.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 08:34:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem
PostNapisane: 06.cze.2009 18:12:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2009 23:00:19
Posty: 19
Lokalizacja: Białystok
witam,panowie byłem dziś na komputerze i żadnych błędów nie wykazało w tipie i silniku czy jest możliwe aby przy moich objawach z tipem żadnych błędów , przypomnę ,że u mnie jak auto zimne to zmienia i jeżdzi bardzo ładnie tylko się nagrzeje od razu nie zmienia biegów i słabo jedzie ale silnik wkręca się bardzo ładnie ostygnie i znowu jest wszystko dobrze ,podobno komp miał wykazać jak coś by było w skrzyni np. koszyk,teflon,sprzęgło hydro.,pompa oleju, a tu nic zero błędów czekam na fachowe informacje związane z tym przypadkiem,pozdro.....

_________________
mig72


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 10:03:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 19:35:10
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa Ruda
Skorzystałem z tego serwisu http://www.automat.pl i polecam.

_________________
A8 4.2 V8 Quattro ABZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ALL] TIPTRONIC ZF-zbiór wiedzy. Wymiana filtra i oleju
PostNapisane: 29.lip.2009 21:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Stamlej napisał(a):
\KILKA SŁÓW O OLEJU:

Wykaz olejów jakie powinny być stosowane poszczególnych skrzyniach ZF:
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... olejow.pdf



w/g specyfikacji Esso i Dexron III są zamienne ciekawe czemu na wykazie
są rozróżnione

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2009 19:29:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2009 13:33:55
Posty: 73
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Auto: 100
A co z 4HP18 CYS??

Przeczytałem wszystkie posty ale .... ja nie mam tipa.
Bardzo proszę napiszcie jak powinienem wykonać wymianę oleju u mnie?? (statyczną)
Mam skrzynie 4HP18 CYS (quattro)w A6 C4 ACK.

Ostatnim razem wylałem ok 5 litrów oleju ze skrzyni i DOKŁADNIE tyle samo wlałem - nie wiem jaka była historia mojej Audi a szkoda by było zarżnąć ASB.

Obecnie mam niecałe 400 000km przebiegu. Skrzynia pracuje prawidłowo.

Dysponuje warsztatem i powiem szczerze że chcę to zrobić samemu, obecnie jest wlany olej Mobil 1 ATF 320 - przypominam że nie mam tipa.

Mam vag'a, nowy filtr i ... no właśnie czy dobry olej?

W skrzyni NIE mam bagnetu itp. Jest tylko korek. Bardzo proszę o fachową poradę. Będzie duże :piwo: dla forumowicza, który mi pomoże, a tym samym myślę że przyda to się większej ilości osób. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: skrzynia FAU
PostNapisane: 03.lis.2009 00:32:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.gru.2006 18:17:59
Posty: 18
Lokalizacja: Święcice
Witam
czy na temat posiadanej wiedzy ktoś może powiedzieć gdzie szukać tu awarii Audi A6 tip 4x4 FAU 2003r

18258 P1850 LINIA CAN-BRAK INFORMACJI OD SILNIKA-RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW

17119 P0735 V BIEG NIEPRAWIDŁOWY WSPÓŁCZYNNIK PRZEŁOŻENIA

17195 P0811 ZNACZNE ŚLIZGZNIE SIĘ SPRZĘGŁA

17114 P0730 KONTROLA PRZEŁOŻENIA BIEGU NIEPRAWIDŁOWY WSPÓŁCZYNNIK PRZEŁOŻENIA

17095 P0711 CZUJNIK TEMPERATURY OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO -G93 -NIEWIARYGODNY SYGNAŁ

podczas jezdy odcięło napęd jak by na luz wyrzuciło . Bezpiecznik klema nie pomogły / Z góry dziękuję za pomoc

_________________
Jeżeli dwóch mówi że się nie da, to przychodzi taki trzeci, zrobi , bo nie wiedział że się nie da .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [JAX] Tiptronic 6-biegowy
PostNapisane: 16.lis.2009 19:09:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2009 12:36:57
Posty: 5
Lokalizacja: zachodniopomorskie
OLO_gdansk napisał(a):
Pablo200 napisał(a):
Wiec ceny oleju ATF do nowych tiptronicow 6
Tylko ASO
do wymiany potrzeba ok 7 L

- złółty G055005 A2 1L- 92 PLN
- niebieski G055162 A2 1L-152 PLN



Od paru dni usiluje sie dowiedziec co wlac do mojej skrzyni (skrzynia JAX, przy 3.0 tdi ASB). Niestety wiedza na ten temat nawet w ASO jest porazajaco niska.
Dzwonilem do kilku punktow i w sumie to w kazdym mowili co innego....
najczesciej padal odpowiedz ze odpowiedni jest olej G055005. w jednym zapytali mnie jaki mam obecnie kolor oleju w skrzyni bo nie wiedza co bylo lane. sprawdzilem ze moj olej nie jest ani zolty ani niebieski tylko ZIELONY! tak jakby ktos mieszal olej. auto przywiezione z niemczech wiec tylko tam mogli cos takiego kombinowac.
Nikt w zadnym ASO nie byl wstanie powiedziec czym sie roznia te oleje, dlaczego i w jakich przypadkach mozna lac tanszy a kiedy drozszy.
Spotkalem sie z opinią mechanika od automatów ze olej ma byc zołty a niebieski to domieszka poprawiajaca wlasciwosci w przypadku klopotow ze skrzynia.... dziwnie mi to brzmi ale juz sam sie gubie.
Moze ktos wie cos wiecej na ten temat. bo informacja ze stosuje sie dwa oleje jest zbijajaca z tropu....

EDIT:
w serwisie w szczecinie spytali o nr seryjny skrzyni... i na tej podstawie podali ze niebieski. jak teraz myslec o serwisach ktore w ciemno kaza lac zolty??



Witam
Mam audi A4 B7 z silnikiem 3.0 tdi ASB i tiptronikiem JAX 6-biegów Quattro, auto przelatane ma 82kkm. Po tym jak przeczytałem ten wątek zajechałem do ASO w Szczecinie na przegląd, przy okazji dopytując o wymianę oleju w tipie. Uzyskałem informację, że skrzynia jest bezobsługowa i producent nie zaleca wymiany oleju. Ok, myslę sobie stara śpiewka serwisowa. Postanowiłem być dociekliwy i zadzwoniłem do polecanego na forach audi mechanika ze Szczecina. Jak usłyszał, że tip z przebiegiem 82kkm, od razu zalecił wymianę oleju łącznie z filtrem. Chciałem wiedzieć jaki olej zaleca do JAX, więc poprosił o VIN, celem dokładnego sprawdzenia. Po sprawdzeniu stwierdził, że oleju w mojej skrzyni nie powinno się wymieniać, ponieważ producent nie zaleca wymiany i jest to sprawa zbyt kosztowna bo litr oleju kosztuje ponad 200 zł a wchodzi go 9L, i że w ogóle pierwszy raz widzi tak drogi olej oryginalny (podobno całość wymiany robi na ori częściach), że zna oleje tzw. żółte i niebieskie, a w mojej skrzyni jest jakiś zielony. Powiem szczerze jestem z lekka skołowany, co ile w końcu jest zalecane wymiana w moim tiptroniku.

EDIT:
Widzę, że nie jestem jedyny z moim problemem, kolega @OLO_Gdansk również ma zgryza przy tej samej skrzyni co moja. Spec od audi z poza ASO, stwierdził, że do JAX bezwzględnie musi być oryginalny olej ATF zielony. Co to jest za olej, ktoś może doradzić, wymienia się ten olej czy lepiej skrzyni nie ruszać ?

_________________
A4 [B7] Avant 3.0 TDI [ASB] Quattro Tiptronic [JAX] powered by MRMotors moded by rogalotti 276ps/547Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2009 23:02:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2009 15:57:54
Posty: 19
Lokalizacja: ruda slaska
Z tymi skrzynkami ogolnie jest zamieszanie , ale ... jesli jest w skrzynce miska olejowa w niej korek spustowy oleju - to i musi byc w misce filtr oleju , a skoro jest to wszystko , to producent skrzynki po cos to zrobił ! i ja bym olej wymienił .
Teraz jeżdze MB 2.7 CDI według pierwszych danych MB w skrzynce 722.6 oleju sie tez nie wymienia , ale na wczoraj MB odeszlo od tego załozenia i zaleca wymiane co od 60 do 100 kkm nawet olej zmienili do tej skrzynki i z oleju o specyfikacji 236.10... 236.12 teraz leją serwisy tylko 236.14 .Dostac go to tragedia , ale serwisy go maja i tylko tej wymieniaja , roblem w tym ,robia to statycznie ! a to kupa a nie wymiana .Dobrze , ze na forum MB chłopaki znalezli sposób jak wymienic znacznie wieksza czesc oleju w skrzynce i tak tez sam sobie go wymieniłem .Polecam też stronkę
http://olczak.home.pl/vademecum/index.html
Miałem też swego czasu safranke z 1997 roku , ale w niej jak korka spustowego oleju , a i miski olejowej nie było !
Teraz ! mój MB ma udokumentowane na dzis 107 tys km , to co zobaczylem po sciagnieciu miski utwierdzilo mnie , ze olej nalezy wymieniac i choć opiłków nie było w misce , zaledwie kilkadziesiat ich wypadło z filtra oleju - wiec nie były one stalowe , a aluminiowe i nie wiem skad one sie wzieły , ale skrzynka pracuje perfekcyjnie "na razie "
Kolorem sie nie przejmujcie bo to tylko barwnik , w mojej był zółty , a wlałem czerwony bo w takim kolorze jest olej 236.14 z resztą 236.12 tak samo - wiec wazna jest specyfikacja do ktorej nalezy dotrzeć
Byc moze też , nowe skrzynki faktycznie nie wymagaja wymiany oleju , ale wymienienie go na pewno nie zaszkodzi , a ze przedłuzy bezawaryjnosc , to jestem przekonany .
Nie wiem czy wymyslono lepszy olej niz synetyczny , a w MB taki wlasnie jest i widzialem jak wygladał po 8 latach i 107 kkm przebiegu w moim aucie. Eksploatowanie skrzynki , ze tak napisze katowanie jej zobowiazuje do skrucenia okresów miedzy wymianami - czyli np. ciagniesz lawety ...wymiana co nawet 30 kkm

_________________
2.5 TDI 2000 rok avant...do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 13:36:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lis.2009 12:36:57
Posty: 5
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Panowie, w moim tipie JAX 6-biegów wg. etki zalany jest olej ATF nr wg. etki to bG 060 162 A2 zielony - czy, ktoś jest w stanie dokładnie powiedzieć jakie oznaczenie ma wg. specyfikacji producenta ? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat.

pozdrawiam

_________________
A4 [B7] Avant 3.0 TDI [ASB] Quattro Tiptronic [JAX] powered by MRMotors moded by rogalotti 276ps/547Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2010 16:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Nawet jak producent skrzyni nie zaleca wymiany (głównie chodzi o markę sprzedającą swoje samochody, np. BMW), ale producent oleju do skrzyń (np. ZF) oraz zakłady naprawiające ASB taką wymianę zaleca. Np. BMW twierdzi, że olej w ich skrzyniach jest dożywotni i się nie wymienia, ale dożywotni oznacza, że wymienia się całą skrzynię np. po 200 tys. km. To jest kolejne przegięcie ze strony kolejnej renomowanej firmy. Inne firmy zmieniają zdanie i nawet jeśli do niedawna nie zalecały wymiany i panowie z ASO twardo się tego trzymali to teraz firmy zmieniają zdanie (np. Mercedes i do niedawna Audi), a ASO dostają nowe wytyczne i ci sami panowie z ASO teraz również twardo każą go wymieniać. To są dopiero jaja ;)
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2010 06:48:45 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Dla mnie te "jaja" to to co zawsze: chamskie wyciąganie kasy na maxa klienta, widoczne na codzień w każdej mozliwej dziedzinie życia.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 19:02:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2008 07:02:38
Posty: 159
Lokalizacja: Lubartów
Oglądałem jakiś czas temu D2 w Lublinie, właściciel "mocno ozłocony" twierdził, że się nie wymienia, a tak dobitnie to powiedział, że zrezygnowałem z dalszego oglądania :) Wróciłem przed komputer, prześledziłem wątek i napisałem maila do ZF Getriebe z pytaniem jak często powinno się wymieniać olej w 4HP24A.
Oto, co napisał Tibor Baecker z ZF:
Cytuj:
if there is a mineral oil in your transmission you shuold change it every 40.000km.
But if you have a syntetic oil it would be enough if you change it every 80.000km - 120.000km.
Attached you can find the list of lubricants with all the information about the oil you
should use.

Nie mam żadnego załącznika niestety :/
Pzdr.

_________________
Cordoba Tdi `98, Osprzęt silnika ASY do sprzedania >> PW.
Wszyscy mają turbo, mam i ja!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 13:20:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
To poproś żeby jeszcze raz podesłał.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 13:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2008 07:02:38
Posty: 159
Lokalizacja: Lubartów
maciu napisał(a):
To poproś żeby jeszcze raz podesłał.

Poszło. Przy ich podejściu do odpisywania na maile za jakiś miesiąc albo dwa wrzucę odpowiedź :)

Link do pliku:
http://rapidshare.com/files/344343205/T ... g.pdf.html
Link wygaśnie po 10 downloadach, proszę o wrzucenie tego "gdzieś indziej", jeżeli uznacie to za materiał godny uwagi :)

_________________
Cordoba Tdi `98, Osprzęt silnika ASY do sprzedania >> PW.
Wszyscy mają turbo, mam i ja!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2010 18:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2005 20:03:57
Posty: 231
Lokalizacja: okolice LUBLINA
Auto: Audi
Do skrzyń 6- biegowych:

Zalecany przez firmę ZF olej :

* S671 090 255 - butelki,
* ZF LifeGuardFluid 6
* G 055 005 A2 - oznaczenie grupy VW
* Shell ATF M-1375.4 - zamiennik

ale znalazłem coś takiego jak RAVENOL ATF 6HP Fluid :

http://ravenol.pl/ulotki/Automaty%20i%2 ... 0Fluid.pdf

no i niemiecka specyfikacja , gdzie jak byk widać G 055 005 / A1,A2,A6/ no i obsługa skrzyń 6HP
https://shop.strato.de/WebRoot/Store5/S ... _Fluid.pdf
n

_________________
AUDI -Absolutnie Uwiedziony Doskonałością Ideału


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2010 07:06:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
nie lata link
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic/blokie_e18.pdf

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2010 22:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2010 22:27:55
Posty: 9
a ja chcialem zapytac ile kupic oleju na STATYCZNĄ wymiane jego w skrzyni tip tronic audi a-6 2000 rok - po po rozmowie z fachowcami zajmujacymi sie wymianą jak i rozmowa z moim Guru od skrzyn panem z Rostek i za jego namową sam sobie to wymienie bo cena za ta usługę ale dynamicznie to koszt 800 zł( tu na slasku) wiec ja dzikuję bardzo Jak tu ktos pisał wole zrobic dwie wymiany sam co np 50 tys km niz zaplacic tyle kasy , alej wiem jaki kupic (nie wiem ile litrów jedynie ) zanim zadzwonie ponownie do Rostem Was zapytam , filtr wraz z usczelką bede mial po cenie hutrowej i to koszt około 60 zł a skoro na cene z ASO Ci co wymieniają owe filtry po usłyszeniu kwoty 150 zł milkna - to pozostaje mi to też przemyslec n
zatem wie ktos ile wchodzi oleju do statycznej wymiani ?? tak około ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2011 14:41:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Panowie przymierzam się do dynamicznej wymiany w swojej A4 B5. Skrzynię mam tiptronic , silniczek 2,8 ACK , napęd ośka.
Podacie mi kod mojej skrzyni oraz kod oleju???
Panowie jeszcze jedna ważna sprawa. Okazuje się, że już 3 polecane serwisy odmówiły mi wymiany dynamicznej i jak zapytałem dlaczego, to odpowiedzieli, że ktoś sobie wymyślił metodę dynamiczną i cały świat robi statyczną, a tylko u nas jest metoda dynamiczna...Może ktoś się wypowiedzieć?

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem
PostNapisane: 06.mar.2011 09:03:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
mig72 napisał(a):
witam,panowie byłem dziś na komputerze i żadnych błędów nie wykazało w tipie i silniku czy jest możliwe aby przy moich objawach z tipem żadnych błędów , przypomnę ,że u mnie jak auto zimne to zmienia i jeżdzi bardzo ładnie tylko się nagrzeje od razu nie zmienia biegów i słabo jedzie ale silnik wkręca się bardzo ładnie ostygnie i znowu jest wszystko dobrze ,podobno komp miał wykazać jak coś by było w skrzyni np. koszyk,teflon,sprzęgło hydro.,pompa oleju, a tu nic zero błędów czekam na fachowe informacje związane z tym przypadkiem,pozdro.....


Taki przypadek zdarzył się w jednym warsztacie u mnie w mieście.Mieli a6 do wymiany oleju w tipie.Nie mieli o tym pojęcia.Przeczytali,że wchodzi 7,5 l do skrzyni i tyle kupili.Spuścili olej z miski i wlali te 7,5 l.Tyle,że z konwertora nie zeszło i w sumie w skrzyni było 10 l.

Efekt był taki,że jak jeździli na zimnym to było ok w miarę,ale jak już olej się nagrzał i zwiększył swoją objętość to były duże problemy.Błędów też niby nie pokazywał.

No,ale to tylko jeżeli miałeś coś robione w skrzyni może mieć taką przyczynę.Sam olej nie przybył. Przeczytaj te diagnostyk w pdf które są na początku tematu.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2011 09:18:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
mikajlo napisał(a):
a ja chcialem zapytac ile kupic oleju na STATYCZNĄ wymiane jego w skrzyni tip tronic audi a-6 2000 rok - po po rozmowie z fachowcami zajmujacymi sie wymianą jak i rozmowa z moim Guru od skrzyn panem z Rostek i za jego namową sam sobie to wymienie bo cena za ta usługę ale dynamicznie to koszt 800 zł( tu na slasku) wiec ja dzikuję bardzo Jak tu ktos pisał wole zrobic dwie wymiany sam co np 50 tys km niz zaplacic tyle kasy , alej wiem jaki kupic (nie wiem ile litrów jedynie ) zanim zadzwonie ponownie do Rostem Was zapytam , filtr wraz z usczelką bede mial po cenie hutrowej i to koszt około 60 zł a skoro na cene z ASO Ci co wymieniają owe filtry po usłyszeniu kwoty 150 zł milkna - to pozostaje mi to też przemyslec n
zatem wie ktos ile wchodzi oleju do statycznej wymiani ?? tak około ?


Ja zrobiłem dwie statyczne.Potrzebowałem na to 11 l oleju.Za pierwszym razem spuściłem z miski i nie wymieniałem filtra,za drugim razem pełny serwis. Za drugim razem weszło sporo więcej.

A tak wyglądało to u mnie :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I nie polecam pierdolenia się w jakieś zbiorniki z olejem.Uwalicie się w oleju po pachy i dużo ubędzie.Wąż zagięty pod kątem 90 stopni (tylko fabrycznie musi być taki),strzykawa 500 ml kosztuje 30 zł i elegancko wchodzi.Może 50 ml straciłem jak się zaczynało przelewać.

Pozdrawiam.W razie pytań można walić kom. lub pw.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2011 11:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
witam serdecznie grono

gdzie ze sprawdzonego źródła dostane olej ESSO ATF ten w 1 poscie ?

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 139 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: