.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 15:35:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A8 4.2V8 Proszę o pomoc w diagnozie błędów
PostNapisane: 05.wrz.2021 10:21:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2021 10:12:42
Posty: 6
Auto: A8 D2 4.2
Witam . pojawił się problem z moim autem A8 D2 4.2 1999 FL, podczas porannego odpalenia i jazdy wyskoczył błąd ESP i ABS samochód jedzie bez problemów jednak na biegu N czuć jak by się dusił obroty poniżej 500rpm . Odkręcenie korka oleju zupełnie przywraca stan kultury pracy silnika do normy. Zrobiłem diagnostykę VAG i takie oto błędy pojawiły się również po skasowaniu ich i ponownym odpaleniu samochodu. błędy esp i abs są cały czas na liczniku . Prosiłbym bardziej doświadczonych w temacie od czego zacząć . Pozdrawiam Tomasz


VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 25,01,03,08,11,15,16,17,18,35,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77,02

Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
Nie ma błędów
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 560 G
Component: 4.2L V8/5V G 0001
Coding: 05753
Shop #: WSC 26557

7 Znalezione:
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground
P1425 - 35-00 - -
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Short to Ground
P1576 - 35-00 - -
17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Ground
P1572 - 35-00 - -
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 35-00 - -
17938 - Camshshaft Timing Adjustment: Short to Ground
P1530 - 35-00 - -
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 389 E
Component: ABS/ESP allrad D26
Coding: 08397
Shop #: WSC 02313
1 Błąd Zapis.:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D12
Coding: 00080
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów :) .

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 033 BR
Component: D2-KOMBIINSTR. VDO D26
Coding: 18383
Shop #: WSC 02314
WAUZZZ4DZYN007316 AUZ7Z0X1202973
Nie ma błędów :) .

Address 18 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 265 105 G
Component: Standheizung Benzin D49ˆ
Coding: 00011
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów :) .

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D11
Coding: 13162
Shop #: WSC 02314
Nie ma błędów :) .

Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 035 192 N
Component: RNS 4.1 H05 BNO 0102
Nie ma błędów :) .

Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D05
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
Nie ma błędów :) .


Ostatnio edytowano 05.wrz.2021 19:45:46 przez testo89, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 4.2V8 Proszę o pomoc w diagnozie błędów
PostNapisane: 05.wrz.2021 11:30:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Skasuj błędy pojeździj i zobacz bo czasem dużo błędów jest przez niskie napięcie na aku ale u Ciebie jest chyba przepływka do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 4.2V8 Proszę o pomoc w diagnozie błędów
PostNapisane: 06.wrz.2021 07:14:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Ja bym się skusił bardziej przy zalanym ECU na podszybiu. Od tego bym zaczął. Niestety miejsce mało szczęśliwe i czesto jak spływy są przytkane to się woda dostaje do wnętrza obudowy ECU. Lerkka korozja we wtyczce i potrafi różne jaja zrobić w aucie.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A8 4.2V8 Proszę o pomoc w diagnozie błędów
PostNapisane: 19.wrz.2021 15:22:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2021 10:12:42
Posty: 6
Auto: A8 D2 4.2
Witam sprawdziłem na blokach pomiarowych kanał 002/003 i nie pokazuje żadnych wartości przepływu powietrza 0. Sprawdziłem też na kostce od przepływki iż nie ma tam 12v tylko jest na którymś kablu 5v . Czy na przepływomierzu powinno być zasilanie 12v? czy może zasilanie 5v zasila przepływkę? Byłem też na szrocie i założyłem 3 inne przepływki od różnych 4.2 ale nie było żadnych zmian.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: