Witajcie Panowie, jestem tu nowy i próbuję znaleźć rozwiązanie mojego problemu w audi a6 c6 3.0 TDI bmk. Zakupiłem ją około miesiąca temu, z błędem p1063. Problem objawia się tym, że w momencie wyprzedzania i redukcji biegu, bądź też gwałtownym przyspieszaniu, auto wchodzi w tryb awaryjny i nie wkręca się na obroty powyżej 3000-3100obr/min. Miga kontrolka świec, oraz czasami zapala się check. Dopiero zgaszenie i odpalenie auta pozwala na normalną jazdę, oczywiście do momentu w którym nie nastąpi kickdown, bądź gwałtowne przyspieseanie. Początkowo zostały wymienione zawory na listwie i pompie cr, niestety ta diagnoza była nietrafna i 1200 złotych poszło na marne, chociaż raz po zamontowaniu używanego czujnika na listwie, auto weszło 3 razy w tryb awaryjny, przy 4 odpaleniu jechało z pełną mocą, tylko na drugi dzień obroty strasznie falowały, ale moc była. Został zamontowany nowy regulator i niestety brak mocy nadal występuje i jest bardzo męczący. Dwa dni temu podmieniłem pompkę paliwa w baku, oddałem wtryski do sprawdzenia i z tego co mi powiedziano korekty są dobre i nie ma potrzeby ich regenerowania. Zostały zamontowane na nowo, jednakże bez zmian. Cały czas występują te same błędy, związane z regulacją ciśnienia paliwa :
p1063-001
p1063-002,
błędy powyżej występują za każdym razem w trybie awaryjnym, sporadycznie dołączają do nich
p1063-003
p1063-004
p1063-006.
Błagam o pomoc, jakieś sugestie co mógłbym jeszcze prześwietlić...