.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 06:21:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2008 20:53:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
mlubinski napisał(a):
wszystko wspaniale, ale dodałbym jeszcze info, że ten interfejs przykładowo podany może i diagnozuje auta od 1990-2004, ale nie ma tam informacji, że tylko OBD-2. Ja nie pomyślałem i w ciemno kupiłem sugerując się tym linkiem no i okazało się, że mojego B4 1,9TDi Avant 94r (z przepływką pierbugra) nie idzie tym złączyć, bo ma złącze obd-1. No nic, obecnie czekam na wysyłkę przejściówki z obd2->obd1 i wtedy porobie diagnostykę


Mogłeś sobie kupić interfejs bazowy...
Podłączyłbyś do niego bez problemów OBD-1 lub sam kabel z pinami.
Informacje te są na stronie viakena.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 12:39:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2008 19:03:17
Posty: 46
tak, to prawda, ale nie miałem żadnej wiedzy i po prostu nie pomyślałem. Zasugerowałem się tylko linkiem i ciach - problem gotowy :) No nic, aktualnie czekam na przejściówkę i zobaczymy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2008 16:36:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
mógłby ktoś uaktualnić link do filmu z próbą dynamiczna
"film instruktażowy - jak przeprowadzać testy dynamiczne (dla bloku 003 i 011)." albo mi wysłać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2008 16:49:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Chcesz pooglądac czy nie wiesz jak zrobic ? :)

http://www.planetsecurity.pl/filmy/Audi ... 0turbo.wmv

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2008 16:55:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
jedno i drugie, chce pooglądać i nie wiem jak jutro zrobić tą probe na w a4 b5 115ps PD :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2008 16:57:45 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Jabys mial problemy... pomoge... albo wpadnij na spota w srode...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ustawienie czsu wtrysku, kąta wtrysku.
PostNapisane: 07.gru.2008 15:07:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 18:19:51
Posty: 2
Witam mam problem z ustawieniem kąta wtrysku w A6 2.5l , AEL 1996r. proszę o pomoc. Mam VAG-a 311.2 sprawdzając w TDI-Timing wykresik ledwo wychyla się z za dolnej osi (oś temp. paliwa). Z 0bsrwacji wunika że czas wtrysku wacha się w granicach 8-15.

_________________
A6 1996r, AEL - 140KM; 290Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ustawienie czsu wtrysku, kąta wtrysku.
PostNapisane: 07.gru.2008 21:40:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
schizol1 napisał(a):
Witam mam problem z ustawieniem kąta wtrysku w A6 2.5l , AEL 1996r. proszę o pomoc. Mam VAG-a 311.2 sprawdzając w TDI-Timing wykresik ledwo wychyla się z za dolnej osi (oś temp. paliwa). Z 0bsrwacji wunika że czas wtrysku wacha się w granicach 8-15.


motor rozgrzany ... :?:
jakie wartsci w 000 BS ... :?:

w czym mamy Ci pomoc ... :?:
jak nie miesci sie w granicy to trzeba mechanicznie ustawic pompe ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2008 22:27:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2008 18:19:51
Posty: 2
Wartości w BS grupa 000 to:
1- 035
2- 220
3- 000
4- 012-014
5- 084
6- 228
7- 105
8- 177
9- 143
10- 112

po przestawieniu pompy mechanicznie o jeden ząbek wartość z poz. 2- ma wartości = 38-66, a silnik jak zimny pali ciężko trzeba go kręcić ddługo. Proszę o poradę co dalej.

_________________
A6 1996r, AEL - 140KM; 290Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 15:31:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2008 07:02:38
Posty: 159
Lokalizacja: Lubartów
http://rapidshare.com/files/177845085/V ... e.pdf.html
Wersja PDF, gdyby ktoś chciał.
btw. linki z planet security mi nie działają.
pzdr.

_________________
Cordoba Tdi `98, Osprzęt silnika ASY do sprzedania >> PW.
Wszyscy mają turbo, mam i ja!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 17:31:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Panowie możecie mi powiedzieć czy przez kabel "viakenowski" można się połączyć Vagiem 3.xx z modułem komfortu w A6 C5?

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 17:32:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
przem.f napisał(a):
http://rapidshare.com/files/177845085/V ... e.pdf.html
Wersja PDF, gdyby ktoś chciał.
btw. linki z planet security mi nie działają.
pzdr.

Które linki Ci nie działają ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 20:15:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2008 07:02:38
Posty: 159
Lokalizacja: Lubartów
Baskecior napisał(a):
Które linki Ci nie działają ?

Mi scusi, w FF3 mi się po prostu nie otwierało. Sprawdziłem w IE i jest ok. :peace:
Ale tak czy siak jednego czy dwóch obrazków z postu meszruma już nie ma na imageshack no i w pdf też nie działa :) Postaram się posprawdzać dokładnie jeszcze dzisiaj późnym wieczorem czego brakuje i dam znać, może ktoś mógłby to dorzucić, tak żeby ładnie wszystko wyglądało.
pzdr.

_________________
Cordoba Tdi `98, Osprzęt silnika ASY do sprzedania >> PW.
Wszyscy mają turbo, mam i ja!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 21:43:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2008 01:03:10
Posty: 63
Lokalizacja: Zgorzelec
a może mi ktoś powiedzieć w jaką opcje wejść żeby zrobić tą diagnostyke np.silnika vagiem? Mam tego vag-a 4.9
Podłączam,vag się łączy wybieram silnik...I co dalej? Tam jest pare opcji jak np. adaptacja,odczyt effrom,logowanie,i coś tam jeszcze.
nie mam pojęcia w co trzeba wejść żeby zrobić te logi gdzie widać jak chodzi przepływka,kont wtrysku itd...
Podpowie ktoś?
Bo ostatnio w mojej audiczce słysze dziwne odgłosy z turbiny.Jak przygazuje tak na 2/3 tys obr i puszcze noge z gazu to słychać jakieś bulgotanie albo dziwny świst.
Na mocy raczej nie straciła,choć nie mam porównania z inną.Dymu żadnego raczej nie puszcza.odpala ok.
Dzięki za każdą podpowiedz

_________________
A-6 2,5TDI 180ps quattro 2004rok silnik BAU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 13:45:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Dwa pytanka (jedno ponawiam, a drugie wynikło z dzisiejszej analizy)

1.
Panowie możecie mi powiedzieć czy przez kabel "viakenowski" można się połączyć Vagiem 3.xx z modułem komfortu w A6 C5?

2.
Nie mogę się za CHINY połączyć z Climatronickiem używając VAGa 3.xx i 4.xx. Wyskakuje mi taki błąd:
Obrazek
Zrobiłem tak jak według tego opisu:
Cytuj:
niemożność połączenia się z klimatyzacją spowodowany jest tym, że trzeba zmienić latency dla portu na którym jest viaken z 16 na 12 w menedżerze urządzeń systemu windows.
po diagnozie klimatyzacji rozłączasz się z samochodem i wracasz do 16.


sztachan wszystko masz opisane na pierwszej stronie tematu i twoje T pewnie trzeba będzie regenerować, ale to już nie rozmowa w tym temacie

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 30.gru.2008 13:59:00 przez Levuss, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 13:55:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Levuss - w A6 nie ma modułu komfortu. Wejdź sobie w centralny zamek (słowo adresowe 35 albo 36? ) .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 13:58:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Piotruś napisał(a):
Levuss - w A6 nie ma modułu komfortu. Wejdź sobie w centralny zamek (słowo adresowe 35 albo 36? ) .

Piotrze po raz kolejny dziękuję. Niedługo wyślę Ci skrzyneczkę piwka :D

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 19.sty.2009 20:47:06 przez Levuss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 20:17:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
Levuss mam to samo - nie moge za cholere sie polaczyc viakenowskim kablem ( nieważne czy na rs232 czy na usb) z modułem climatronica - też mam taki bład. Kombinowałem z latency, wielkoscia buforów , szybkoscią transmisji i nic ..... :(:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2009 13:51:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2008 15:08:12
Posty: 9
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
witam :)
troszke sie wachałem ale wkoncu kupiłem interfejs i przedemna pierwsza diagnoza... mam tylko pytanie. mam niestety Microsyfa VISTE... nie bedzie problemow z podlaczeniem i diagnoza?

_________________
A6 2.5 TDI AKN 99r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2009 13:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ostry28 napisał(a):
witam :)
troszke sie wachałem ale wkoncu kupiłem interfejs i przedemna pierwsza diagnoza... mam tylko pytanie. mam niestety Microsyfa VISTE... nie bedzie problemow z podlaczeniem i diagnoza?

Uruchomić w trybie zgodności z XP ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: