.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 09:09:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A]spadajace obroty
PostNapisane: 05.paź.2005 23:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 23:42:25
Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE !!!

Jestem nowym uzytkownikiem forum, sprowadzilem jakies 2 tygodnie temu Audi 90coupe 2,3l 20v quattro ! Uwazam ze samochod jest w naprawde konkretnym stanie jak na 90r,przedewszystkim chodzi mi o silnik co jest dlamnie najwazniejsze i srodek (fotele nie poprzecierane,plastiki niezajechane) ,z zewnatrz trzeba troche podmalowac w niektorych miejscach ale ogolnie jestem zadowlony,auto ma przejechane 140tys! Mam jeden problem z silnikiem kiedy odpalam samochod trzbea go chwile gazowac bo inaczej obroty spadaja i samochod nie zawsze zgasnie ale sie dlawi, jak sie go chwile pogazuje odrobine to chodzi juz rowniutko i cicho, tak samo czasami jak sie jedzie i hamuje z wiekszej predkosci to przy hamowaniu jak schodzi z obrotow nie zawsze ale czasami gasnie nie wiem co jest grane. Kolega podpowiada ze moze to byc walniety czujnik od obrotow ktory znajduje sie na wierzchu pod maska ?1 Wogole slyszalem ze silnik 20v jest ciezko wyregulowac ? Poradzcie cos jak domyslacie sie o co chodzi,bede wdzieczny za kazdy post ? A ha tak przy okazji to ile kosztuje rozrzad do 20v chodzi mi nie tylko o sam pasek ale rowniez rolki i napinacze bno nawet nie wiem ile ich tak jest ???

POZDRAWIAM WSZYSTKICH SERDECZNIE

_________________
an Audi can take on a 37,5˚ incline. Thanks to quattro®.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 00:12:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
silnik 20v jest bardzo czuły na padające czujniki. Myślę, że któryś z nich nie domaga. Który ? Nie wiem. Jedź na Vag'a i zczytaj błędy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 08:04:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
ewentualnie, regulator obrotów do czyszczenia/wymiany ale najlepiej sprawdzić błędy :)

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 09:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 13:44:07
Posty: 60
Lokalizacja: Warszawa-okolice
Sprawdz, czy masz filtr powietrza. Miałem podobne obiawy w 2,8, pajac od którego kupiłem auto nic mi nie powiedział i jak wracałem do domu to miałem straszne problemy. Dopiero jak wróciłem zrobiłem mały przegląd (wymiana oleju, filtrów) i okazało się że filtr powietrza jest nieobecny. Po zapakowaniu filtra jak ręką odjął, wszystklo jest OK.

pozdro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 10:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
przepraszam że się wtrącę, ale co ma filtr to padających obrotów podczas odpalania auta i gaśnięcia silnika podczas hamowania?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 18:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Zanim zaczniesz cokolwiek grzebac w mechanice zajmij sie pierw odczytaniem bledow jake powinny ci wyskoczyc po podlaczeniu pod kompa. Podobnie jak maroonio stawialbym na silniczek krokowy ktory po zdjeciu nogi z gazu odpowiada za utrzymanie odpowiednich obrotow.
Mozesz poszukac postow na temat tego silnika. bedzie tego troche ale pewnie i tak zbyt malo by czegos konkretnego sie dowiedziec... Jesli chodzi o ten nieszczesny tegulator biegu jalowego to masz go z prawej strony obudowy filtra powietrza lub zaleznie od rocznika moze byc wepchniety w gume za przeplywomierzem (tak czy siak jest z prawej strony plastiku od filtra gdy stoisz przed samochodem. po zdemontowaniu tej czesci mozesz ja spokojnie czyscic bezyna.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 20:01:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
ten silniczek krokowy to feler straszny, prawdopodobnie nawet po czyszczeniu nie bedzie idealny. W moim zrobiony jest jakiś patent (szkop robił) że podłączony do niego jest przełacznik chwilowy i co najlepsze po jego odpięciu samochód na zimnym silniku wogóle nie trzyma obrotów z kolei jak jest podpięty ten przełącznik to na zimnym obroty bujają się chwilę i trzymają poziom.

Ostatnio sprawdzałem błędy żaróweczką :P i wyszedł mi błąd 2342 - Oxygen sensor - upewnijcie mnie że to lambda, padła po jednym dniu użytkowania auta na gazie :( Może macie jakieś dobre (czyt. tanie) źródło?

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 20:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
równie dobrze może być oxygen sensor bo masz źle podpięty emulator sondy lambda od gazu. Ale to moje gdybanie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 21:10:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
tez stawialbym na regulator ale jesli obroty sie pieprza caly czas a nie tylko przy odpalaniu
jak nie on to czujnik taki na 4 -3 styki
a jak to i to nie to moze 6wtrysk(ssanie)
a najwazniejsze pytanie to czy dzieje sie to na benzynie czy na gazie a gasnie bo to troche istotne :>
na samym poczatku oblukaj czy wszystkie mozliwe weze podcisnienia itp czy mocno trzymaja bo odrobina nieszczelnosci i zonk
a ten SZKOP zrobil patent na oszukanie kompa
(interesuje mnie cena jaka dales napisz na pw albo gg)
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2005 21:57:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
02 sensor to z tego co pamietam inaczej sie nazywa Lambda. Mam z nia problem bo jej nie mam. Jakos nie widzi mi sie jechac do ASO i zaplacic jak za zboze za taka glupawa czesc a dostac z innego zrodla jest ciezko. (mi sie jeszcze nie udalo...
W tym konkretnie silniku lambda ma ogromny wplyw na spalanie ale raczej nieznaczny na obroty przy zimnym silniku.
Przyznam racje takze odnosnie wezy podcisnienowych. gdzies bedzie nieszczelnie i silnik zaczyna lapac lewe powietrze co najczesciej konczy sie zadlawieniem lub zgasnieciem.
No ale Nie ja jestem mechanikiem wiec musisz sam dojsc co jest grane.

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 05:14:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
weesky napisał(a):
tez stawialbym na regulator ale jesli obroty sie pieprza caly czas a nie tylko przy odpalaniu
jak nie on to czujnik taki na 4 -3 styki
a jak to i to nie to moze 6wtrysk(ssanie)
a najwazniejsze pytanie to czy dzieje sie to na benzynie czy na gazie a gasnie bo to troche istotne :>
na samym poczatku oblukaj czy wszystkie mozliwe weze podcisnienia itp czy mocno trzymaja bo odrobina nieszczelnosci i zonk
a ten SZKOP zrobil patent na oszukanie kompa
(interesuje mnie cena jaka dales napisz na pw albo gg)
pozdr


to nie K-jetronic tam nie ma wtrysku rozruchowego , to jest motronic

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 07:04:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
marcys_s napisał(a):
02 sensor to z tego co pamietam inaczej sie nazywa Lambda. Mam z nia problem bo jej nie mam. Jakos nie widzi mi sie jechac do ASO i zaplacic jak za zboze za taka glupawa czesc a dostac z innego zrodla jest ciezko. (mi sie jeszcze nie udalo...


Nie bardzo rozumiem, nie możesz kupić sondy lambda? A jaki to problem?

http://pp.allegro.pl/search.php?string=sonda+lambda

Do wyboru, do koloru...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 09:08:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
równie dobrze może być oxygen sensor bo masz źle podpięty emulator sondy lambda od gazu. Ale to moje gdybanie.


na sekwencji też jest emulator sondy lambda??

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 09:14:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
nie
na sekwencji komputer benzyny steruje komputerem gazu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2005 18:07:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Niby masz racje, tylko ze ja bylem na tyle naiwny :P ze szukalem lambdy o konkretnym gwincie i tylko do audi 90.... Cholera ze tez najprostsze rozwiazania znajduja inni......

Wordeck - dzieki za banalna podpowiedz i pokazanie mi aukcji ktore przegladam codziennie a nie wpadlem na pomyls ze moge wziasc jakakolweik sonde na 3 przewody z odpowiednim zakresem pracy......

Najciemniej pod latarnia....

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 149 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: