Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5192 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Ja bym sprawdził przewody idące do czujników oraz same wtyczki. Są w dość słabym miejscu (potrafią złapać śniedź od wilgoci). U ojca przy 90kkm już taki objaw był i po sprawdzeniu zwykłym multimetrem wyszło, że brak przepływu informacji. Posprawdzałem kostki i kabelki i znalazłem śniedź. Po tygodniu drugi wyskoczył i znów ta sama zabawa.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- było Audi S6 4,2 40V manual - było Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami
|
|