.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 14:43:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 09.lut.2020 11:27:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak w tytule.
Silnik złożony. Ruszaliśmy tylko mechanikę bez ingerencji w KJ-eta.
Ustawiony na znakach ! Czyli zamach na swoim miejscu, wałek równo z głowicą, aparat na znaku.
odpala (ale nie od strzała - jakieś 3 może 4 obroty) i chodzi bardzo cicho i aksamitnie.
Dopóki nie chcieć go przygazować. Natychmiast bulgocze i się nie wkręca.
Dolot złożony na IC od 20 V (jedyny mankament nie ma czujnika temperatury powietrza zasysanego). Dokładamy w poniedziałek.
KJ-et zapięty cały czyli puszka filtra + filtr na miejscu

Plany na jutro :
kolejny raz sprawdzę szczelność dolotu
Sprawdzę czy kółeczko na aparacie zapłonowym nie ma luzów
poza tym nie mam już pomysłów. :(




Moim zdaniem jest za bogato bo aż słodko.

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 05.mar.2020 20:37:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2013 17:37:52
Posty: 60
Auto: WH, WJ, ALT
Udało się rozwiązać problem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 05.mar.2020 20:49:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Z tego co pamiętam to wtryski okazały się problemem.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 21.mar.2020 18:26:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Jeśli długo leżały to i tak mogło się stać. Stąd na czas naprawa wkłada się je do butelki z paliwem by nie zastygły. Może być tak, że pk naprawie jest dolot zbyt szczelny i ciągnie za dużo paliwa. Miałem tak kilka razy gdy na nowych uszczelkach, o ringach, usuniętej korozji z pod rur gumowych przestawało chętnie pracować. Szybko regulacja i musi być git....

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 17.cze.2020 20:45:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2013 22:56:42
Posty: 9
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Audi 200 2.2 Turbo 1B FWD
Winne były wtryski, lały jak szalone, jeden stał . Pozdrawiam :)

_________________
Pare fotek mojej Josephine https://www.fotosik.pl/u/przzemo1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 18.cze.2020 06:48:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10289
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pamiętam jak Buba z 15 lat temu wszystkim tłumaczył, że do tego silnika się już nigdy więcej nie dotknie :056:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [200 2,2 T 10 V 1B] Kłopoty po remoncie silnika
PostNapisane: 18.cze.2020 06:50:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11996
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bo w takich projektach to jest wszystko do wymiany... a nie każdego na to stać a już w ogóle robić.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: