.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2024 20:41:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 22.kwi.2024 23:33:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2024 16:33:13
Posty: 21
Witam Od niedawna auto zaczęło mi poszarpywac tracić moc przerywa i dostaje muły na gazie
W kodach błędu mam słaba przepustowość egr i czasami błąd nagrzewnicy czujnika tlenu 2 (a obie sondy mam nowe oryginalne Bosch)
Czy Ktoś mi powie jakie objawy będzie miał ten silnik przy zapchanym egr
Auto na gazie czasami dostaje totalne lagi obroty spadają prawie do zera po dodaniu gazu czasami załapuje z ogromnym Szarpnięcien jakby wrócił zapłon
Instalacja po opuszczeniu gazu podczas jazdy wyłącza się jeżeli będziemy trzymać lekko gaz nic się nie stanie
Kiedy auto dostanie znów obciążenie lub dodamy gaz instalacja znów się włącza i przelacza normalnie na gaz dzieje się tak bardzo często
Auto faluje obrotami
Ciężko pali po dłuższym niż 10min postoju
Gdzie znajduje się egr
I jak go wyjąć
96 rok sedan automat aah
174km v6 2.8
Przewody wn nowe filtry nowe
Reduktor AC R01 nowy
Świece nowe map sensor nowy sondy nowe
Wtryski valtek (możliwy duży wpływ na sytuację)
Aczkowiek tu nasuwa się dziwna rzecz
Auto strasznie ciężko pali po nocy
Wystarczy że 1 załapie i pali z 1 ale pierwsze odpalanie po jakim, czasie tragiczne nie łapie na wszystkie Gary faluje
Auto ogólnie często faluje na niskich obrotach na LPG
Czuć czasami wypadanie zapłonow strzela w wydech czasami
Reduktor nie puszcza gazu wężykiem podciśnienia na starym reduktorze było to samo
Wtryski możliwe że puszczają gaz ale
Jeździłem 4 dni na benzynie na zakręcony zaworze wypaliłem gaz oraz odpiąłem zasilanie instalacji
Ciągle odpala tak samo jedynie troszkę zwawiej zaczęła jeździć ale to może być oszukane bo rzadko nią jeździłem na benzynie
Podciśnienia całe
Wężyk od reduktora do map sensora cały
Ciśnienie na reduktorze niezależnie jak się nie ustawi i tak kwestia farta czy zacznie mulić czy nie
Jeżeli włączymy gaz przy np 70/h to będzie jechać na LPG
Jeżeli odpalimy auto i rozgrzejemy delikatnie i podczas jazdy włączymy LPG będzie jechać pięknie dopóki się dobrze nie rozgrzeje
Temperature wskazuję dobrze
Przewody nie pozaginane
Prosze o jaki kolwiek pomysł co to może być
Zamówiłem także czujnik halla ale nie wydaje mi się żeby to pomogło..
Rozrząd nie przestawiony na benzynie jedzie normalnie aczkolwiek to nadal nie te 170 koni w miarę lekkim aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 23.kwi.2024 10:43:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2024 16:33:13
Posty: 21
Temperatura silnika wydaje się że jest o stopień wyższa niż 90 brat mówił mi że to porpsotu zimowy termostat ale nwm
Czasami auto do grzeje się do 90 po krótkiej przejażdżce ale jak je zaraz zgasimy i odpalimy to tak jakby znów na ssaniu przez chwilę chodziła tzn. Kręci wyżej do 3k zmienia biegi itp ale przez chwilę znów złapie kilka stopni i przestaje po porządnym nagraniu nie występuje to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 28.kwi.2024 16:31:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2024 16:33:13
Posty: 21
RaindGamer napisał(a):
Temperatura silnika wydaje się że jest o stopień wyższa niż 90 brat mówił mi że to porpsotu zimowy termostat ale nwm
Czasami auto do grzeje się do 90 po krótkiej przejażdżce ale jak je zaraz zgasimy i odpalimy to tak jakby znów na ssaniu przez chwilę chodziła tzn. Kręci wyżej do 3k zmienia biegi itp ale przez chwilę znów złapie kilka stopni i przestaje po porządnym nagraniu nie występuje to

Vggv


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 28.kwi.2024 17:23:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6205
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Nie ma tam EGRu w tym silniku, jak masz jakiś kabelek do gazu to można zobaczyć ciśnienie gazu po zgaszeniu i na drugi dzień będzie widać czy ucueka wtryskamu albi nieszczelnością. Ja bym chciał zobaczyć jak wyglądają korekty długoterminowe w VCDSie i jaką sterownik widzi temp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 28.kwi.2024 21:43:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2024 16:33:13
Posty: 21
W a4b5 w 2.8 aah jest egr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 29.kwi.2024 16:08:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5210
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
hubos21 napisał(a):
Nie ma tam EGRu w tym silniku, jak masz jakiś kabelek do gazu to można zobaczyć ciśnienie gazu po zgaszeniu i na drugi dzień będzie widać czy ucueka wtryskamu albi nieszczelnością. Ja bym chciał zobaczyć jak wyglądają korekty długoterminowe w VCDSie i jaką sterownik widzi temp


W B5 jest EGR. 80tki nie mają poza rocznikiem 1995 i wiadomo Cabriolet - łatwo rozpoznać bo sa czarne dekle. W A4 1996 i chyba 1997 już jest EGR w ostatnich wypustach. Potem to już 30V.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 29.kwi.2024 18:56:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6205
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Nie ma tam EGRu w tym silniku, jak masz jakiś kabelek do gazu to można zobaczyć ciśnienie gazu po zgaszeniu i na drugi dzień będzie widać czy ucueka wtryskamu albi nieszczelnością. Ja bym chciał zobaczyć jak wyglądają korekty długoterminowe w VCDSie i jaką sterownik widzi temp


W B5 jest EGR. 80tki nie mają poza rocznikiem 1995 i wiadomo Cabriolet - łatwo rozpoznać bo sa czarne dekle. W A4 1996 i chyba 1997 już jest EGR w ostatnich wypustach. Potem to już 30V.


no patrz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4b5 2.8 V6 174km aah Egr oraz LPG
PostNapisane: 30.kwi.2024 07:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2024 16:33:13
Posty: 21
Czujnik temp widzi idealnie 90 stopni
Na liczniku wydaje się 91 ale brat mówił że to niby "zimowy termostat"
W kodach błędu pokazuje mi błąd przepływu egr jakie objawy w tym silniku będzie dawać przypchany egr?
Może się nie domykac np i ładować na niskich obrotach wszystko w cylindry?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: