.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 08:22:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z katalizatorem pojawil sie blad P0430
PostNapisane: 26.cze.2019 09:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2019 09:41:19
Posty: 2
Witam
Swietne forum – wiele fachowych podpowiedzi oraz pomocy daltego tez postanowilam tutaj napisac, z nadzieja na obiektywne porady doswiadczonych osob. Chodzi o Audi TT 3.2 z 2004 – 170tys km

Z uwagi na pojawienie sie zoltej kontrolki silnika 3 miesiace temu bylam w serwisie gdzie zdiagnozowano blad P0430 (problem wydajnosci katalizatora), wymieniono mi komplet swiec zaplonowych (rzeczywiscie chyba nie byly wymieniane od nowosci); po czym auto zaczelo spalac o ok. 0.5L/100km mniej wiec wskazywaloby, ze to wlasnie bylo przyczyna bledu; niestety po przejechaniu az 1300km, po 3 miesiacach ponownie wyskoczyla zolta kontrolka silnika I ten sam blad. Stwierdzono problem z katalizatorem.

Nowy katalizato w Audi to koszt ok. 10tys zl wiec ta opcja odpada, zastanawiam sie wiec co byloby lepsze, jak myslicie:
- Kupic nowy katalizator zamiennik .... na forum obowiązuje zakaz reklamy/zarath

Co myslicie o tych zamiennikach, czy spokojnie posluza przez kolejne kilkadziesiat tys km, moze ktos mial jakas stycznosc z tymi producentami jesli chodzi o katalizatory, ewentualnie inne czesci ?
Czy moze bylby repiej naprawic original za ok. 1800zl wymiana srodka I zachowaniem oryginalnej obudowy w firmie na forum obowiązuje zakaz reklamy/zarath o ktorej slyszalam duzo pozytywnych opini.
Cenowo obie mozliwosci sa dosc zbiezne wiec mysle ze kluczowe pytanie co bedzie tutaj solidniejsze i bede mogla duzej cieszyc sie bezproblemowa jazda ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem z katalizatorem pojawil sie blad P0430
PostNapisane: 28.cze.2019 11:54:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2019 09:41:19
Posty: 2
Wiem, ze to trudne pytania bo nawet w serwisie nie uzyskalam jednoznacznej diagnozy a problem nieco sie poszerzyl poniewaz zdiagnozowano wczoraj nie tylko:
- blad P0430 (problem wydajnosci katalizatora)

ale rowniez:
P1411 - Drugi system wtrysku powietrza wtórnego powietrza za mały
P1423 - Drugorzędny system wtrysku powietrza rzędu 1 za mały

czy ma to duzy zwiazek z pierwszym, co moze byc przyczyna ? zastanawiam sie czy w tej sytuacji jest to ewidentnie wina katalizatora ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: