.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.kwi.2024 10:05:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6] Koszt wymiany rozrządu
PostNapisane: 07.wrz.2011 18:16:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 15:37:46
Posty: 1177
Lokalizacja: Pyrlandia
Panowie,

Ile kosztuje u mechanika wymiana kompletnego rozrządu na zamiennikach do 2.8 V6, razem z pompą wody i termostatem?

Pamiętam że jak wymieniałem rozrząd w 2.5TDI V6 to kwota zamknęła się w 2 500PLN (na zamiennikach + pompa wody).

Powoli rozważam zakup Audi A6 C5 w sedanie, 2.8 PB quattro z manualem. Zanim przekonam się ostatecznie do pierwszego Audi chcę wiedzieć jak wygląda eksploatacja :peace:

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2011 20:03:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
no to benzynka na dzień dobry mile cię zaskoczy...
koszt samych części oscyluje w granicach 300-500pln+ robocizna... nie wiem po co chcesz wymieniać termostat, chyba, że jest walnięty ;)
myślę, że w 1000 się zmieścisz, chociaż można to samemu zrobić, ale tzaba się z tym trochę pobawić.
pompę wody też możesz sobie odpuścić. ja nie wymieniałem i dalej wszystko funkcjonuje tak jak się należy ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2011 20:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 15:37:46
Posty: 1177
Lokalizacja: Pyrlandia
Pamiętam że w 2.5TDI V6 były dwa paski, kilkanaście rolek prowadzących i napinających. Same graty to prawie 1900PLN. No i przód był zdejmowany -> Passat B5FL. Dlatego mam stresa przed V6.

W Audi A6 C5 przód też trzeba zdejmować przy wymianie?

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2011 18:38:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
w 2.8 V6 30V (ACK), zaplacilem okolo 800 pln za dobre graty + robota. Koszt całości zamknął się w okolicach tysiąca pe el en z malutkim haczykiem. Wymieniałem również termostat bo nie wiedzialem kiedy był wczesniej wymeiniany, kosztuje niewiele i o ile pamietam jest pod rozrządem - mógłby być kłopot z wymianą samego termostatu w razie co. Przy okazji wymieniałem pasek wielorowkowy z napinaczem/rolką czy co tam jest. - ledwo co sie już 3mał. Jak kolega pisał wcześniej, porównujac z 2.5 TDI V6 - miłe zaskoczenie :d Powodzenia i pociechy z wozu!

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2011 18:44:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 381
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
ja na częśći wydałem koło 700zł, wszystko ruville i pasek conti plus pompa wody. a za robote nie wiem jak biorą, sam robiłem

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

jest a6 c5 2.8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 10:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
kupujesz komplet z pompą wody i oryginalnym termostatem, wszystko firmowe nie jakiś badziew (paski GATES, rolki SKF, pompa wody może być RUVILLE, termostat WAHLER z ASO). Części to koszt 600-700 za wszystko, robocizna 200-300 zł, więc w 1000 się zmieścisz. Ważne by marian miał listwę blokującą wałki i znał się na rzeczy. Możesz też sam, widziałem 2 razy jak to robią przy mnie i jeśli się trochę orientujesz w mechanice to bez problemu sobie poradzisz.

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 14:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
ja do 2.7 zapłaciłem za ori rozrząd z pompą wody chyba 690zł.

Do autora: rozrząd to pikuś, największym problemem C5 2.8 Quattro, manual jest je kupić :peace:

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 21:59:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
dodam jeszcze, że do wymiany rozrządu nie trzeba rozbierać przodu, a co do wymiany termostatu, to można spokojnie go wymienić, nie ściągając paska rozrządu..

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2011 22:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10302
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
metyoo napisał(a):
a co do wymiany termostatu, to można spokojnie go wymienić, nie ściągając paska rozrządu..


Zależy jaka obudowa termostatu, są dwa rodzaje , ta co jest z elementem osłony raczej nie da się ogarnąć bez przesunięcia paska.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 13.paź.2020 16:57:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2020 13:43:27
Posty: 9
Auto: A6 C5 V6 2.8 ACK 1998 LPG
metyoo napisał(a):
dodam jeszcze, że do wymiany rozrządu nie trzeba rozbierać przodu, a co do wymiany termostatu, to można spokojnie go wymienić, nie ściągając paska rozrządu..

Nawet nie jak wymienić, a jak ustawić rozrząd bez rozbierania przodu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.8 V6] Koszt wymiany rozrządu
PostNapisane: 13.paź.2020 18:40:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
osobiście wymieniałem, wszystko się da, tylko trzeba chcieć! w c4 jest tyle miejsca, że kratę piwa wsadzisz :)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: