.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 14:52:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 11:42:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Baskecior napisał(a):
Poszukaj czy w Viscie nie ma mozliwosci uruchomienia programu w zgodnosci z XP/2K.


Dzięki za wskazówkę , sprawdzę napewno :)

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 23:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 21:48:33
Posty: 86
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Baskecior napisał(a):
Poszukaj czy w Viscie nie ma mozliwosci uruchomienia programu w zgodnosci z XP/2K.


Miałeś rację kolego !!! :D

Vag po zmianie ustawień pod kątem zgodności śmiga pod Vistą bez problemu.

Wystarczyło w pomocy wpisać hasło : zgodność z XP i otwożyć temat:
-> uruchamianie starszych programów w tej wersji systemu Windows
-> następnie kreatora zgodności programów ,a dalej wykonywać polecenia wypisywane w okienku.

Panowie z Viakena niestety nie potrafili wskazać tego sposobu aby pozbyć się problemu.
Odnoszę wrażenie , że nie przykładają się zbyt konkretnie do oferowanego wsparcia technicznego.

Dzięki Baskecik raz jeszcze za wskazówke. :peace:

_________________
Pozdrawiam.
bociek
A6 AVANT QUATTRO 2,5 TDI AKE 2002r.180PS

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 14:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sty.2007 00:39:14
Posty: 20
Lokalizacja: Stogi/Malbork
meszrum pogratulować dobrej roboty :!: :peace:

_________________
http://www.a4-klub.pl/smf/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2007 23:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2007 23:25:19
Posty: 11
Lokalizacja: Konin/Warszawa
Witam,

świetna robota mam tylko jedno pytanie dlaczego nie zaleca się zaślepiania EGR-u bo czytałem już na różnych forach wlasnie opinie ze czasami pomaga zaslepienie EGRu

Pozdrawiam

_________________
Audi Cabrio `96 B4 TDI @ 110KM

www.audi.pokon.konin.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2007 17:07:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2007 07:56:45
Posty: 69
Lokalizacja: Wadowice
Witam dziś dostałem VAG'a NA USB dokładnie to USB KKL

próbowałem to podpiąć pod A6 2,5TDI 97 rok no i nie wiem co nie tak

łączy mi sie tylko z ABS'em i czymś tam jeszcze ale nie łączy się z motorem itp.

czy to problem w OBD 2 czy w czymś innym, podpowiedzcie

używam programu VAG-Com 409.1 ale nie wiem czy poprawnej wersji ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2007 17:12:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Panowie czy nie mozna by by było spakowac wszystkie opisy do pliku pdf?

Juz sobie poradziłem.

Ten progs zassie nawet całe forum-jak macie miejsce na dysku.Opis jest jak krok po kroku to zrobic w progsie.
Spakowane rar 2 MB:

http://rapidshare.com/files/49320510/We ... polsku.rar

Pozdro

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 12:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Ponieważ jestem kompletnie niezorientowany w temacie elektroniki samochodowej mam kilka pytań:
1. Czy taki komplet (wtyczka + oprogramowanie + laptop) naprawdę wystarczy aby być w stanie diagnozować sobie samodzielnie samochód, jest to w pełni porównywalne z komputerami, które są u mechaników?
2. Czy podejdzie to do Audi A6 C4 2.5 TDI '95 r oraz Passata 1.9 TDI 97 r.?
Z tego co mi się wydaje są różne wtyczki w oby tych samochodach, jak w takim razie można rozwiązać ten problem?
3. Czy jest ktoś może z opolszczyzny, śląska, który sam sobie tak diagnozuje samochód, żeby móc się spotkać, czegoś się dowiedzieć?

Dzięki bardzo

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 12:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
1. tak - pod wieloma względami przewyższa VAG oraz VAS'a;
2. tak.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 14:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
szczerze mówiąc jakoś nie chce mi się wierzyć, że można za niecałe 100 zł zdiagnozować sobie auto, gdzie u mechanika samo podpięcie pod komputer to już 30 zł, a zrobienie czegokolwiek to kolejna opłata.. Ale jak tak jest faktycznie no to super, trzeba będzie się zaopatrzyć.

A czy dzięki takiemu zestawowi można sprawdzić rzeczywisty przebieg samochodu, a nie ten który jest na liczniku?

Jeszcze jedno, jakiś czas temu byłem u jakiegoś podrzędnego mechanika ze swoją A6 i jak próbował się podpiąć komputerem to po pierwsze w ogóle mu się to nie udało, a po drugie musiał podpiąć jeszcze jakąś przejściówkę, bo mówił, że mam jaszcze jakieś stare gniazdko. Wiesz może coś o tym, czy taką przejściówkę też można kupić?

Dzieki wielkie

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 14:12:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie musisz wierzyć w to co napisałem. kilka osób z tego forum opanowało sztukę diagnostyki w takim stopniu, że mogą prowadzić wykłady z tego zakresu.
diagnostyka kosztuje, gdyż klient nie ma o tym najmniejszego pojęcia - w ten sposób się na nim zarabia.
VC wraz z interfejsem ma funkcjonalność, w zasadzie, pełnego VAG'a/VAS'a.

90% mechaników to nie inżynierowi atomowi, tylko zwykli ludzie...

w C4 nie ma żadnej możliwości sprawdzenia przebiegu w stosunku do tego z deski rozdzielczej.

przedstaw zdjęcia złącza, bo nie wiem, jakie masz.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 18:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
wydaje mi się, że to bdzie gniazdko do wpięcia się, przynajmniej tam wtedy się ten mechanik wpiął. Znajduje się to w puszce z bezpiecznikami na podszybiu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/092 ... 9ec2a.html

Kurcze właśnie teraz widzę, że jakość strasznie kiepska mi wyszła. Jeżeli trzeba będzie to najwyżej zrobię fotkę jeszcze raz.

Możesz mi w takim razie doradzić co bym musiał sobie sprawić, aby móc się podpiąć?

Dzięki

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 18:59:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
fakinek napisał(a):
wydaje mi się, że to bdzie gniazdko do wpięcia się, przynajmniej tam wtedy się ten mechanik wpiął. Znajduje się to w puszce z bezpiecznikami na podszybiu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/092 ... 9ec2a.html

Kurcze właśnie teraz widzę, że jakość strasznie kiepska mi wyszła. Jeżeli trzeba będzie to najwyżej zrobię fotkę jeszcze raz.

Możesz mi w takim razie doradzić co bym musiał sobie sprawić, aby móc się podpiąć?

Dzięki


Potrzebujesz interface z kablem OBD1. Taki kabelek z dwoma wyprowadzeniami po 2 piny. Możesz kupić np. interface Viaken KKL+kabel OBD1+kabel OBD2 i będziesz miał do wszystkich audików i nie tylko ;)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2007 20:11:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
a można by tak trochę bardziej z polskiego na nasze, bo chyba nie bardzo wiem o co chodzi. Jakby można było na przykładach to byłoby super, bo naprawdę jestem laikiem w tym temacie, ale szybko się uczę :P

a może chodzi o coś takiego, bo jest tu napisane, że jest kabel OBD2, OBD1 i kabel piny:
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 15:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 16:39:29
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Obrazek

Nie moge połaczyc sie z interfejsem .Sterowniki zainstalowane,XP pro.
Poprosze o radę.Pozdro

_________________
Audi A6 C7 Avant 2.0TDI CNHA
A6/C4 2,5 TDI AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 23:34:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Ja mam ten sam komunikat i ten sam problem co zenon407
Może ktoś doradzi??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2007 19:30:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Meszrumie, bardzo ładnie... :peace:
Ciężko mi to przychodzi, ale muszę Cię pochwalić :)
Wymianę rozrządu opracowałeś perfekcyjnie.

Dziękuję w imieniu wszystkich właścicieli V6 za poświęcony czas.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2007 21:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2007 11:38:17
Posty: 49
Lokalizacja: Kraków
Panowie a jak diagnozowac wolnossaki ???? Chodzi mi glownie o przeplywke, sondy i inne czujniki bo chyba nic wiecej sie nie da :)

Za pomoc bede bardzo wdzieczny bo mam problem wlasnie chyba z przeplywka i za ciula nie wiem jak to zdiagnozowac :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 21:13:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2007 11:31:42
Posty: 75
Lokalizacja: Bogatynia
Meszrum super artykuł. Chciałbym też skompletować sobie taki zestawik diagnostyczny, ale ponieważ jestem w tym temacie zielony to proszę o radę!
Oprogramowanie VAG-Com 311.2 bądź 409.1 - czy tylko to oprogramowanie, czy można też inne. Może jest możliwość ściągnięcia z jakiejś stronki za darmo lub w miarę tanio? Generalnie nie wiem skąd wziąść programik w miarę tanio. Oczywiście interfejs pod USB (KKL USB) viaken. Pozdrawiam!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2007 21:34:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
piotrows napisał(a):
Meszrum super artykuł. Chciałbym też skompletować sobie taki zestawik diagnostyczny, ale ponieważ jestem w tym temacie zielony to proszę o radę!
Oprogramowanie VAG-Com 311.2 bądź 409.1 - czy tylko to oprogramowanie, czy można też inne. Może jest możliwość ściągnięcia z jakiejś stronki za darmo lub w miarę tanio? Generalnie nie wiem skąd wziąść programik w miarę tanio. Oczywiście interfejs pod USB (KKL USB) viaken. Pozdrawiam!!


na samej górze mojego poradnika jest link do pobrania VC. to jest shareware - czyli jest darmowy w ograniczonym zakresie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2007 19:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2006 12:52:42
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Witaj Przyjacielu Meszrumie :peace:

Właśnie dziś jestem po wymianie rozrządu. Zatem nowe spostrzeżenia i uwagi nasunęły mi się ;)

Otóż okazało się, że mam do wymiany 059 145 284 B [tłumik zwany napinaczem paska wielorowkowego] - niestety przy porzedniej wymianie rozrządu tj przy 120000km nie został wymieniony i niestety "w....ł się". I to własnie nie koniec kosztów.

mam prośbę o uzupełnienie listy cześci do obowiazkowej wymiany razem ze wspomnianym 059 145 284 B:

059 145 284 B [tłumik zwany napinaczem paska wielorowkowego]
059 145 124 [ trzpień]
059 145 288 [pierscien uszczelniający] 2szt
059 145 350 [tuleja] 2 szt
059 145 283A [uchwyt]
059 145 239 [podkładka]
N 010 239 11 [śruba M8x13] 1szt
N 907 663 02 [śruba M8x25] 1szt
046 145 239 [podkładki] 4szt
046 145 265 [spinka] 1szt
N 010 332 7 [sruba M8x32] 2szt


Dodatkowo można się pokusić o:

059 105 229 [śruba centralna wału]
N 014 73 92 [sruby koła pasowego wału] 8szt

KORES 25sec - korektor w płynie z pędzelkiem do ustawienia rozrządu :oink:


Za części obowiazkowe + w/w (bez korektora :): ) zapłaciłem 2700PLN z 15% rabatem w ASO + 500zł robocizna.


Zastanawiam się jeszcze nad wiskozą :/ Niby się trzyma dobrze ale od 190000km nie była wymieniana i jest ryzyko że zrobi dodatkowy wlot powietrze w masce odlatując w powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: