.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 15:29:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 27.cze.2021 12:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Posprawdzam to wszystko co napisałeś i dam znać też podjadę na hamownie i wstawię wykres może któraś z rzeczy uda się trafiona i problem się rozwiąże. Dzieki bardzo za pomoc i do usłyszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 17.paź.2021 20:38:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Bloku może pomożesz mam problem z tymi obrotami przy stałej prędkości i z błędem przepływki ale po usunięciu zrobiłem odrazu logi i mam filmik tylko byś mi podal email bo nie mogę tu wstawić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 17.paź.2021 20:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
https://youtu.be/4HS14GtnDxY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 18.paź.2021 07:58:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Ciężko cokolwiek zobaczyć na filmie bo rozdzielczość 240p :P

Czy bujanie czuć na budzie auta czy tylko sam silnik sobie faluje?

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 18.paź.2021 08:18:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Sam silnik i to przy delikatnym dodaniu gazu na jalowym nie ma tego falowania. Po 16stej nagram w lepszej jakości. Ogólnie często teraz zaczęła zapalac się kontrolka od trakcji raz to był błąd przepływki a teraz ostatnio błąd czujnika temp. Płynu przekładniowego g93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 19.paź.2021 16:07:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Witam. Dzisiaj w aucie zapalił się trójkąt w kuleczku auto przy hamowaniu czasami potrafi zgasnąć i przy odpalaniu tak trochę dłużej kręci. Kody błędów odczytane to. 16485- czujnik G70 nieoczekiwany sygnał. 16805- Sonda katalizator. 17550- Kontrolka krzyżowa obliczeń obciążenia przekroczono dolna granice. 01119- sygnał rozpoznawania biegow. 18265- Sygnał obciążenia z komputera o błędach z ECU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 19.paź.2021 16:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
To w takim razie zrobię te logi i wstawię. A czy po tych logach będzie można wywnioskować czy to ECU? Obstawiałem przepływke i już miałem kupować


Ostatnio edytowano 20.paź.2021 06:21:06 przez Przemek1122, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 19.paź.2021 17:46:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Nie pisz posta pod postem, uzywaj opcji edytuj.
Co do logów to 002, 032-035, 090-095. To tak na poczatek.

Ale błędy jak masz wskazują na uszkodzenia sterownika ECU - zwłaszcza błąd 17550, 16485, 18265.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:02:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Panowie odebrałem z regeneracji dzisiaj wariatory i moje pytanie czy one powinny mieć taki luz czy wogole jest nie dopuszczalny. Reklamować ?


https://youtu.be/oc0Iox0welg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:15:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jest wszystko okey. Prawdopodobnie są już zblokowane do pozycji montażu. W momencie jak złapiesz rozrząd paskiem i przyjdzie ciśnienie leju to ten luz zostanie zniwelowany.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
A czy jak założę pasek i je wtedy zblokuje te koła to czy wtedy wałek nie będzie miał takiego właśnie luzu? Może ten luz powodować wypadanie zapłonu? Grzechotania przy odpalaniu nie będzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:21:16 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Wałek przeciez masz zblokowany a przynajmniej powinienes miec poprzez odpowiednią blokadę. Foto poniżej.

Obrazek

Jeśli nie masz takich blokad to ustawienie rozrządu graniczy z cudem.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Tak jest ustawiony na takich dokładnie tylko mechanik co składa mówi że nie powinno być tego luzu. Ze od niego przy odpalaniu będzie słychać przez chwilę grzechotanie i może zapłon wypadać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:30:02 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Ten luz zostanie zniwelowany przez cisnienie oleju. Owszem pierwsze odpalenie po złożenie może zadzwonić przez kilka sek. Potem jesli w układzie jest odpowiednie cisnienie oleju a uszczelnienia nastawnika oraz wariatorów sa okey to nie powinno być problemu.

Co ważne jak bedziecie zakładali pasek to wszystkie wariatory mają być skręcone w jednakową stronę.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 03.lis.2021 18:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Bloku podał byś do siebie kontakt na priv to jutro by ten mechanik przedzwonił bo ma kilka pytań byś pomógł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 21.lis.2021 17:22:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.kwi.2021 17:38:08
Posty: 35
Bloku po wymianie sterownika takie błędy się wyświetlają i ESP się pali dodam że przy hamowaniu potrafi zgasną17535, 16485,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 3.0 v6 falujace obroty przy stałej prędkości
PostNapisane: 21.lis.2021 19:44:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Podaj szczegóły błedów - pierwszy dotyczy zbyt bogatej mieszanki ale dobrze by było wiedzieć na którym cylindrze lub która sonda wyłapała. Drugi to błąd powietrza w dolocie - może powodować błąd zbyt bogatej mieszanki.

Jednak składając je razem coś mi mówi, że któraś sonda leci w ch... albo sama przepływka.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: