.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 01:35:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 15.wrz.2019 15:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Witam po raz kolejny szanowne grono forumowiczów. W dalszym ciągu borykam się z problemami niezbyt satysfakcjonującej jazdy mojego maleństwa.

Od początku co zostało zrobione:

- Remont skrzyni
- Turbina
- Czujnik temperatury
- Intercooler
- Regulacja kąta wtrysku
- Zaworki N75 oraz N18
- Wężyki podciśnienia
- Wtryskiwacze wraz ze sterującym
- Uszczelnione górne pokrywy oraz kolektory

A auto wraz jeździ jak chce, raz jedzie, raz nie jedzie, raz szarpie, raz nie szarpie, czasem słychać metaliczny dźwięk przy przyspieszaniu (jakby ciśnienie uciekało i waliło o metal). Nikt mi nie potrafi pomóc, wszyscy mnie odsyłają z kwitkiem, myślałem, że to skrzynia lecz sprawdzali mi ją w 3 serwisach ASB i nie stwierdzili nieprawdiłowości. Rozkładam już ręce i gdyby nie ogólny stan wnętrza, wyposażenie oraz wizualny to pewnie bym to już dawno sprzedał.

Logi do oceny:

Basic 00: http://vaglogi.pl/log-000_447x2v.html
Basic 03: http://vaglogi.pl/log-003_NFSH02.html
Basic 04: http://vaglogi.pl/log-004_p8hp83F.html
Basic 11: http://vaglogi.pl/log-011_0aAR72x.html

Stat 00: http://vaglogi.pl/log-000_e2Lfd.html
Stat 01: http://vaglogi.pl/log-001_en3p95H.html
Stat 03: http://vaglogi.pl/log-003_3zEKR.html
Stat 04: http://vaglogi.pl/log-004_FTJnQ8f.html
Stat 07: http://vaglogi.pl/log-007_mzin0S.html
Stat 10: http://vaglogi.pl/log-010_9mop3g.html
Stat 11: http://vaglogi.pl/log-011_66VrJ.html
Stat 13: http://vaglogi.pl/log-013_sM2Se.html
Stat 14: http://vaglogi.pl/log-014_8597oYx.html
Stat 18: http://vaglogi.pl/log-018_pr4H0M7.html


Dynamiczny 00: http://vaglogi.pl/log-000_7z18iu.html
Dynamiczny 01: http://vaglogi.pl/log-001_u7VYs.html
Dynamiczny 03: http://vaglogi.pl/log-003_ez4Ut0.html
Dynamiczny 04: http://vaglogi.pl/log-004_Yvw2Xb5.html
Dynamiczny 10: http://vaglogi.pl/log-010_hBTmplz.html

Tyle z dynamicznych, laptop odmówił posłuszeństwa. Może ktoś z Was dopatrzy się na co zwrócić uwagę, co wymienić poprawić naprawić :) Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie dotychczasowe sugestie.


Ostatnio edytowano 28.paź.2019 09:39:50 przez Sirbu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 16.wrz.2019 11:13:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pompa wtryskowa ledwie jest w stanie utrzymać motor na wolnych obrotach.

Kąt wtrysku jest ustawiony ewidentnie źle.

Czy ostatnio był zmieniany rozrząd w tym samochodzie ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 16.wrz.2019 14:35:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Nie, rorząd nie był zmieniany. Dopiero czeka mnie wymiana:) Hmm więc w którą stronę powinienem przestawić kąt?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 17.wrz.2019 08:27:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wszystko tutaj

http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf

Rozważyłbym sprawdzenie pompy wtryskowej w serwisie BOSCH.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 17.wrz.2019 17:58:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Nic z tego pdf nie rozumiem:) Ustawiałem kąt wtrysku z poradnika na innym forum:) Jaki jest mniej więcej koszt sprawdzenia pompy? Autko ma prawie 600 tys przelatane to może już na nią czas:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 18.wrz.2019 09:03:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kąt jest ustawiony źle.
Nie mam pojecia ile kosztuje sprawdzenie pompy.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 18.wrz.2019 09:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
I teraz jak go ustawić dobrze? Kręcić w lewo czy w prawo? Zgłupiałem już:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 18.wrz.2019 09:27:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W kierunku A... wszystko jest w tym pdf.
Ustaw tak zeby było... ~2* ATDC na Late.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 19.wrz.2019 07:31:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Okej tak więc i dziś zrobię:) ewentualnie po przestawieniu zrobię kolejne logi. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.
PostNapisane: 28.paź.2019 09:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Dziękuję za wszystkie porady. Otóż udało mi się wrócić do seryjnej mapy(co się później okazało mój sterownik nie był od BAU a od AKE), odślepiłem egr, wymieniony został także rozrząd oleje filtry itp itd i prawie jestem szczęsliwym kierowcą, lecz są przestoje w mocy. Porobiłem logi już na seryjnej mapce:


Basic 00: http://vaglogi.pl/log-000_8L60ALf.html
Basic 03: http://vaglogi.pl/log-003_iUPdt2.html
Basic 04: http://vaglogi.pl/log-004_76Lna.html
Basic 011: http://vaglogi.pl/log-011_01dGXb.html

Stat 00: http://vaglogi.pl/log-000_jbJQ05U.html
Stat 01: http://vaglogi.pl/log-001_NPgEL.html
Stat 03: http://vaglogi.pl/log-003_RDLND.html
Stat 04: http://vaglogi.pl/log-004_783NEa0.html
Stat 05: http://vaglogi.pl/log-005_g6GwR.html
Stat 07: http://vaglogi.pl/log-007_20q8O.html
Stat 18: http://vaglogi.pl/log-018_z3iRQjn.html

Później wrzucę reszte statycznych.

Dynamiczny 00: http://vaglogi.pl/log-000_e90w9M.html
Dynamiczny 01: http://vaglogi.pl/log-001_0TF4AY.html
Dynamiczny 03: http://vaglogi.pl/log-003_vbmbE.html
Dynamiczny 04: http://vaglogi.pl/log-004_B4J3H.html
Dynamiczny 10: http://vaglogi.pl/log-010_5398z.html
Dynamiczny 11: http://vaglogi.pl/log-011_A9zLvY.html
Dynamiczny 13: http://vaglogi.pl/log-013_hn3P5.html
Dynamiczny 14: http://vaglogi.pl/log-014_45Xe0fo.html

Czy coś z tych logów wynika? Przestój mocy i szarpnięcia odczywam w zakreśie 1300-2500 obr. Wtedy silnik zmienia nawet kulturę pracy i czasami "braskocze". Za wszelkie wskazówki będę wdzięczny:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 28.paź.2019 10:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
BAU i AKE ma te same wtryskiwacze i taką samą pompę więc mapą się raczej nie różnią


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 29.paź.2019 01:28:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Okej rozumiem. Wraz podtrzymuję pytanie czy na tych logach coś widać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 29.paź.2019 19:50:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kąt wtrysku jest nadal ustawiony źle. EGR działa OK.
Te braki w mocy ktore odczuwasz to kulejąca regulacja cisnienia doladowania. Przedmuchaj przewody ukladu podcisnienia sprezonym powietrzem oraz sprobuj oczyścić N75. i po akcji powtorz logi. Brakuje też logów 008 dynamicznych.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 30.paź.2019 09:19:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.kwi.2017 18:17:34
Posty: 23
Czyli muszę przestawić bardziej w stronę ATDC jak dobrze rozumiem? Okej logi dorobię i przeczyszczę podciśnienia. N75 mam drugi gdzieś to podsawię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 22.lis.2020 19:12:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2016 20:47:34
Posty: 11
Auto: A6C5 2,5 TDI AYM MULTI
SIRBU uporałeś się z tematem?

Jeśli można podłączę się do tematu.

Ja właśnie skończyłem "mały" remont swojej maszynki. Remont obu głowic, remont turbo; remont PV44; regeneracja wszystkich wtrysków; wymiana wężyków podciśnienia oraz filtra paliwa.
Na chwilę obecną dzisiaj po tym wszystkim odpalona pierwszy raz jeszcze na koziołkach.
Wałki; pompa oraz wał ustawione na blokady. Po odpowietrzeniu układu nie chciał odpalić. Początkowy problem z ustawieniem kąta wtrysku. Po umęczeniu i odpaleniu w celu podejrzenia w VAG co i jak kąt był tak drastycznie przestawiony, że podstawowa regulacja była daleko poza zakresem/ Podjąłem decyzję o przestawieniu o jeden ząbek koła na pasku. Dopiero po tej operacji zaczęło to wyglądać jako tako.
Poniżej Logi statyczne grupy 4. Prosiłbym kogoś biegłego o przeanalizowanie czy jest ok. Jeśli nie to proszę o wskazówki co i w którym kierunku poprawić.
Oglądając inne logi 2.5 tdi odnoszę wrażenie, że w EARLY jest zbyt duża wartość kolumny 4 (Duty Cycle). Jest jeszcze jedno pytanie przejście z LATE na EARLY ma dziwne zawahanie. A w drugą stronę tego nie ma. Czy to normalne?


MARKER STAMP/min°BTDC %
0,27 835 Late 1,6 100,2
0,56 835 Late 1,6 100,2
0,86 835 Late 1,6 100,2
1,18 835 Late 1,4 100,2
1,75 835 Late 1,4 100,2
2,03 835 Late 1,4 100,2
2,32 835 Late 1,4 100,2
2,61 835 Late 1,6 100,2
2,9 835 Late 1,4 100,2
3,2 835 Late 1,6 100,2
3,51 835 Late 1,6 100,2
3,83 835 Late 1,6 100,2
4,16 835 Late 1,6 100,2
4,48 835 Late 1,4 100,2
4,79 835 Late 1,4 100,2
5,12 835 Late 1,4 100,2
5,45 835 Late 1,6 100,2
5,75 835 Late 1,6 100,2
6,05 835 Late 1,6 100,2
6,34 835 Late 1,6 100,2
6,63 835 Late 1,6 100,2
6,92 835 Late 1,6 100,2
7,19 835 Late 1,6 100,2
7,48 835 Late 1,6 100,2
7,77 835 Late 1,6 100,2
8,06 835 Late 1,6 100,2
8,35 835 Late 1,6 100,2
8,62 835 Late 1,6 100,2
8,91 835 Late 1,4 100,2
9,19 835 Early 1,6 100,2
9,47 882 Early 1,2 2,4
9,75 835 Early 10,6 8,3
10,03 835 Early 12,2 16,2
10,33 835 Early 14,4 20,5
10,64 835 Early 15,4 21,7
10,95 835 Early 15,2 19,7
11,27 835 Early 15,6 21,7
11,58 835 Early 15,4 20,5
11,91 835 Early 15,2 20,5
12,22 835 Early 15,2 18,9
12,53 835 Early 15,4 20,9
12,85 835 Early 15,2 20,1
13,15 835 Early 15,2 19,3
13,43 835 Early 15,4 20,5
13,71 835 Early 15,4 21,3
13,99 835 Early 15,4 20,9
14,27 835 Early 15,6 21,3
14,55 835 Early 15,4 20,5
14,84 835 Early 15,6 20,9
15,12 835 Early 15,4 19,3
15,39 835 Early 15,6 19,7
15,68 835 Early 15,4 20,1
15,96 835 Early 15,4 19,7
16,24 835 Early 15,4 20,1
16,53 835 Early 15,4 20,1
16,82 835 Early 15,4 19,7
17,12 835 Early 15,2 19,3
17,42 835 Early 15,2 19,3
17,74 835 Early 15,2 20,5
18,05 835 Early 15,4 21,7
18,38 835 Early 15,4 19,7
18,71 835 Early 15,4 20,5
19,04 835 Early 15,4 18,9
19,37 835 Late 15,4 20,9
19,69 812 Late 4,6 100,2
20 858 Late 1,4 100,2
20,3 858 Late 1,6 100,2
20,58 835 Late 1,4 100,2
20,86 835 Late 1,6 100,2
21,15 835 Late 1,6 100,2
21,44 835 Late 1,6 100,2
21,73 835 Late 1,6 100,2
22,01 835 Late 1,6 100,2
22,29 835 Late 1,4 100,2
22,58 835 Late 1,6 100,2
22,86 835 Late 1,4 100,2
23,14 835 Late 1,6 100,2
23,42 835 Late 1,4 100,2
23,7 835 Late 1,6 100,2
23,98 835 Late 1,6 100,2
24,28 835 Late 1,4 100,2
24,59 835 Late 1,4 100,2
24,9 835 Late 1,6 100,2
25,21 835 Late 1,6 100,2
25,54 835 Late 1,6 100,2
25,87 835 Late 1,6 100,2
26,2 835 Late 1,6 100,2
26,53 835 Late 1,4 100,2
26,85 835 Late 1,6 100,2
27,17 835 Late 1,6 100,2
27,47 835 Late 1,8 100,2
27,75 835 Late 1,6 100,2
28,03 835 Late 1,6 100,2
28,31 835 Late 1,4 100,2
28,59 835 Late 1,4 100,2
28,88 835 Late 1,4 100,2
29,15 835 Late 1,6 100,2
29,43 835 Early 1,4 100,2
29,72 882 Early 4,8 2
30 835 Early 11 13,4
30,28 835 Early 12,4 25,3
30,56 835 Early 13,8 19,7
30,85 835 Early 15,4 20,5
31,15 835 Early 15,2 20,1
31,44 835 Early 15,4 19,3
31,75 835 Early 15,4 20,5
32,06 835 Early 15,6 21,7
32,37 835 Early 15,4 20,1
32,69 835 Early 15,2 19,3
33,02 835 Early 15,4 19,7
33,34 835 Early 15,4 20,1
33,65 835 Early 15,6 21,3
33,96 835 Early 15,2 18,9
34,26 835 Early 15,2 20,9
34,57 835 Early 15,4 20,1
34,85 835 Early 15,2 21,3
35,13 835 Early 15,2 21,3
35,41 835 Early 15,2 20,9
35,7 835 Early 15,4 20,1
35,98 835 Early 15,4 19,7
36,27 835 Early 15,8 20,1
36,55 835 Early 15,4 20,5
36,83 835 Early 15,4 22,5
37,12 835 Early 15,2 20,9
37,41 835 Early 15,2 20,5
37,7 835 Early 15,2 20,1
37,99 835 Early 15,4 21,3
38,29 835 Early 15,4 20,5
38,59 835 Early 15,6 21,3
38,89 835 Early 15,4 19,3
39,2 835 Early 15,2 21,7
39,52 835 Late 15,2 19,3
39,86 812 Late 4 100,2
40,17 858 Late 1,4 100,2
40,5 858 Late 1,4 100,2
40,83 858 Late 1,4 100,2
41,16 835 Late 1,6 100,2
41,47 835 Late 1,6 100,2
41,76 835 Late 1,4 100,2
42,04 835 Late 1,6 100,2
42,32 835 Late 1,4 100,2
42,6 835 Late 1,4 100,2
42,88 835 Late 1,4 100,2
43,16 835 Late 1,4 100,2
43,44 835 Late 1,6 100,2
43,73 835 Late 1,6 100,2
44,01 835 Late 1,6 100,2
44,29 835 Late 1,4 100,2
44,57 835 Late 1,6 100,2
44,85 835 Late 1,6 100,2
45,14 835 Late 1,6 100,2
45,44 835 Late 1,4 100,2
45,73 835 Late 1,6 100,2
46,04 835 Late 1,4 100,2
46,35 835 Late 1,6 100,2
46,67 835 Late 1,8 100,2
46,99 835 Late 1,6 100,2
47,32 835 Late 1,6 100,2
47,65 835 Late 1,6 100,2
47,97 835 Late 1,4 100,2
48,3 835 Late 1,6 100,2
48,63 835 Late 1,4 100,2
48,91 835 Late 1,4 100,2
49,2 835 Late 1,4 100,2
49,49 835 Late 1,4 100,2
49,76 835 Early 1,4 100,2
50,05 858 Early 5 2,8
50,33 835 Early 10,2 17
50,61 835 Early 12 15,8
50,89 835 Early 14 21,3
51,18 835 Early 15 20,9
51,47 835 Early 15,6 20,9
51,75 835 Early 15,4 20,5
52,04 835 Early 15,6 21,7
52,32 835 Early 15,2 20,9
52,62 835 Early 15,4 20,9
52,92 835 Early 15,2 20,1
53,22 835 Early 15,4 21,3
53,54 835 Early 15,4 20,5
53,86 835 Early 15,8 21,7
54,18 835 Early 15,4 20,1
54,5 835 Early 15,6 22,5
54,82 835 Early 15,2 20,5
55,14 835 Early 15,4 20,1
55,46 835 Early 15,2 19,7
55,77 835 Early 15,6 20,9
56,06 835 Early 15,6 20,5
56,35 835 Early 15,4 20,9
56,63 835 Early 15,2 20,9
56,91 835 Early 15,2 20,5
57,19 835 Early 15,2 20,9
57,48 835 Early 15,6 22,1
57,77 835 Early 15,2 20,5
58,05 835 Early 15,6 21,3
58,36 835 Early 15,4 20,1
58,64 835 Early 15,4 20,1
58,92 835 Early 15,2 19,3
59,2 835 Early 15,4 20,9
59,48 835 Early 15,2 18,9
59,77 835 Late 15,2 18,9
60,08 812 Late 7 100,2
60,38 835 Late 1,4 100,2
60,7 858 Late 1,6 100,2
61,01 835 Late 1,4 100,2
61,33 835 Late 1,4 100,2
61,64 835 Late 1,6 100,2
61,97 835 Late 1,6 100,2
62,29 835 Late 1,4 100,2
62,6 835 Late 1,6 100,2
62,91 835 Late 1,6 100,2
63,2 835 Late 1,4 100,2
63,49 835 Late 1,6 100,2
63,77 835 Late 1,4 100,2
64,06 835 Late 1,4 100,2
64,34 835 Late 1,6 100,2
64,62 835 Late 1,6 100,2
64,91 835 Late 1,4 100,2
65,2 835 Late 1,4 100,2
65,49 835 Late 1,2 100,2
65,78 835 Late 1,4 100,2
66,07 835 Late 1,6 100,2
66,37 835 Late 1,6 100,2
66,67 835 Late 1,4 100,2
66,97 835 Late 1,6 100,2
67,27 835 Late 1,4 100,2
67,57 835 Late 1,6 100,2
67,89 835 Late 1,4 100,2
68,21 835 Late 1,4 100,2
68,54 835 Late 1,4 100,2
68,87 835 Late 1,6 100,2
69,19 835 Late 1,4 100,2
69,5 835 Late 1,4 100,2
69,81 835 Early 1,4 100,2
70,11 882 Early 6 9,1
70,39 835 Early 10,6 13,8
70,67 835 Early 12,4 21,7
70,95 835 Early 14,4 20,1
71,25 835 Early 15,2 18,9
71,52 835 Early 15,6 20,1
71,81 835 Early 15,4 20,1
72,09 835 Early 15,2 20,9
72,39 835 Early 15,4 21,7
72,69 835 Early 15,4 22,5
72,98 835 Early 15,2 20,5
73,26 835 Early 15,2 21,3
73,54 835 Early 15,4 21,3
73,84 835 Early 15,6 20,9
74,12 835 Early 15,4 21,3
74,43 835 Early 15,4 21,3
74,73 835 Early 15,2 20,9
75,05 835 Early 15,4 21,3
75,37 835 Early 15,4 20,1
75,68 835 Early 15,4 21,3
76,01 835 Early 15,4 20,5
76,33 835 Early 15,4 20,5
76,65 835 Early 15,2 19,7
76,97 835 Early 15,6 22,1
77,27 835 Early 15,2 20,5
77,55 835 Early 15,4 20,5
77,82 835 Early 15,2 19,7
78,11 835 Early 15,4 20,1
78,39 835 Early 15,2 19,3
78,67 835 Early 15,4 20,1
78,96 835 Early 15,2 18,9
79,23 835 Early 15,2 19,3
79,51 835 Early 15 20,5
79,79 835 Early 15,2 20,1
80,07 835 Late 15,2 20,9
80,36 812 Late 5,8 100,2
80,64 835 Late 1,4 100,2
80,92 858 Late 1,4 100,2
81,21 858 Late 1,4 100,2
81,51 835 Late 1,4 100,2
81,82 835 Late 1,4 100,2
82,14 835 Late 1,4 100,2
82,46 835 Late 1,6 100,2
82,78 835 Late 1,6 100,2
83,11 835 Late 1,4 100,2
83,43 835 Late 1,4 100,2
83,76 835 Late 1,6 100,2
84,08 835 Late 1,6 100,2
84,39 835 Late 1,4 100,2
84,68 835 Late 1,4 100,2
84,97 835 Late 1,2 100,2
85,25 835 Late 1,4 100,2
85,54 835 Late 1,4 100,2
85,82 835 Late 1,4 100,2
86,1 835 Late 1,4 100,2
86,38 835 Late 1,4 100,2
86,66 835 Late 1,6 100,2
86,94 835 Late 1,4 100,2
87,22 835 Late 1,6 100,2
87,53 835 Late 1,4 100,2
87,81 835 Late 1,4 100,2
88,11 835 Late 1,4 100,2
88,4 835 Late 1,4 100,2
88,7 835 Late 1,4 100,2
89,02 835 Late 1,6 100,2
89,35 835 Late 1,4 100,2
89,67 835 Late 1,4 100,2
89,99 835 Late 1,4 100,2
90,31 835 Early 1,4 100,2
90,64 882 Early 4,2 15,4
90,97 835 Early 11,4 13,4
91,27 835 Early 12,4 19,7
91,57 835 Early 15 20,5
91,86 835 Early 15,2 19,7
92,15 835 Early 15,2 22,9
92,43 835 Early 15,4 22,1
92,71 835 Early 15,2 21,7
93,01 835 Early 15,4 21,7
93,29 835 Early 15,2 21,3
93,57 835 Early 15,4 21,3
93,87 835 Early 15,4 20,9
94,15 835 Early 15,2 21,3
94,44 835 Early 15,4 21,3
94,73 835 Early 15,2 20,9
95,03 835 Early 15,4 21,3
95,33 835 Early 15,2 20,5
95,63 835 Early 15,2 20,1
95,94 835 Early 15,4 22,1
96,25 835 Early 15,2 19,7
96,57 835 Early 15,2 21,3
96,89 835 Early 15,2 20,9
97,21 835 Early 15,2 21,7
97,54 835 Early 15,2 21,3
97,86 835 Early 15,2 20,9
98,17 835 Early 15,2 19,7
98,48 835 Early 15,2 21,7
98,78 835 Early 15,4 19,7
99,07 835 Early 15,2 20,9
99,36 835 Early 15 21,3
99,64 835 Early 15,2 20,9
99,92 835 Early 15 20,1
100,2 835 Early 15,4 20,9
100,48 835 Late 15,2 20,5
100,76 812 Late 11,2 100,2
101,04 835 Late 0,4 100,2
101,33 858 Late 1,4 100,2
101,61 858 Late 1,4 100,2
101,91 858 Late 1,4 100,2
102,2 835 Late 1,4 100,2
102,48 835 Late 1,2 100,2
102,79 835 Late 1,4 100,2
103,09 835 Late 1,4 100,2
103,4 835 Late 1,6 100,2
103,71 835 Late 1,4 100,2
104,03 835 Late 1,4 100,2
104,35 835 Late 1,2 100,2
104,69 835 Late 1,2 100,2
105,01 835 Late 1,2 100,2
105,34 835 Late 1,6 100,2
105,65 835 Late 1,4 100,2
105,96 835 Late 1,6 100,2
106,26 835 Late 1,4 100,2
106,55 835 Late 1,4 100,2
106,83 835 Late 1,4 100,2
107,12 835 Late 1,4 100,2
107,41 835 Late 1,4 100,2
107,7 835 Late 1,4 100,2
107,99 835 Late 1,4 100,2
108,29 835 Late 1,4 100,2
108,58 835 Late 1,4 100,2
108,89 835 Late 1,4 100,2
109,19 835 Late 1,4 100,2
109,47 835 Late 1,4 100,2
109,78 835 Late 1,6 100,2
110,08 835 Late 1,4 100,2
110,39 835 Late 1,6 100,2
110,71 835 Early 1,4 100,2
111,03 882 Early 7,6 2
111,36 835 Early 11,2 13
111,69 835 Early 13 22,5
112,01 835 Early 14,8 19,7
112,34 835 Early 15,4 20,5
112,66 835 Early 15,2 20,5
112,97 835 Early 15,4 22,1
113,26 835 Early 15,2 20,1
113,54 835 Early 15,4 19,7
113,83 835 Early 15,2 20,1


Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 23.lis.2020 20:24:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zamieść logi statyczne 000,001,004 oraz 004 statyczne w trybie Basic Settings

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI BAU Logi i inne problemy.[Nowe logi 28.10.2019]
PostNapisane: 23.lis.2020 20:57:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2016 20:47:34
Posty: 11
Auto: A6C5 2,5 TDI AYM MULTI
Ok. Te powyżej to 004 BS resztę o które prosisz wkleję jutro.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: