.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 18:17:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 19.gru.2018 10:04:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Witam wszystkich,
kupilem niedawno audi Q7 z silnikiem 3.0TDI BUG z przebiegiem 120kkm. Silnik niedawno mial wymieniane szczotki rozrusznika (w rozruszniku szczotki plusowe byly przegrzane) jest tez nowy akumulator, niestety nie oryginalny.
Audi ma problemy z odpaleniem rano, musze krecic okolo 8-10s zaczyl zalapie, po odpaleniu siwy dym pojawia sie z tylu.
Przy normalnej pracy nie dymi wcale, rowniez rozrusznik kreci po tej regeneracji ale jakos tako niemrawo, w sumie to mam tylko porownanie do benzyn.
Czy ktos byl by w stanie mi pomoc znalesc problem?
Posiadam VCDS i jezeli chodzi o logi bede je mogl zapisac, silnik nie ma posiada bledow na dana chwile.

Zapomnial bym temperatura rano u nas to okolo 22-26 stopni.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 19.gru.2018 10:30:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jeśli masz gdzie... daj wtryskiwacze do sprawdzenia. Przeciekają i paliwo gromadzi się na denku tłoka. Dlatego rano musisz trochę pokręcić zanim to paliwo się wypali. To jest też przyczyna tego dymienia porannego.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 19.gru.2018 10:40:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Ogolnie to wtryskow nie mam gdzie dac mysle ze taniej bylo by kupic nowe niz dac do sprawdzenia (podobna cena tutaj).

Wiem ze sa oryginalne z koncowka AH i nigdy nie byly wymieniane prawdopodobnie.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 19.gru.2018 12:15:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
No to jeśli tak to wygląda na antypodach... to nie masz się co zastanawiać.
Ale...żeby nie było.... mogę Ci ocenić pracę wtryskiwaczy.
Potrzebne logi z VCDSa... na rozgrzanym silniku
Statyczne - 001,004,007,013,014,022,072,073,074,075,076,077

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 20.gru.2018 22:26:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Jak rozrusznik kręci niemrawo to masz problem jak na dłoni, w dieslu szybkość rozrusznika przy rozruchu to podstawowa kwestia, standardowa przypadłość 3.0tdi w q7 oraz tuaregu, czyli uszkodzony rozrusznik, kupuj nowy boscha w PL ostatnio kupowałem taki nowy za 570zł...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 22.gru.2018 06:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Obiecane logi.

http://vaglogi.pl/log-001_004_007_NT9GC7.html
http://vaglogi.pl/log-013_014_022_Pux5IhQ.html
http://vaglogi.pl/log-072_073_074_Gxd0y.html
http://vaglogi.pl/log-075_076_077_MZAT6Qb.html

Wczoraj, po umyciu auta, rano auto krecilo normalnie i zapalil odrazu. Rozrusznik jest po regeneracji, ale tu czytalem ze moze byc tego powodem kabel plusowy od rozrusznika i alternatora. Mowia tu ze on jest za krotki i sie urywa z biegiem lat.

Odnosnie uzywanych czesci zamiennych, mialem dzis okazje rozmawiac z panami z Afganistanu ktorzy maja szrot.
Niestety nie moga mi sprzedac tylko wtryskow, ale moga mi udostepnic mi ich silniki i moge podmienic wtryski,
Audi krzyklo po znajomosci 700aud za sztuke, bosch service 575aud za szt.
Tez znajomy z audi powiedzial ze jak wtryski sie zapychaja to najczsciej pompa wysokiego cisnienia pompuje opilki na wtryski. Audi najczesiej tu wymienia wtryski wlasnie z ta pompa.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 27.gru.2018 22:37:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Wczoraj jadąc autostradą na tempomacie ok. 100km/h moja Q7 jechała jakoś dziwnie.
Tzn. moc silnika nie była stała jak i dźwięk, Wygladało to tak jak by falowala lekko +/-10rpm i jako kierowca czułem jak auto lekko przyśpiesza i zwalnia. Spalanie bylo stabilne, natomiast to uszucie przyspieszania i zwalniania bylo jakieś dziwne.
Po podpieciu Vaga ukazał się błąd przepustnicy. Rozkręciłem ją i znalazłem powycierane plastikowe zębatki w środku, zaczynam się zastanawiać co jeszcze się popsuje w tym Audi.
Silnik 3.0TDI zaczyna mnie dobijać, jak oni to projektują że auto przy przebiegu 120kkm ma takie usterki, tj. rozrusznik i ta przepustnica... Nawet chinski Great Wall jest bardziej wytrzymały i nie promują sloganu "przewaga dzięki technice".

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 09:57:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
wtryski juz umierają...


krychu napisał(a):
Obiecane logi.

http://vaglogi.pl/log-001_004_007_NT9GC7.html
http://vaglogi.pl/log-013_014_022_Pux5IhQ.html
http://vaglogi.pl/log-072_073_074_Gxd0y.html
http://vaglogi.pl/log-075_076_077_MZAT6Qb.html

Wczoraj, po umyciu auta, rano auto krecilo normalnie i zapalil odrazu. Rozrusznik jest po regeneracji, ale tu czytalem ze moze byc tego powodem kabel plusowy od rozrusznika i alternatora. Mowia tu ze on jest za krotki i sie urywa z biegiem lat.

Odnosnie uzywanych czesci zamiennych, mialem dzis okazje rozmawiac z panami z Afganistanu ktorzy maja szrot.
Niestety nie moga mi sprzedac tylko wtryskow, ale moga mi udostepnic mi ich silniki i moge podmienic wtryski,
Audi krzyklo po znajomosci 700aud za sztuke, bosch service 575aud za szt.
Tez znajomy z audi powiedzial ze jak wtryski sie zapychaja to najczsciej pompa wysokiego cisnienia pompuje opilki na wtryski. Audi najczesiej tu wymienia wtryski wlasnie z ta pompa.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 09:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Pablo200 napisał(a):
wtryski juz umierają... jak będzie dalej jeździł szukaj tłoków


krychu napisał(a):
Obiecane logi.

http://vaglogi.pl/log-001_004_007_NT9GC7.html
http://vaglogi.pl/log-013_014_022_Pux5IhQ.html
http://vaglogi.pl/log-072_073_074_Gxd0y.html
http://vaglogi.pl/log-075_076_077_MZAT6Qb.html

Wczoraj, po umyciu auta, rano auto krecilo normalnie i zapalil odrazu. Rozrusznik jest po regeneracji, ale tu czytalem ze moze byc tego powodem kabel plusowy od rozrusznika i alternatora. Mowia tu ze on jest za krotki i sie urywa z biegiem lat.

Odnosnie uzywanych czesci zamiennych, mialem dzis okazje rozmawiac z panami z Afganistanu ktorzy maja szrot.
Niestety nie moga mi sprzedac tylko wtryskow, ale moga mi udostepnic mi ich silniki i moge podmienic wtryski,
Audi krzyklo po znajomosci 700aud za sztuke, bosch service 575aud za szt.
Tez znajomy z audi powiedzial ze jak wtryski sie zapychaja to najczsciej pompa wysokiego cisnienia pompuje opilki na wtryski. Audi najczesiej tu wymienia wtryski wlasnie z ta pompa.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 10:44:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Dzieki za odpowiedz, moze ktos by mial jakies dojscia do pewnych uzywanych albo regenerowanych wtryskow ?

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 12:10:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Z tym umieraniem wtryskiwaczy to lekka przesada. Ale chętnie posłucham uzasadnienia ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 14:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2013 18:39:39
Posty: 346
Auto: Panamera 4S
A jak naładujesz na max akumulator to rano dobrze odpala?

Co do awaryjności to akurat u mnie Q7 przy przebiegu już 210 tysięcy, ale 3.0 TDI CASA dzieje się promil tego co w Panamerze....więc nie narzekaj, Q7 to dobre auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 14:05:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
-22.0 -6.0 -10.0
-26.0 -16.0 -10.0

jak dasz je na stół w celu sprawdzenia pewny szmelc.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 17:41:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
hubi_pl napisał(a):
A jak naładujesz na max akumulator to rano dobrze odpala?

Co do awaryjności to akurat u mnie Q7 przy przebiegu już 210 tysięcy, ale 3.0 TDI CASA dzieje się promil tego co w Panamerze....więc nie narzekaj, Q7 to dobre auto.


Mój kumpel ma Panamere i faktycznie, non stop coś się pierdzieli, już ma dosyć tego auta...

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 18:55:38 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Nie dość, że brzydka (Panamera) to o dziwo się psuje? A niby Porsche takie niezawodne.... kiedyś chwilę marzyłem o 911 turbo z lat 90tych.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 21:37:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Co do rozrusznika to zrobilem kilka rzeczy.

Po pierwsze to psiklem WD40 kabel plusowy od skrzyneczki po lewej stronie gdzie mozna podpiac kable rozruchowe, dotego poluzowalem i ponownie dokrecilem ten bolec.

Po tym zabiegu lepiej kreci tzn. nie ma takiego namyslania na poczatku, masa silnika jest ok bo probowalem odpalic z podlaczonym kablem rozruchowym z podlaczonym minusem od aku do bloku silnika, brak zmian.

Klapka gaszaca miala zmielone zebatki na ksiezycu od przepustnicy i na kole male zebatki, wczoraj wydrukowalem nowe zebatki z nylonu i dzis bedzie dzialala. Moim zdaniem to dodatkowo przepustnica zawieszala sie jak przymykala sie przy wlaczonym EGR.

Sprawdzilem po jej wyjeciu ruch przepustnicy recznie i zakres pracy przpustnicy 100% byl kiedy przepustnica byla chlodna, natomiast kiedy sie nagrzala zacinala sie na ok. 80% zamkniecia po osiagnieciu tego miejsca przepustnica sie zawieszala i niechce powracac do otwartej pozycji ponownie. Byc moze by powodem tego bylo nadmierne dymienie tez nie zawsze przy wcisnieciu pedalu do podlogi z pod swiatel oraz dlaczego wzrost mocy byl taki glaltowny, prawdopodobnie turbina kiedy zaczela pompowac mocniej klapka byla otwierana przez strumien powietrza i silnik dostawal kopa.

Jak wiadomo samochod mam niecaly miesiac i bedzie jeszcze pewniej wiecej kwiatkow, bo tu nikt nie dba o samochody. Niby jezdza do serwisow maja ksiazki serwisowe, ale do konca nie wiem czy im sie tu chce cos naprawic. Wiem dziwnie to zabrzmialo ale tu wychodza z zalozenia "ze powinno byc dobrze" i ze jak cos to maja assistance.

Gosc od ktorego kupilem ten samochod poweidzial ze chec go sprzedac bo slabo odpala i ze kupil drugie Q7, ogolnie jest zadowolony ale jak cos sie dzieje z Audi to nie wiedza jak to naprawic, i ze ich wiedza to wymiana oleju, aku itp.

W tym przypadku bylo podobnie, slabo krecil to naciagneli go na nowy akumulator, po wymianie dalej tak samo to pewnie nastepny krok byl bardziej kosztowny tzn. rozrusznik, moze przekaznik, moze sterownik, Australijczycy jak slysza ze to problem elektryczny to mdleja i wpadaja w panike.

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 28.gru.2018 22:21:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2013 18:39:39
Posty: 346
Auto: Panamera 4S
2rafal7 napisał(a):
hubi_pl napisał(a):
A jak naładujesz na max akumulator to rano dobrze odpala?

Co do awaryjności to akurat u mnie Q7 przy przebiegu już 210 tysięcy, ale 3.0 TDI CASA dzieje się promil tego co w Panamerze....więc nie narzekaj, Q7 to dobre auto.


Mój kumpel ma Panamere i faktycznie, non stop coś się pierdzieli, już ma dosyć tego auta...


Dzien sprzedazy zapisze sobie trwale w pamieci...


Morgi napisał(a):
Nie dość, że brzydka (Panamera) to o dziwo się psuje? A niby Porsche takie niezawodne.... kiedyś chwilę marzyłem o 911 turbo z lat 90tych.


Kwestia gustu, jak dla mnie bomba

Wracajac do q7, ja mam tez problem z odpalaniem ale jeszcze nie dotykalem masy, kabli ani samego rozrusznika. Swiece mam ok, aku tez.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 29.gru.2018 13:41:39 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Pablo200 napisał(a):
-22.0 -6.0 -10.0
-26.0 -16.0 -10.0

jak dasz je na stół w celu sprawdzenia pewny szmelc.


Paramtery są przekroczone... ale nieznacznie.
Faktycznie ECU zmniejsza czasy otwarcia wtrysków = leją ale nie jest to kwestia wypalenia tłoków.
Zgadzam się z tym, że dopiero weryfikacja na stole w BOSCHU daje wiarygodny pogląd na sprawę.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 29.gru.2018 22:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
Znalazlem i rozmawialem z Boschem i maja serwis tu w Brisbane w odleglosci 70km w jedna strone. Bede sie umawial z nimi po 3 stycznia. Odosnie regeneracji powiedzieli jasno ze regeneracja jest mozliwa i na dana chwile bezproblemowa, natomiast oni nie robia bo koszty regeneracji zrownuja sie z kosztem nowego wtryskiwacza.

Naszczescie jest serwis w okolicy poniewaz glowny serwis jest na polnocy oddalony jakies 1400km od mojego miejsca zamieszkania...

Jeszcze jedno, istnieje jakas maksymalna wartosc korekty wtrysku po ktorej powinien sie swiecic check engine?

I ostatnie, czy mozecie mi doradzic jaki numerek byl by najlepszy dla tego silnika w przypadku wymiany wtryskow?
Obecnie w silniku mam 059130277AH,

Czy wtryski o numerkach 059130277CD beda odpowiednie do mojego silnika?

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [3.0TDI] rano ciezko odpala
PostNapisane: 29.gru.2018 23:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
w ASO koszt sztuki 3120 PLN

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 150 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: