Waldi1982 napisał(a):
rysiu02 napisał(a):
kąt poprawiłem:
https://images82.fotosik.pl/1116/0b50bc53de4a1925med.pnghttp://vaglogi.pl/log-004_7q4jzW.htmlvnt sprawdziłem chodzi płynnie w całym zakresie mam filmik:
https://youtu.be/47xwqKhurf0podciśnienia są szczelne natomiast w dolocie zauważyłem lekkie upocenie przy jednej opasce przy dokręcaniu ją ukręciłem(dalej trzyma ale bez połowy śrubki)
czy to mogło mieć wpływ na to falowanie?
korasa zapomniałem spr. kojarzę tylko że przy wymianie wtrysków miał luz poprzeczny wzdłużnego nie wyczułem.
Coś jest nie tak z tym doładowaniem w BS 011 widać że turbo uzyskuje tylko 1030mbar a powinno być 1050 na 980 mbar.Wiec albo masz rozregulowane turbo albo dziure w dolocie.....a ten krótki łacznik gumowy na wyjsciu z turbo sprawdzałes?
sprawdziłem ten łącznik, był również zapocony olejem dokręciłem go ile mogłem(z pół obrotu
) została mi jeszcze ta opaska wcześniejsza ale tam to już muszę zderzak zrzucić żeby to dobrze zrobić. wszystko wyczyszczone i odtłuszczone to będę obserwował.
Koras moim nie fachowym okiem jest w fatalnym stanie ciężko wyczuć luz wzdłużny a poprzeczny jest spory. Zauważyłem jeszcze że cięgno vnt wciągnięte do góry opiera się o ogranicznik i to dość mocno(oby dwa elementy są lekko sklepane i aż błyszczą
)
Czy to puszczanie dymka na biegu jałowym (nie zawsze jak mu odbije
) bedzie przez turbinę?