.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 07:49:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 09:14:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Wiec ceny oleju ATF do nowych tiptronicow 6
Tylko ASO
do wymiany potrzeba ok 7 L

- złółty G055005 A2 1L- 92 PLN
- niebieski G055162 A2 1L-152 PLN

Filtr i uszczelka okolo 250 PLN

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2008 19:23:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sie.2008 19:00:28
Posty: 10
Lokalizacja: Gdańsk
Pablo200 napisał(a):
Wiec ceny oleju ATF do nowych tiptronicow 6
Tylko ASO
do wymiany potrzeba ok 7 L

- złółty G055005 A2 1L- 92 PLN
- niebieski G055162 A2 1L-152 PLN



Od paru dni usiluje sie dowiedziec co wlac do mojej skrzyni (skrzynia JAX, przy 3.0 tdi ASB). Niestety wiedza na ten temat nawet w ASO jest porazajaco niska.
Dzwonilem do kilku punktow i w sumie to w kazdym mowili co innego....
najczesciej padal odpowiedz ze odpowiedni jest olej G055005. w jednym zapytali mnie jaki mam obecnie kolor oleju w skrzyni bo nie wiedza co bylo lane. sprawdzilem ze moj olej nie jest ani zolty ani niebieski tylko ZIELONY! tak jakby ktos mieszal olej. auto przywiezione z niemczech wiec tylko tam mogli cos takiego kombinowac.
Nikt w zadnym ASO nie byl wstanie powiedziec czym sie roznia te oleje, dlaczego i w jakich przypadkach mozna lac tanszy a kiedy drozszy.
Spotkalem sie z opinią mechanika od automatów ze olej ma byc zołty a niebieski to domieszka poprawiajaca wlasciwosci w przypadku klopotow ze skrzynia.... dziwnie mi to brzmi ale juz sam sie gubie.
Moze ktos wie cos wiecej na ten temat. bo informacja ze stosuje sie dwa oleje jest zbijajaca z tropu....

EDIT:
w serwisie w szczecinie spytali o nr seryjny skrzyni... i na tej podstawie podali ze niebieski. jak teraz myslec o serwisach ktore w ciemno kaza lac zolty??

_________________
A4 Avant S-line 3.0TDI (asb) Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2008 10:37:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2008 20:24:42
Posty: 33
Lokalizacja: Łódź
koledzy mam takie pytanie. Jade dzis wymienic olej w skrzyni do serwisu w łodzi na 11-listopada. Rozmawialem z gosciem i mowil tak:

Olej wymieniam na orginalny zf-owski, 45zł/litr
Filtr u mnie kosztuje 92zł - zamiennik
uszczelke mam po 50zł - zamiennik
o korku spustowym i oringach nic nie mowil.
robota 60zł

Powiedzcie mi czy zgodzić sie na ta wymiane na tych cześciach-podróbach, czy lepiej zmienic mechanika. Co to jest ten olej zf-owski? Oczywiście jak go zapytałem o temperature wymiany oleju to powiedział ze on na to nie patrzy, ale powinna byc około 60 stopni.

Proszę was expertów o zabranie zdania w tym temacie.

_________________
Audi A6 C5 Avant, 2.5TDI AKE Tiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 14:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
sovteq napisał(a):
Olej wymieniam na orginalny zf-owski, 45zł/litr
Filtr u mnie kosztuje 92zł - zamiennik
uszczelke mam po 50zł - zamiennik
o korku spustowym i oringach nic nie mowil.
robota 60zł

Powiedzcie mi czy zgodzić sie na ta wymiane na tych cześciach-podróbach, czy lepiej zmienic mechanika. Co to jest ten olej zf-owski?

Zastanow sie nad tym co mowisz...
Czesc podrabiana czy czesc nie firmy Audi? Zgodnie z Twoja logika mozna powiedziec, ze Twoja skrzynia to podroba firmy ZF (juz wiesz o jakie ZF sie rozchodzi) albo serwis BMW leje do tych samych skrzyn tiptronic podrabiany olej (bo bez loga Audi)
Obstawiam, ze ten olej ZFowski to "markowany" przez audi/vw bo chyba w takiej cenie byl jak robilem research
Za swoje "podroby" placilem
olej febi - 20pln/l
filtr - jakies 40-50?
uszczelka byla jakas groszowa albo w cenie filtru
robocizna nie pamietam (chybo 80pln albo 120 - mowa o wymianie normalnej polowy oleju czyli bez "lewatywy")

Jest troche typow tiptronicow i maja rozne filtry.



Kompletnie z innej beczki
w tipie sa 2 oleje ... poza tym ATF jest tez pewnie jakies 75W90 czy cos w tym stylu - ktos sobie jego wymiana glowe zawraca?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 16:14:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
przemekk74 napisał(a):
w tipie sa 2 oleje ... poza tym ATF jest tez pewnie jakies 75W90 czy cos w tym stylu - ktos sobie jego wymiana glowe zawraca?

:548:
Przemek coś Ty napisał??
Pozatym lektura (pełna i ze zrozumieniem) tego wątku rozwiała by wszystkie Twoje wątpliwości co do oleju.
O ile olej dałbym Esso i uszczelkę mógłbym dać zamiennik to filtr u mnie zawsze ląduje ORI. Sorry ale na tym się nie oszczędza... Raz na kilka lat 50zł więcej można wydać - a masz pewność że ciśnienie oleju (o ile nie padnie pompa) będzie właściwe.

Ale to o zawracaniu głowy jest dla mnie toltanie nie zrozumiałe - wyjaśnij o co Ci chodzi proszę

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 17:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Stamlej napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
w tipie sa 2 oleje ... poza tym ATF jest tez pewnie jakies 75W90 czy cos w tym stylu - ktos sobie jego wymiana glowe zawraca?

:548:
Przemek coś Ty napisał??
O ile olej dałbym Esso i uszczelkę mógłbym dać zamiennik to filtr u mnie zawsze ląduje ORI. Sorry ale na tym się nie oszczędza...

dobor oleju czy "asowy czy nie asowy" to naprawde sprawa filozoficzna. Pozwol, ze niektorzy wlewaja olej firmy febi "zgodny z asowym", niektorzy wybiora esso "zgodny z asowym"a niektorzy pojda zabula po 45zyla "za asowy"
Powiedzmy sobie szczerze, ze nie wiesz tak naprawde czy filtr asowy jest o cokolwiek lepszy od markowego nieasowego ale wierzysz, ze jest i dlatego placisz wiecej (Twoj wybor)
Zeby Ci dac troche do myslenia to na filtrze z mojego auta nie bylo nigdzie audi/vw napisane a jedynie stalo "ZF numerki" z boku i logo prawdziwego producenta filtra - "Filtran" (http://www.ibs-filtran.de/) - ktos na forum automatow potwierdzil mi, ze te filtry szly jako ori


Wracajac do "drugiego oleju"
W dokumentacji ZF 5HP19FL (pdf jest do znalezienia w necie) w tabelce podpisanej Transmission Oil Reference Guide stoi,ze jest tez "General Differential Oil Procedure"... i tam mowa jest o 0.82L oleju BURMAH SAF AG4 (ktorego audikowym odpowiednikiem ma niby byc Audi / VW Oil No. N 052145000) - dlatego sie pytam o ten "drugi olej".. chyba, ze dotyczy to tylko aut "na usa" (pdf gdzie to wyczytalem byl dla a4, passatow i a8 "na usa")
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 21:10:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
Stamlej napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
w tipie sa 2 oleje ... poza tym ATF jest tez pewnie jakies 75W90 czy cos w tym stylu - ktos sobie jego wymiana glowe zawraca?

:548:
Przemek coś Ty napisał??
O ile olej dałbym Esso i uszczelkę mógłbym dać zamiennik to filtr u mnie zawsze ląduje ORI. Sorry ale na tym się nie oszczędza...

dobor oleju czy "asowy czy nie asowy" to naprawde sprawa filozoficzna. Pozwol, ze niektorzy wlewaja olej firmy febi "zgodny z asowym", niektorzy wybiora esso "zgodny z asowym"a niektorzy pojda zabula po 45zyla "za asowy"
Powiedzmy sobie szczerze, ze nie wiesz tak naprawde czy filtr asowy jest o cokolwiek lepszy od markowego nieasowego ale wierzysz, ze jest i dlatego placisz wiecej (Twoj wybor)
Zeby Ci dac troche do myslenia to na filtrze z mojego auta nie bylo nigdzie audi/vw napisane a jedynie stalo "ZF numerki" z boku i logo prawdziwego producenta filtra - "Filtran" (http://www.ibs-filtran.de/) - ktos na forum automatow potwierdzil mi, ze te filtry szly jako ori


Wracajac do "drugiego oleju"
W dokumentacji ZF 5HP19FL (pdf jest do znalezienia w necie) w tabelce podpisanej Transmission Oil Reference Guide stoi,ze jest tez "General Differential Oil Procedure"... i tam mowa jest o 0.82L oleju BURMAH SAF AG4 (ktorego audikowym odpowiednikiem ma niby byc Audi / VW Oil No. N 052145000) - dlatego sie pytam o ten "drugi olej".. chyba, ze dotyczy to tylko aut "na usa" (pdf gdzie to wyczytalem byl dla a4, passatow i a8 "na usa")
Pozdrawiam,
Przemek


Drugi olej to olej w skrzyniach z napedem gauttro, miedzy skrzynia a wałem jest rozdzielacz momentu

Tak na marginesie ostatnio wymienialem tam olej i tylnym moscie - zalezy ile auto ma przejechane - na pewno nie zaszkodzi wymienic ( pod warunkiem ze wlejesz odpowiedzni :peace: )


Tu masz dane z elsy :
Skrzynia rozdzielcza
Olej przekładniowy SAE 75W90 (olej syntetyczny) jest dostępny jako część zamienna.
t 0,5 l - numer części -G 052 145 A1-
t 1,0 l - numer części -G 052 145 S2-

Pozdrawiam

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 22:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Przemek nie jestem ślepym wyznawcą ASOwych części - i uważam że np kupienie filtrów hengst (czyli ASOwych) poza siecią dystrybucji audi - czyli poprostu firmowanych przez hengsta jest jak najbardziej rozsądne. To samo tyczy olejów/rolek itd... JEżeli znamy producenta części dla ASO to dlaczego nie kupować akurat części danego producenta tyle że bez znaczku audi - pomijając marżę ASO i całej sieci pośredników itd.

Oczywiście najlepiej było by brać wszystko jak leci z aso, jednak w znacznej części przypadków można śmiało brać produkty firm które dostarczają części dla audi/vw. Ja choćby G80 kupiłem w Boschu - za 450zł taniej niż w ASO...

Jeddnak jeżeli mamy do dyspozycji chińską podróbę niewiadomej jakości (nie mówię że wszystko będzie złe) to chyba lepiej dopłacić raz na 80kkm to 50 zł na ori (aso czy nie aso - nieważne - chodzi o produkt akceptowany przez ZF) filtr... który porządnie będzie filtrował a do tego się nie zapcha.

Zresztą moje zdanie n/t obsługi tipa jest wyrażone w pierwszym poście :peace:

OT - Przemek - osobiście nic do Ciebie nie mam - nie odbiraj tego jako zadyma.

Krysti - dokładnie - ten drugi olej jest poprostu do dyfra. Moźna lać 75W90 dobrej firmy i będzie OK.

Pozdr!

Edit - żeby nie klepać postów:
W ośce też jest dyfer.

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Ostatnio edytowano 22.wrz.2008 23:07:36 przez Stamlej, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2008 22:50:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Krysti napisał(a):
Drugi olej to olej w skrzyniach z napedem gauttro, miedzy skrzynia a wałem jest rozdzielacz momentu

http://www.zf-group.com/pdf/5HP19FL.pdf
zebysmy sie dobrze rozumieli.. chodzi mi o "srubke" 35.370 opisane w procedurze wymiany oleju na stronie 6 (w podpisie strony)
jest ona widoczna takze na stronie 16 z naglowkiem Front Axle Differential Groups
Obrazek
Wiec czy to aby napewno dotyczy tylko aut 4x4???
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2008 11:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
przemekk74 napisał(a):
Krysti napisał(a):
Drugi olej to olej w skrzyniach z napedem gauttro, miedzy skrzynia a wałem jest rozdzielacz momentu

http://www.zf-group.com/pdf/5HP19FL.pdf
zebysmy sie dobrze rozumieli.. chodzi mi o "srubke" 35.370 opisane w procedurze wymiany oleju na stronie 6 (w podpisie strony)
jest ona widoczna takze na stronie 16 z naglowkiem Front Axle Differential Groups
Obrazek
Wiec czy to aby napewno dotyczy tylko aut 4x4???
Pozdrawiam,
Przemek


IMHO to jest skrzynia z napedem przod i pokazales wlasnie schemat dyferancjału na przód.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2008 10:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Stamlej napisał(a):
Edit - żeby nie klepać postów:
W ośce też jest dyfer.

Krysti napisał(a):
IMHO to jest skrzynia z napedem przod i pokazales wlasnie schemat dyferancjału na przód.


Czyli jak rozumiem olej jest, malo kto o nim wie wiec nikt go nie wymienia ani nie uzupelnia (w praktyce a nie w ksiazce)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2008 10:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Przemek - olej jest i w praktyce mało kto go wymienia bo nie ma takiej potrzeby. Jeżeli ktoś chce żywcem to raz na 200kkm i będzie spokój. Jak masz tipa i quattro to na wymianę wszystkich olejów dyfrowych (dyfry i torsen) zejdzie około 3 litry. Polecam Castrol TAF-X
W przypadku wycieków należy zlokalizować źródło i je usunąć. W razi potrzeby oleju dolać lub w przypadku rozbierania podzespołu wlać świerzego.

Ale ktoś mądry mi powiedział że naprawdę nie ma sensu tego często tykać i...
Cytuj:
Dbałość o najbardziej ukochane dziecko nie polega na zakładaniu mu szaliczka, czapeczki, rękawiczek i kożuszka w 30* upale ...


Ja z tego wnioski wyciągnąłem :peace:

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2008 12:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2008 19:07:52
Posty: 5
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Witam
Czy opis zmiany kodowania powinien zadziałać na każdej skrzyni tiptronic ?
Mam A6 2,5 TDI Quattro AVANT z 2000r.
Nie mam pojęcia jaki dokładnie typ skrzyni, po zachowaniu obrotomierza wnioskuję, że to Tip.

W zakładce "software coding" mam 00001 wpisuję 00032 i zatwierdzam.
Jednak po odświeżeniu zakładki nadal pojawia się 00001.

Czy sterownik mojej skrzyni może nie obsługiwać tej opcji ??

pozdrawiam
galus_gg

_________________
A6 2,5TDI AKE AVANT Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wyciek oleju ze skrzyni tiptronic
PostNapisane: 20.lut.2009 17:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2009 23:00:19
Posty: 19
Lokalizacja: Białystok
witam,czytam pana wszystkie odpowiedzi i widzę ,że jest to sensowne,mam pytanko wyciekł mi olej ze skrzyni tiptronic a8 2,5tdi 150koni rok2000 , co mogło się stać i gdzie szukać ,krótko opisze od miesiąca przy jeżdzie tak raz czasem dwa razy na dzień przy zmianie biegu z 2 na 3 coś poszarpywało ale nie zawsze czasem pare dni był spokój zauważyłem ,że działo się to przy wyjściu z zakrętu lub ronda zajechałem do mechanika i poprosiłem o wymianę oleju on podpioł kompa i zaczął sprawdzać nic nie wykazało temperatura była oky,żadnych błędów,mówię może chociaż sprawdzić stan oleju ale on się przejechał i nic akurat nie było,mówi żeby pojeżdzić i jak coś będzie się dziać to wtedy przyjechać,no i pojechałem ostatnio do wawy w trasie ładnie jechał na pierwszym skrzyżowaniu zwolniłem i wtedy zaczął żle wybierać biegi odrazu zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik więcej nie odpalałem ,zobaczyłem duży wyciek ze skrzyni ,trybu awaryjnego nie było i teraz też nie ma,samochód na lawete i do domu, proszę o pomoc i radę co mogło się stać, żeby mechanik nie zdarł ze mnie,czy zalać olej i próbować jechać czy tak można, gdzie najszybciej wydostał się olej,dobrze czułem ,że trzeba dolać wtedy a teraz mam problem, pozdrawiam i proszę o odpowiedz.

_________________
mig72


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 21:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Fajny zbiór wiedzy :) jest ok ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 06:40:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 19:35:10
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa Ruda
Panowie pomocy, proszę napiszczie gdzie we Wrocławiu lub okolicach najlepiej serwiują tiptronika, warsztat o podobnym doświadczeniu i profesjonaliźmie co w Nadarzynie. Szkoda mi jechać ponad 300 km w trosce o skrzynie, chciałbym aby jeszcze nie umarła, szczególnie podczas jazdy..... :(

_________________
A8 4.2 V8 Quattro ABZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 11:52:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
Primo - Stamlej, wielkie dzięki za Twój wkład, chęci i wykonanie tego opracowania! Szacun :peace:

Secundo - Chciałbym Wyszystkim tym, którzy noszą sie z zamiaram dynamicznej wymiany oleju w Tipie, a mieszkają w okolicach Trójmiasta polecić pewnien warsztat w Gdyni:

http://www.automatikserwis.pl/

Choć w zasadzie zajmują sie serwisowaniem Merolków, to czynności typu wymiana oleju śmiało wykonają w OOOO.

Panowie posiadają na miejscu sprzęt, olej Esso, a także uszczelki i filtry. Oczywiście nie ma problemu żeby przywieźć własne materiały i części.
"Lewatywę" wykonali sprawnie i fachowo. Robocizna kosztowała 150pln. Tipek działa jak nowonarodzony!

Oczywiście wiem, że rekomendacje warsztatów prowadzimy w osobnym topiku, to jednak ze względu na specyfikę tematu postanowiłem zamieścić tą informacje właśnie tutaj.

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2009 13:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2009 15:57:54
Posty: 19
Lokalizacja: ruda slaska
a ja chcialem zapytac ile kupic oleju na STATYCZNĄ wymiane jego w skrzyni tip tronic audi a-6 2000 rok - po po rozmowie z fachowcami zajmujacymi sie wymianą jak i rozmowa z moim Guru od skrzyn panem z Rostek i za jego namową sam sobie to wymienie bo cena za ta usługę ale dynamicznie to koszt 800 zł( tu na slasku) wiec ja dzikuję bardzo Jak tu ktos pisał wole zrobic dwie wymiany sam co np 50 tys km niz zaplacic tyle kasy , alej wiem jaki kupic (nie wiem ile litrów jedynie ) zanim zadzwonie ponownie do Rostem Was zapytam , filtr wraz z usczelką bede mial po cenie hutrowej i to koszt około 60 zł a skoro na cene z ASO Ci co wymieniają owe filtry po usłyszeniu kwoty 150 zł milkna - to pozostaje mi to też przemyslec :peace:
zatem wie ktos ile wchodzi oleju do statycznej wymiani ?? tak około ?

_________________
2.5 TDI 2000 rok avant...do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 08:19:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
bartpol U mnie przy wymianie statycznej weszło 5,5 litra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 11:54:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2009 15:57:54
Posty: 19
Lokalizacja: ruda slaska
dziekuję za odpowiedz

i ...czy olej Castrol TransMax to dobry temat do tych skrzynek ?

_________________
2.5 TDI 2000 rok avant...do sprzedania


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 116 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: