.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.lip.2025 01:25:44

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 23:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ok

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 16:44:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
wiatm. no i sciagnalem kleme z akumulatora. no poprawilo sie. nie szarpie tak strasznie. ale mysle z eprzyczyna tkwi gdzie indziej. przy zapalaniu silnik powinien na chwilke zwiekszyc obroty na 1200 i spasc na 800
a u mnie tak wogole nie ma!!!!! jak zapala to powoli dochodzi do 800. idlatego pewnie tak nie moze sie zerwac tylko tak pierniczy. ale gdzie szukac przyczyny??

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 17:00:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 22:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
jesli tak jest moim zdaniem wyczysc jescze silnik krokowy....

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 17:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
silnik krokowy czyszczony. tylko jak zalozylem go do auta i podpiolem wtyczke to jak wlaczylem zaplon to on sie wogole nie ruszyl. czy tak ma byc.??? a czy jest mozliwe zeby wtryskiwacz rozruchowy swirowal???? i np. lał??

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 18:16:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 15:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
i sprawdz przekaznik pompy paliwa ;)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 11:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
panowie zdjalem wtyczke z wtryskiwacza rozruchowego i silnik zapalil na dotyk po calej nocy tylko ze tak jakby na trzy cylindry. a jak jade to wydaje mi sie ze auto lzej jedzie tzn ze nie trzeba go tak gniesc tylko delikatniej. czyzby mi lal wtryskiwacz?? jesli tak to jak go naprawic???? i dlaczego auto zaplailo na trzy gary ale od reki na dotyk.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 20:23:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 22:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
tez tak czasem mam i posiadam drugi wtryskiwacz rozruchowy,,,jak podloze ten drugi jutro to ci powiem jakie mam objawy...dziwne bo mam dokladnie tak jak ty czyli klopoty z odpalaniem jak dluzej postoi i czasem ale zadko odpala na 3 cylindry

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 20:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
zeegee wiesz co ja jeszcze podejrzewam. ze scieka paliwo do baku. i nie ma na tyle zeby zapalilo ladnie i odrazu. idlatego tak szarpie. gadlem dzis z kumplem ktory pracuje w intercarsie i wlsnie on mi to podpowiedzial. poprostu padl zawor porotny i przepuszcza. ale padl tak ze jak podpompujesz nawet kilka razy t nic nie da bo nim wrocisz kluczykielm jeszcze raz to paliwo sie cofa. ale to tylko domysly. zobacze jutro bo mam do niego podjechac. a powiedz mi jeszcz taka sprawe czy wtryskiwacz rozruchowy dziala zaraz po wlaczeniu zaplonem czy w momencie jak krecisz rozrusznikiem?????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 19:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 11:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
:peace: witam
odświeżę temat co by nie zakładac nowego .Ciekaw jestem jak sobie poradziliscie ty ruti ,zeegee .I u mnie zaczeło się to samo nie wiem od czego zacząć ?Może podzielicie się swoimi doświadczeniami . Pozdrawiam .

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
hej. ja tego nie zwalczylem. wszystko gra. wymienilem jeszcze sonde lambda bo padla ale nic to nie zmienilo. wyjmowalem nawet wtrsyki i patrzylem czy ladnie podaja. i przy wyjmowaniu wymienilem tez od razu oringi na nich. wtrsyki podaja ladnie paliwo. ale problem jest chyba w tym ze jak zgasze auto to wtryski nie trzymaja paliwa ipowoli sobie kapie a jak silnik goracy to i sobie odparuje. i potem jak pale to dlatego chodzi na trzy baniaki bo musi sie odpowietrzyc ukad miedzy rozdzielaczem a wtryskiem i tu jest prawdopodobnie przyczyna. ale ja juz zakupilem digifanta i bede niedlugo sie bral za zakladanie. olac wtrysk mechaniczny.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:40:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 11:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Jak myślicie na jaką kase powinienem być przygotowany oddając auto do serwisu i do którego najlepiej ?

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 22:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
tego to nie wiem . ale jesli chodzi o wtrysk mechaniczny to w polsce chyba nie ma mocnych na niego i dlatego kazdy boi sie tego jak ognia

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:31:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 22:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
hmm szczerze nie mialem czasu zerknac...non stop siedze przy cudzych autach...ale u mnie to pompa albo zawor zwrotny chyba ze ktos ma inna propozycje....auto po klikugodzinach stania ciezko odpala, i po odpaleniu go szarpie-czasm pracuje tak jakby na 3 gary

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2007 23:35:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 22:05:05
Posty: 41
Lokalizacja: Kielce
hmm ruti a jaki masz silnik dokladnie??

_________________
Audi Coupe 2.0 16V 6a


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2007 19:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ja mam silnik ACE 2.0 16V

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 17:52:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 11:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
:peace:
Ja już jestem po diagnozie , chyba znalazłem odpowiedniego człowieka co sie na tym zna . Po dokładnym sprawdzeniu jego diegnoza :nieszczelny zawór zwrotny paliwa ,spada ciśnienie w rozdzielaczu i przewodach wtryskiwaczy .Przy gorącym silniku jak nie ma cisnienia nastepuje szybsze odparowanie paliwa powstaja pęcherzyki powietrza i to podobno cała bolączka u mnie.
Teraz koleiny problem to wymiana tego u mnie to podobno siedzi on (zawór zwrotny ) w pompie paliwa czy moze się mylę ?
Może jakieś sugestie od was .Na jakie koszta muszę się przygotować ? :(:

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 18:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 23:33:12
Posty: 1207
to żę spada ciś paliwa w magistrali możę być skutkiem uszkodzenia membrany podciśnieniowego regulatora ciśnienia paliwa .przez membranę i wężyk podciśnienia poliwo sączy się do dolotu .
musi upłynąć jakiś czas od zgaszenia ok 3 min i jest problem
w trakcie rozruchu jest za bogato i zalewa stąd możę być te palenie niby na 3 garki. sprawdzić łatwo ściągająć wężyk podciśnienia .nie ma prawa być sladów benz ani zapachu . radził bym nie zasklepiać wężyka bo go rozerwie ciś paliwa tylko założyć sprawny regulator.

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2007 20:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 13:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
no a ja juz znalazlem to przez co mi nie palilo. otorz wydarlem wtyrski jeszcze raz i sobie je poogladalem. okazuje sie ze miedzy chromowana koncowka a trzonem zaworu saczy sie paliwo. ale to i tak nic. z trzech wtryskow w ciagu 15 min wykapalo do sloika jakies 30 kropli paliwa. wiec jak wykapuje to paliwo do cylindra to raz ze zaleje silnik przy zapalaniu a dwa ze w rurkach miedzy magistrala a wtryskiem jest powietrze i tu jest przyczyna.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 18:07:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2005 11:17:40
Posty: 94
Lokalizacja: NASIELSK
Z tym regulatorem cisnienia paliwa u mnie enduro jest trochę inaczej nie mam tam żadnego wężyka gumowego co by był połączony z kolektorem ssącym
(chyba że nie to ogladałem )jest krótki wężyk ale połączony jest z filtrem powietrza a inne są zbroione i połączone są z rozdzielaczem pzliwa.
Czy ktoś mi powie gdzie znajduje się u mnie zawór zwrotny :?: czy to prawda że znajduje się on w pompie paliwa i nie jest wymienialny chyba że z pompą paliwa (pierburg) :(:

_________________
................Robert i Agnieszka.........................
Audi 80 B4 quattro 2,0 16V 94" Competition 2483/2500
Audi A2 1,4 AMF 01''


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: