.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.maja.2024 10:59:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A4 1.8 20V 1995r 125KM interpretacja kodów VAG
PostNapisane: 11.lut.2009 13:39:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2009 13:35:48
Posty: 1
Witam

Proszę o interpretację kodów VAG
670 Czujnik położenia nastawnika przepustnicy - G127
532 Napięcie zasilające Supply Voltage B+ Signal too Low
561 Regulacja składu mieszanki Mixture Adjustment Adaption limit exceeded / not reached
18010 P1602 Napięcie zasilające zacisk 30, za mała wartość napięcia
16514 - Obwód czujnika O2 – usterka (bank1 czujnik 1)
16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania A

Akumulator jest ok. Auto jest z gazem sekwencyjnym. Trudno się odpala po nocy. Na benzynie traci moc, na gazie słychać głośne wystrzały z tłumika. Pracuje trochę nierówno na biegu jałowym.
Bład 561 pojawia się dwa razy.

Z góry dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A4 1.8 20V 1995r 125KM interpretacja kodów VAG
PostNapisane: 07.sie.2018 14:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2018 13:48:23
Posty: 3
witam
mam podobny bład 532 audi 80 2.0 abk Napiecie zasilania za mały sygnał. temat zaczne ze padła mi cewka zapłonowa kupiłem nowa zamiennik i od tamtej pory silnik szarpie podczas jazzdy na wolnych obr telepie silnikiem i smierdzi benzyna zmieniłem swiece,przewody,przepływke.aparat nowy ,krokowy(regulator biegu jałowego tgzw)dzieje mi sie tak tylko na bynzyne przekaznik 30 zmieniony gdzie szukac przyczyny//?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: