Kelmorian napisał(a):
hubos21 napisał(a):
No jak nie ma sygnału z czujnika to sterownik nic nie podaje, dlatego Ci pisałem wyżej żebyś sprawdził czy podpięty i żebyś sprawdził plus z wtyczki i masę z silnika bo po zapłonie dochodzi tylko +
Do wtyczki czujnika położenia wału nie dochodzi plus. Jest tam ekran (pin 1), masa (pin 2) i sygnal (pin 3).
Nie widzę też przeciwwskazań, żeby na listwie wtryskiwaczy było 12v po zapłonie, przecież wtryski sterowane są masą. Dopóki sterownik nie poda masy, wtrysk nie otworzy się.
NIe chodzi teraz co jest we wtyczce położenia wału. Ważne, że pali ale przeczytaj pierwszego posta swojego, pytałeś gdzie się podziało 12V na wtryski a nie rozumiesz tego, że nie musisz brać masy konkretnie z tej wtyczki żeby sprawdzić czy plus do niej dochodzi, czy to na zapłonie czy czy przy kręceniu. Jak masz plus we wtyczce i weźmiesz masę z jakiegokolwiek miesjca w aucie to Ci się pojawi 12V na mierniku. Jak sprawdzasz na obu pinach w kostce a ECU nie poda masy to wiadomo, że nic Ci nie pokaże. Plus a 12V to jeszcze nie to samo, tutaj miałeś jeszcze utrudnione bo jak nie było sygnału wału to wszystkie przekaźniki były martwe.