.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 02:35:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B5 2.5 TDI 1998r. Problem z odpaleniem
PostNapisane: 28.lip.2020 21:56:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2020 21:18:11
Posty: 2
Witam,
w ostatnim czasie byłem zmuszony wymienic pompę wtryskowa na używkę z przebiegiem 140000km z Austrii, która jest na gwarancji w starej upalil się sterownik i tak wyszło taniej.. Po odebraniu auta mechanik powiedział, ze do wymiany jest przepływomierz bo auto straciło moc, wartości powietrza były niskie, jak powiedział tak zrobiłem wszystko wróciło do normy, auto odzyskało moc i wszystko wydawalo się super. Po wymianie przeplywki, filtra powietrza, wyczyszczeniu wszystkiego i po wymianie filtra paliwa udałem się w trasę ok. 300 km, auto dostało trochę w ....., ale wszystko bez jakichkolwiek objawów awarii.. Na następny dzień przy próbie odpalenia zaczęła mrugać kontrolka oleju, sprawdziłem olej dolalem setkę i spróbowałem zakręcić, auto zaskoczyło po ok. 10 sekundach.. Zgasiłem i odpaliłem- odpaliło od strzała... Później cały dzień paliło bez najmniejszych problemów, na następny dzień znów to samo kręci, kręci kontrolka od oleju i w końcu załapało cały dzień jeżdżony bez żadnych problemów.. W trakcie jazdy przy żadnych obrotach nie zapala się ta kontrolka ani nie piszczy, tylko z rana jak tak długo muszę kręcić.. Do wymiany oleju jeszcze 3tys. km wymieniam co 10 i jeżdżę na 5w50 .. Nigdy wcześniej nie miała takich problemów, na starej przeplywce jechała jak żółw, ale po dniu odpalala od strzała, po wymianie zaczęły się problemy i nie wiem od czego zacząć.. Pomp oleju, źle ustawiony kat wtrysku na tamtej przeplywce? Temperatura bez zmian trzyma 90 stopni, grzeje się normalnie.. Z góry dzięki za info, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 2.5 TDI 1998r. Problem z odpaleniem
PostNapisane: 29.lip.2020 08:52:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zacznij od diagnostyki. Zrob logi statyczne... albo jedz do kogoś kto Ci zrobi. Tak może być źle ustawiony kąt wtrysku.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: