.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 00:07:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 22:38:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Śruba na wale - obowiązkowo jeśli była ruszona kluczem. Wisko wymień - to nieduży koszt a spokój później... Gdzie robisz auto?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 11:12:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Rozrząd robiłem w Myśliński Serwis - Piastów, róg ul. Lesmiana i ul. Grunwaldzkiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 14:17:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2007 13:47:18
Posty: 5
Czy VAG-COM : VAG-COM-AKP-7042 będzie dobry do AUDI A6 c5 2,5 TDI ?

_________________
Audi A6 [4b] c5 Combi 2,5 TDI mrrrr ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 13:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
czy to oprogramowanie ze strony viaken.pl jest w pelni funkvcjonalne i to full ver nie zadna trial czy share... no i czy za pomoca tego http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76 czyli interfejsu VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, piny mozna cofnac licznik np w a4 z 96r ? bez dokupowania zadnego dodatkowego sprzetu???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 14:01:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
-=TOMA=- napisał(a):
czy to oprogramowanie ze strony viaken.pl jest w pelni funkvcjonalne i to full ver nie zadna trial czy share... no i czy za pomoca tego http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76 czyli interfejsu VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, piny mozna cofnac licznik np w a4 z 96r ? bez dokupowania zadnego dodatkowego sprzetu???

chcesz diagnozowac czy cofac liczniki?

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 14:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Bilu napisał(a):
-=TOMA=- napisał(a):
czy to oprogramowanie ze strony viaken.pl jest w pelni funkvcjonalne i to full ver nie zadna trial czy share... no i czy za pomoca tego http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76 czyli interfejsu VAG USB KKL line (2 linie K)+kable: OBD1, OBD2, piny mozna cofnac licznik np w a4 z 96r ? bez dokupowania zadnego dodatkowego sprzetu???

chcesz diagnozowac czy cofac liczniki?


Niech próbuje.Zakup nowego licznika nauczy go pokory ;)

Uprzedzając głupie pytania.NIE :!!: NIE MOŻNA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 14:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2007 19:46:22
Posty: 72
Lokalizacja: ok. Lublina
ADAM 12
do Twojej informacji: nie ma glupich pytan , jak juz to sa : glupie odpowiedzi. No ale coz moze TY o tym nie slyszales albo zakonczyles wczesniej edukacje... :P
A forum jest po to zeby pytac i rozwiazywac problemu, zreszta kto pyta nie bladzi. A pytalem bo jak zapewne umiesz czytac to tam na stronie Viaken wyraznie napisali :
" A przy większym doświadczeniu:
korygować wskazania liczników"
w co akurat troszke niedowiezalem i dlatego pytam i licze na odpowiedz doswiadczonych forumowiczy.

A chce przede wszystkim diagnozowac samochod, a co do cofania to w pytam w celu informacyjnym jak narazie :) w miare jedzienia apetyt rosnie, ale to chyba nic dziwnego jak cos kupuje i chce wiedziec jakie ma mozliwosci.

Najbardziej zalezy mi na tym czy tak jak tam pisze bede mogl sprawdzic nim: ciśnienie turbo ?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 15:08:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
gdybys przeczytal ze zrozumieniem co tam zostalo napisane dowiedzialby sie jakie sa mozliwosci diagnozowania
nie szukaj zaczepki tylko zasiadz wygodnie do lektury.
czytaj ze zrozumieniem, a nie bedziesz musial zadawac "glupich" pytan :):
ps. jak bedziesdz sprzedawac A4 z '96 roku z pewnoscia bedzie posiadalo "allegrowy" przebieg :D

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2007 15:32:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Fejsem z Viakena można tylko popsuć licznik.
Edukację skończyłem wysoko :P jeśli Cię to interesuje.
W każdym bądź razie jeśli chciałbyś się już zająć "korekcją" liczników musisz nauczyć się rozróżniać które można "korygować" bez ingerencji w kość pamięci.Z mojej wiedz wynika że w 96 r A4 posiadało kilka modeli liczników.Między innymi MagnetiMarelli którego bez demontażu nie można "zkorygować.

Jeśli szukasz dobrego programu i chcesz z niego korzystać postaraj się zakupić polskiego VAG-a.
Program który na pewno posłuży Ci na początku i szybko wprowadzi Cię w tajniki diagnostyki.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 13:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
MagnetiMarelli tez zrobisz poprzez interfejs :d ale to tego potrzebny jest sprzet.. , Druga sprawa nowsze autka maja pamiec Crypto, pamieci Bosch, Motorola bez wylutowania pamieci lub podpiecia sie do niej pobranie binu przeliczenia kalkulatorem to ani rusz:) jesli masz problem z lutownica to odrazu kup sobie nowy licznik.. kodowanie kluczy itd .. ogolnie lepiej dac specjaliscie anizeli sie samemu pakowac, na starsze Audi VW styknie TachoUSB..

Nie zebym popieral przekrecanie, swojej niuni nie przekrecilem i poszla z 194tkm na blacie :) miala 132tkm 3 lata temu :peace:

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI] Diagnostyka (aktualizacja: 13 X 2007)
PostNapisane: 08.gru.2007 15:03:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
meszrum: big thx za wysilek i wlozona prace w opis jakze pomocny dla nas wszystkich ! ;)
mam pytanie odnosnie proby dynamicznej..
"(...)przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. (...)"
nie mam obrotomierza :D ktos moglby powiedziec jak to zrobic na predkosciomierzu w audi b4 1.9 tdi ?
ew czy moge sobie to sprawdzic na vagu jakie mam obroty przy danej predkosci i sobie ustalic od jakiej do jakiej predkosci mam testowac? jesli tak to gdzie?

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 16:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
większość grup, które należy diagnozować dynamicznie mają w pozycji 1 wskazanie obrotów silnika [003, 004, 008, 011].

:d

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2007 17:10:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
aha :D no to dam rade ! dzieki wielkie ;)
zreszta znalezlem to zaraz po tym jak napisalem posta.. ale na shareware wiadomo ze za duzo nie moglem popatrzec..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 22:26:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Jutro chciałbym zrobic swoje pierwsze logi i mam tylko jedno pytanie, czy jeśli mam pełną wersje VAG to czy grupe basic settings moge zrobić wybierając Engine-i jest przycisk 'basic settings 04', rozumiem ze to klikam i potem wpisuje po kolei każda z grup i loguje?

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 22:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Peszko napisał(a):
Jutro chciałbym zrobic swoje pierwsze logi i mam tylko jedno pytanie, czy jeśli mam pełną wersje VAG to czy grupe basic settings moge zrobić wybierając Engine-i jest przycisk 'basic settings 04', rozumiem ze to klikam i potem wpisuje po kolei każda z grup i loguje?


bezpieczniej jest tak: wybrać silnik 01 > 08 podgląd grup > wybrać żądaną grupę [np. 004] > nacisnąć przycik BS [dolny lewy róg].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 22:36:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
więc tak będzie...dzięki
ps a dlaczego bezpieczniej jesli można wiedzieć?

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 22:46:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
niektóre z BS mogą czynić szkody dla silnika jeżeli użyjemy je niezgodnie ze sztuką.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 16:34:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Nie zrobiłem jeszcze dynamicznych bo nie miałem z kim ale jutro bedą to wrzuce do obejrzenia, jednak podczas robienia BS jest dziwna rzecz. wpisałem nr grupy nacisnąłem BS lewy dolny róg i wtym momencie obroty wzrosły do ok 1450 rpm i migaął kontrolka świec, zaraz po tym nacisnałem log i start. jak zakończyłem pomiar i wyszedłem z 08 to obroty normalne i nie miga kontrolka. Czy tak sie normalnie robi? dla sprawdzenia zrobie BS jeszcze raz , może coś źle zrobiłem??

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 16:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2007 12:26:20
Posty: 114
Lokalizacja: Kraków/Mielec/Chełmek
Peszko spokojnie .. tak ma być :peace:

_________________
Pierwsze Audi :D A6 2.5 TDI AKE Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2008 18:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2008 16:37:25
Posty: 323
Lokalizacja: Łowicz
jest polska wersja programu VAG-COM 409.1 ????????????????


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: