.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 20:33:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Q5 z silnikiem benzynowym
PostNapisane: 13.maja.2022 22:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2022 22:11:15
Posty: 2
Witam
Planuje zakup Audi Q5 chciałbym coś z silnikiem benzynowym,
Co byście polecili najmniej awaryjnego , myślę o rocznikach do 2015


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Q5 z silnikiem benzynowym
PostNapisane: 13.maja.2022 22:32:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Za dużego wyboru nie masz w pierwszej generacji Q5. Albo R4T czyli 2,0 TFSI z jego bolączkami w pierwszych rocznikach albo V6 wolnossące, które jest rozsądne. I zostaje 3,0 TFSI jesli lubisz mieć trochę mocy pod nogą. Każdy z nich ma swoje wady i zalety. Wszystko zależy od potrzeb. Osobiście jakby to miało byc auto do codziennej jazdy to brałbym 2,0 TFSI. Jeśli jednak jako dodatkowe auto w rodzinie to szedłbym w 3,0 TFSI.

Może nie najmniej awaryjne ale najmniej generujące koszty będzie równiez 2,0 TFSI najlepiej z ostatnich roczników 2013-2015 z wyeliminowana wada pierścieni.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Q5 z silnikiem benzynowym
PostNapisane: 14.maja.2022 06:45:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2022 22:11:15
Posty: 2
Auto będzie jako dodatkowe, bo na co dzień jeżdżę busem do pracy więc auto będzie mało używane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Q5 z silnikiem benzynowym
PostNapisane: 14.maja.2022 08:36:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
To rozważ jednak poszukiwania 3,0 TFSI. Więcej frajdy, więcej możliwości, mniejsza utrata wartości. Co do awaryjności to raczej będzie na podobnym poziomie ale trzeba pamiętać, ze jak coś już klęknie to koszty będa większe niż przy 2,0 TFSI.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: