.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2024 02:23:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S2 Coupe]2.7 V6 w audi s2
PostNapisane: 18.sie.2003 12:46:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2003 12:42:34
Posty: 116
weekend owocował w przemyślenia ... i stąd pomysł

podbno jest u nas takie jedno s2 w pl ... jest ? jeżdzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 13:02:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dzień dobry ;) TUTAJ

Wiem, że w rajdówce p. Koraszewskiego przez jakiś czas jeździła Vka ale czy to jest akurat 2.7 czy 4.2 to nie wiem. Carlito napewno wiedziałby czy jeździ po Polsce S2 2.7BiT

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 14:15:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:30:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Z moich informacji wynika, że coś takiego może jeździć w Lublinie, ale jest wielce prawdopodobne, że to tylko plotka. Nikt do tej pory łącznie z Leszkiem Koraszewskim nie był tego w stanie potwierdzić. Plan załozenia do S2 2.7 biturbo miał P. Kozłowski, a zająć się tym miał Leszek Koraszewski, ale realizacja nie doszła do skutku. Też długo myślałem na takim swapem. Ale myślę, że taniej jest kupić A4 quattro 1.8T albo 2,8 i zrobić swapa. Tak przynajnmniej wynika z moich wyliczeń.

Pozdrawiam

_________________
RS4 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 14:26:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2003 12:42:34
Posty: 116
Mowisz o Pędzlu ?

ok ... wyliczeń ?

2.7T jest do kupienia za 8-10 tys zł

zakładasz intercoller od rs4 + przepustnice + doloty + k04 i masz 400KM jak w banku

to jest 17 tys wg moich wyliczen ...

_________________
-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 16:04:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:30:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
Tak mówię o pędzlu.

Co do wyliczeń to podstawową kwestią jest to, że w przypadku A4 jest mniej części do wymiany. Zakładając, że nie sprzedasz S2 i bedziesz chciał
zamontować 2.7 w budzie coupe musisz mieć świadomość, że poza częściami które wymieniłeś musisz miedzy innymi z grubych rzeczy zmienić napęd quattro (S2 miało starszą generację napędu quattro chyba III, ale głowy nie dam a A4 IV generację) i wiązkę elektryczną oraz musisz zmodyfikować mocowania silnika, a to wszystko trochę kosztuje.

moje wyliczenia w duzym uproszczeniu są następujące:

- 2.7 TT z pełnym osprzętem (skrzynia, komputer itd.) i legalnie to raczej 12 - 14 tys.
- 2 X K04 od RS4 to 2,5 - 3,5 tys.
- Oprogramowanie 2 - 4 tys
- Intercoolery 1 - 1,5 tys
- Orurowanie do intercoolerów RS4 0,5 tys
- Wydech 1,5 - 2,5 tys
- przepustnica 1 tys (nie znajdziesz używanej)
- wał (s2 ma starszą generacje quattro) - nie znam kosztu, ale na podstawie kosztu w przypadku S2 wnioskuję że nie mniej niż 1,5 tys
- wiązka elektryczna 2,5 tys (nie znajdziesz używanej)
- pompa paliwa 1 tys
- prace ...

to jest wersja minimalistyczna, gdzie nie zakładam

- wymiany wtrysków, które pracowałyby na granicy wydajności przy 400 koniach,
- wymiany lub modyfikacji kolektora ssącego
- obróbki głowicy i poszerzenia kanałów
- silikonowych węży, które przydałyby się przy 400 koniach i 1,5 bara cisnienia
- wymiany hamulców IMO a must be przy S2 i tej mocy
- i kilku jeszcze pierdół (np. problem bedzie połączenie komputera z 2.7 TT z wyświetlaczem z S2, itd. ... problemów jest jeszcze kilka)

tak więc myślę, że nawet w wersji minimalistycznej nie zejdziesz poniżej 30 tys oczekując okolic 400 koni.

Drugą opcją jest sprzedaż S2 (myślę, że spokojnie za swoją możesz oczekiwać 35 tys) i zakup A4 quattro (96' można nabyć w okolicach 35 tys). Innymi słowy jeżeli nie stracisz na zamianie S2 na A4 to częsci i prace w przypadku A4 wyjdą taniej i będzie z tym mniej kłopotu. Poza tym będziesz miał kilka lat młodsze auto zaprojektowane w roku 95 a nie 89. 6 lat w motoryzacji to epoka. Nie wspominam juz np. o takich "duperelach" jak istotny wzrost wagi S2 (po swapie na 2,7 S2 będzie cięższe od A4 2,7), czy cen częsci zamiennych które w przypadku S2 są nieporównywalnie wyższe.


Podsumowując długo się nad tym zastanawiałem i wybrałem drugą opcję, IMO jest korzystniejsza.

_________________
RS4 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 19:11:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2492
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
:arrow: I na czym wkoncu stanely twoje plany zmiany bo juz nic sie Carlito nieodzywales w tym topicu :?: Moze masz jakies foty, dane co wyrezales :?: :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 20:32:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
jednak jak ktos chce zostac przy mocy ok 380 km ( tyle bez problemowo mozna wycisnac z s2 ) to koszt jest duzo nizszy ..
wg. mnie s2 konczy sie przy wysokim 12 s/400m
w szwecji s2 ktore robi wysokie 10s ma ponad 700 km ... nie musze pisac ile taka przerobka kosztuje ..
380 km to masakryczna moc ktora starcza w 100% na wszelkie sciganka uliczne ..
jezei 400 m to nie taki samochod ... musi byc to leciutki wozek ( 700 - 800 kg ) z moca ok 350 km .. wtedy robi 400m w 10 s bez problemu ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 20:56:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
nie rozumiem czym sie roznic quattro od quattro ? ... i dlaczego niby trzeba wymienic naped zmieniajac silnik ? :shock:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:11:26 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Jak znajde chwilke to podskocze do chłopaków i zobacze co tam siedzi w naszej lubelskiej S2 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:27:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Piszecie o takiej czerwonej S2 co czesto stoi w warsztacie na wyjezdzie w strone W-wy?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:35:08 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
necro napisał(a):
Piszecie o takiej czerwonej S2 co czesto stoi w warsztacie na wyjezdzie w strone W-wy?


Dokładnie o tej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:42:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Hugo napisał(a):
Dokładnie o tej


Aha :wink: ,jak bede kiedys przejezdzał wpadne obejzec ten sprzecik :)

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2003 21:45:10 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
necro napisał(a):
Hugo napisał(a):
Dokładnie o tej


Aha :wink: ,jak bede kiedys przejezdzał wpadne obejzec ten sprzecik :)


To ty przyjeżdzasz do Lublina i nawet się nie odezwiesz :cry: UUU masz minusa.Następnym razem daj znać :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 09:10:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Hugo napisał(a):
To ty przyjeżdzasz do Lublina i nawet się nie odezwiesz :cry: UUU masz minusa.Następnym razem daj znać :wink:


Poprawie sie :wink: :D

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 11:55:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:30:22
Posty: 37
Lokalizacja: Gdańsk
UFOtm napisał(a):
na czym wkoncu stanely twoje plany zmiany bo juz nic sie Carlito nieodzywales w tym topicu Moze masz jakies foty, dane co wyrezales


Bo topic dotyczy 2,7bit w S2, a ja taki swap sobie odpuściłem :D . Co do A4 to prace trwają. Bardzo przedłużył się etap "blacharsko-lakierniczy". Auto po transformacji na RS4-look zostało w końcu pomalowane dopiero dwa dni temu. Okazało się, że przerobienie A4 sedana na pełny RS4-look to dużo bardziej skomplikowana operacja niż się wydawało. Do jutra powinno być złożone po lakierowaniu i w poniedziałek pojawi się w Biedrzychowicach u Leszka Koraszewskiego na wszczepienie serca i całej reszty innych niezbędnych narządów. Silnik 2.7bit jest już po modyfikacjach i praktycznie jest przygotowany do wstawienia. Volki powinien być w Biedrzychowicach w najbliższy wtorek i umówiliśmy się że cyknie jakieś foty. Optymistycznie koniec prac i strojenie na hamowni jest przewidywane na koniec listopada.



Hans napisał(a):
nie rozumiem czym sie roznic quattro od quattro ? ... i dlaczego niby trzeba wymienic naped zmieniajac silnik ?


Silnik 2.7bit nie będzie pasował do skrzyni 5 biegowej jaką posiada u siebie Albert, żeby wogóle dało się to dopasować trzeba zmodyfikować skrzynię. Koszt modyfikacji 5 biegowej skrzyni i spasowania jej z 2.7bit będzie porównywalny z zakupem i wstawieniem 6 biegowej skrzyni z 2,7 (poza tym używane silniki 2,7 występują raczej w komplecie ze skrzynią i nikt nie chce sprzedawać tego oddzielnie). Wał z S2 5 biegowego nie pasuje do skrzyni z 2,7T tym samym wał również musi zostać zmieniony. Inną opcją jest wykorzystanie 6 biegowej skrzyni z S2 ale ją też trzeba modyfikować.

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia wytrzymałości 5 biegowej skrzyni. 6 biegowe skrzynie z S2 i skrzynie z S4/RS4 to chyba najwytrzymalsze skrzynie jakie są dostępne do Audi.

_________________
RS4 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2003 12:13:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Carlito napisał(a):

Bo topic dotyczy 2,7bit w S2, a ja taki swap sobie odpuściłem :D . Co do A4 to prace trwają. Bardzo przedłużył się etap "blacharsko-lakierniczy". Auto po transformacji na RS4-look zostało w końcu pomalowane dopiero dwa dni temu. Okazało się, że przerobienie A4 sedana na pełny RS4-look to dużo bardziej skomplikowana operacja niż się wydawało. Do jutra powinno być złożone po lakierowaniu i w poniedziałek pojawi się w Biedrzychowicach u Leszka Koraszewskiego na wszczepienie serca i całej reszty innych niezbędnych narządów.


No, nie pochwaliłeś się nic :) Kurcze, widzę, że ciągle coś wyskakuje, miejmy nadzieję, że teraz pójdzie z górki.

Zamawiam sobie przejażdżkę tym autem :D
Cytuj:
Silnik 2.7bit jest już po modyfikacjach i praktycznie jest przygotowany do wstawienia. Volki powinien być w Biedrzychowicach w najbliższy wtorek i umówiliśmy się że cyknie jakieś foty. Optymistycznie koniec prac i strojenie na hamowni jest przewidywane na koniec listopada.


To może ja też się podłącze na strojenie na hamowni, co? Przydałoby się. Ile taka przyjemność? rozumiem , że we Wrocku.

Pozdro!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2003 15:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
a propos strojenia, Rafał jaka elektronika???

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2003 19:34:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
jak bede wu Korasza to zrobie sporo fotek tego monsterka ...
juz nie moge doczekac sie swojej s2 bo oska jak jest mokro to jezdzic sie nie da :552:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2003 11:07:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
Carlito-wystarczy do 2,7 tt zapodac skrzynie od 2.8v6 q -silnik jest ten sam tylko zmniejszona pojemnosc o 100 cm3. nawet skok jest ten sam. Moze tylko wytrz byc mniejsza. no i 5b

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2003 12:43:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
chyba jednak nie pasuje bo baza byl wlasnie 2,8 q wiec skrzynia taka jest .. z jakis powodow zostala zakupiona skrzynia od 2,7 . ale najlepiej jak Rafal powie dlaczego ..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: