.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2024 09:10:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 8L ASZ] Brak dołu Turbo - Prośba o analizę logów
PostNapisane: 16.paź.2020 14:17:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2015 10:11:46
Posty: 26
Witam

Posiadam A3 8L Lift z 2002 r. Silnik 1.9 TDI 96 kW/130 KM. Od sierpnia, kiedy odebrałem samochód od elektryka auto wyraźnie straciło przyśpieszenie w dolnym zakresie obrotów tzn. poniżej 1800 obr/min (miałem zwarcie na przewodzie od świec żarowych oraz uszkodzony czujnik położenia wału, który został wymieniony na używany z tym samym numerem). Brak przyśpieszenia podczas ruszania jest upierdliwy przy wszelkich lewo-skrętach i włączaniu się do ruchu. Powyżej 1800 obr/min już ładnie przyśpiesza. Wcześniej takiego problemu nie miałem. Nawet dwóch moich kolegów, którzy kiedyś mieli okazję przejechać się moim autem stwierdziło, że zauważalnie stracił przyśpieszenie w dolnych obrotach w porównaniu do tego jak przyśpieszał wcześniej. W kwietniu Turbina była regenerowane, wszystko było w jak najlepszym porządku. Byłem już z tym tematem u trzech mechaników, przewody i wszystkie zaworki dwukrotnie sprawdzone. Podczas tych poszukiwań okazało się że Vacum-pompa cieknie a więc wymieniłem na nową Boscha a także wymieniony przepływomierz na inny używany tak na wszelki wypadek, niestety nadal przyśpiesza jak żółw. EGR był zaślepiony przez poprzedniego właściciela. Poniżej załączam logi które zrobiłem.

Logi statyczne grupy 001 004 011
http://vaglogger.apphb.com/log/5f89906bd24b6a18549e0518

Log dynamiczny grupy 011 przepływomierz
http://vaglogger.apphb.com/log/5f89909fd24b6a18549e0519

Logi dynamiczne grupy 003 008 010
http://vaglogger.apphb.com/log/5f8990c8d24b6a18549e051b


Logi dynamiczne 001 002 003
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/79e7e3df2dfd83ce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 8L ASZ] Brak dołu Turbo - Prośba o analizę logów
PostNapisane: 17.paź.2020 08:35:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
011 to nie przepływomierz, tylko turbo :)
sprawdzałeś jak pracuje grucha? to wygląda na zapieczone VNT.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 8L ASZ] Brak dołu Turbo - Prośba o analizę logów
PostNapisane: 17.paź.2020 08:41:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Gdzie tam vnt...
Mamy do czynienia z pakietem - od dołu nie ładuje jak należy, później niekontrolowany krótki peak a później ślicznie.
Ten dół jest fatalny. Dlatego fura nie jedzie.
Dla mnie dziura w dolocie.
Drugie podejrzenie: podciśnienie, trzeba wziac wakuometr i szukać.
Trzecie:N75.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 8L ASZ] Brak dołu Turbo - Prośba o analizę logów
PostNapisane: 17.paź.2020 13:45:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2015 10:11:46
Posty: 26
Bardzo Dziękuje za podpowiedzi. Drugi Mechanik sprawdzał przy mnie jak działa grucha, z tego co mówił było ok. Natomiast kolejny sprawdzał podciśnienie oraz N75. A więc został jeszcze dolot. Mam wrażenie że auto więcej pali. Za tydzień jestem umówiony z mechanikiem który ma jeszcze raz posprawdzać wszystko. Powiem mu o tym dolocie na początek oraz pozostałych rzeczach które tutaj został opisane. Dam znać czy był to dolot czy ewentualnie coś innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 8L ASZ] Brak dołu Turbo - Prośba o analizę logów
PostNapisane: 17.paź.2020 14:17:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Generalnie peak doładowania masz mocno przesunięty w górę - jakieś 300 obr/min a to bardzo dużo.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: