.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lis.2024 20:44:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi a6 c6, 3.0 bmk, brak mocy, tryb awaryjny
PostNapisane: 20.wrz.2021 12:36:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2021 11:57:56
Posty: 2
Witajcie Panowie, jestem tu nowy i próbuję znaleźć rozwiązanie mojego problemu w audi a6 c6 3.0 TDI bmk. Zakupiłem ją około miesiąca temu, z błędem p1063. Problem objawia się tym, że w momencie wyprzedzania i redukcji biegu, bądź też gwałtownym przyspieszaniu, auto wchodzi w tryb awaryjny i nie wkręca się na obroty powyżej 3000-3100obr/min. Miga kontrolka świec, oraz czasami zapala się check. Dopiero zgaszenie i odpalenie auta pozwala na normalną jazdę, oczywiście do momentu w którym nie nastąpi kickdown, bądź gwałtowne przyspieseanie. Początkowo zostały wymienione zawory na listwie i pompie cr, niestety ta diagnoza była nietrafna i 1200 złotych poszło na marne, chociaż raz po zamontowaniu używanego czujnika na listwie, auto weszło 3 razy w tryb awaryjny, przy 4 odpaleniu jechało z pełną mocą, tylko na drugi dzień obroty strasznie falowały, ale moc była. Został zamontowany nowy regulator i niestety brak mocy nadal występuje i jest bardzo męczący. Dwa dni temu podmieniłem pompkę paliwa w baku, oddałem wtryski do sprawdzenia i z tego co mi powiedziano korekty są dobre i nie ma potrzeby ich regenerowania. Zostały zamontowane na nowo, jednakże bez zmian. Cały czas występują te same błędy, związane z regulacją ciśnienia paliwa :
p1063-001
p1063-002,
błędy powyżej występują za każdym razem w trybie awaryjnym, sporadycznie dołączają do nich
p1063-003
p1063-004
p1063-006.

Błagam o pomoc, jakieś sugestie co mógłbym jeszcze prześwietlić... :( :( :( :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c6, 3.0 bmk, brak mocy, tryb awaryjny
PostNapisane: 27.mar.2022 17:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2021 11:57:56
Posty: 2
Witajcie, jestem po zakończeniu prac nad przywróceniem mocy, problemem okazała się woda w skrzynce przekaźnikowej i w skrzynce sterownika silnika, popalone gniazda przekaźników, jak i same przekaźniki. Głównym winowajcom był uszkodzony sterownik silnika. Na szczęście trafiłem na mega fajnego elektryka, który pomimo przeciwności się nie poddał i konsekwentnie dążył do naprawienia całej elektryki. Wcześniej grzebał tam ktoś niekompetentny i narobił bigosu. Koniec końców udało się to ogarnąć i mogę znowu jeździć z pełną mocą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: