Witam. Od jakiegoś czasu padał aż padł nastawnik turbiny. To było w trasie. Po powrocie do domu nie mogę skasować żadnych błędów. A sa: z klap (obie), przepustnicy, z egr. Wymieniłem nastawnik i dalej są błędy z powyższego i z nastawnika. Pomocy. Ktoś wie jak mi pomóc? Z góry dziękuję za informację.
Środa,04,Sierpień,2021,17:02:55:00009
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb Oznaczenie elementu: 4F0 910 401 A HW: 4F0 907 401 B Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI 000AG 0020 Kodowanie: 0011372 Kod serwisu: WSC 66565 257 00032 VCID: 1A3B676FD59FB056E4-804E 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
012696 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 1) P3198 - 002 - niewiarygodny sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 20.5 %
012697 - Sterowanie klapą w kolektorze ssącym (zespół 2) P3199 - 002 - niewiarygodny sygnał Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 20.5 %
005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 001 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 94.3 % Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
012867 - Sterowanie jednostki sterującej przepustnicą P3243 - 002 - Usterka elektryczna Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 92.7 % Bity binarnie: 010 Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724) P3348 - 008 - usterka elektryczna Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 21.6*C Cykl pracy: 80.9 % Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 %
008200 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2008 - 001 - usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 0.4 % Cykl pracy: 20.5 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724) P3348 - 003 - usterka elektryczna - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 21.6*C Cykl pracy: 80.9 % Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 %
013128 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarki 1 (J724) P3348 - 002 - usterka elektryczna - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 155435 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.08.04 Czas: 16:39:10
Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Moment obrotowy: 202.8 Nm Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 21.6*C Cykl pracy: 80.9 % Napięcie: 12.24 V Cykl pracy: 0.4 %
Kody gotowości: 1 6 0 1 0
|