.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 13:32:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] regulator wolnych > srubka
PostNapisane: 14.lut.2004 13:27:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Witam. Moze ktos mi powiedziec do czego sluzy srubka imbusowa w regulatorze wolnych obrotow. Podejzewam ze to jest to samo co u mnie tylko przy przepustnicy...

Pytam sie bo kolega ma problem z wolnymi obrotami, jezdza sobie jak chca od 1000 do 2000. Twierdzil ze czyscil benzynka ale dalej jest to samo :/

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: silnik ng regulator wolnych > srubka
PostNapisane: 14.lut.2004 15:39:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Lukasik napisał(a):
Witam. Moze ktos mi powiedziec do czego sluzy srubka imbusowa w regulatorze wolnych obrotow. Podejzewam ze to jest to samo co u mnie tylko przy przepustnicy...

Pytam sie bo kolega ma problem z wolnymi obrotami, jezdza sobie jak chca od 1000 do 2000. Twierdzil ze czyscil benzynka ale dalej jest to samo :/


Jak nie rozebral tego regulatora to go nie czyscil. Samo zalanie bezyna prawie nic nie daje jak jest dobrze zasyfiony.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 22:03:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
... a jak to cudo sie otwiera? nic na sile, czy wszystko mlotkiem ? :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2004 13:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
hmmm, wiec tak, ta srubka regulujesz otwarcie przyslony regulatora przy braku regulacji ze strony komputera wtrysku (czyli wtedy kiedy ECU "odstawi" regulator lub kiedy masz zdjeta z niego wtyczke), ja wyregulowalem u siebie tak ze przy odlaczonym zasilaniu regulatora obroty wynosza okolo 1000 /minute, wiec kiedy ECU "odstawi" mi regulator (nie wiem jeszcze dlaczego tak sie dzieje) obroty mam nadal w okoloicach tysiaca a nie np 1600... hehe

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2004 14:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Wydaje mi sie ze juz jest wszystko w porzadku. Po przelaczeniu na gas samochod wchodzi chyba w tryb awaryjny i podnosi obroty. Przy jezdzie na benzynce jest ok.

p.s. odlaczenie wtyczki z regulatora wolnych obrotow powoduje podbicie obrotow, troche inaczej niz w moim 2.2t mc.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 150 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: