo jazdy zabrali za wódeczke, a poza tym mial do pracy jeden przystanek wiec mu sie nie opłacało z garażu wyciągać. Nawet nie wiedział ze ma rozkładane siedzenia z tyłu :) Nie mam juz przez 6 lat większych problemów, takie tam normalne exploatacyjne sprawy.
Mozemy sie umówic bo mamy blisko do siebie i podjedziemy razem, poprosze gościa zeby spojrzał wnikliwie na sprawe i niech powie szczerze co myśli.

_________________
audi 80 2.0 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2003 10:48:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
gwoli przypomnienia http://www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=6202

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: