.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 21:05:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.7 BiT 230KM AZA schemat układu podciśnienia
PostNapisane: 16.wrz.2021 17:57:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2021 15:36:39
Posty: 2
Witam. Tak jak w temacie, potrzebny schemat układu podciśnienia A6 C5 2.7 BiT 230KM AZA 2000r. oraz nr. kat. Elektrozaworów.

Z góry bardzo dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 BiT 230KM AZA schemat układu podciśnienia
PostNapisane: 17.wrz.2021 19:02:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
ale jakich elektrozaworów?
ifinterface.com - katalog online
https://chomikuj.pl/metyoo/diagnostyka - selfstudy

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 BiT 230KM AZA schemat układu podciśnienia
PostNapisane: 18.wrz.2021 21:24:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2021 15:36:39
Posty: 2
Dzięki za pdf

Chodzi o nr. Katalogowy "Divert air valve for
turbocharger N249"

Tego zaworu jest brak, być może dlatego ecu się świeci i od 4k obrotów jakby się rozmyślił od kręcenia wyżej, czy się mylę? zanim zaświeciła się kontrolka, telepało całym autem od prędkości ok 80km/h. dziwi mnie że nie wywala błędu na ten elektrozawór, tylko na wszystko wokół .

11 Faults Found:
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
P1548 - 35-10 - - - Intermittent
17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure
P1568 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0000

Jakieś sugestie dla nowicjusza?

Oprócz "oddaj do mechanika", bo stamtąd chcę go zabrać po usłyszeniu przez tel "skąd ja mam teraz wziąć schemat i sprawdzić Ci układ" :zly2: Nie wspominając że jego zdaniem miałoby to przewyższyć wartość auta... Tak więc nie liczę na prawidłową diagnozę z jego strony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.7 BiT 230KM AZA schemat układu podciśnienia
PostNapisane: 19.wrz.2021 20:54:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
sprawdź które błędy wracają po wykasowaniu

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: