.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 14:17:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AFB] pad N239,N75,N18 na raz! wcześniej odpowietrzenie VP44
PostNapisane: 26.mar.2009 20:18:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
Witam, jest to mój pierwszy post na tym szacownym forum, choć czytuję je sporo i od dawien dawna.. nie spodziewałem sie, że moja pierwsza wypodziedź będzie z gatunku POMOCY, RATUNKU, ale niestety... :(

Wymieniałem odmę w moim 2.5 tdi afb, wszystko poskładane do kupy i... nie da rady odpalić. Rozrusznik pracuje, pompa puszcza paliwo... nie mam pojecia o co chodzi...:(( nie może zaskoczyć!
dodam, że:
- na czas pracy (5h) miałem niezatkane niczym przewody wysokiego ciśnienia, wyjścia na przewody przy vp44 i przy wtryskach,
-odpiąłem klemę od aku
-w baku mam rezerwę
-nic więcej szczególnego nie przypominam sobie, wszystkie wtyczki na miejscu,
-przed wyimaną auto paliło ok

próbowałem za telefoniczną radą mechanika odkręcić jeszcze raz przewody i kręcić rozrusznikiem, pompa wtryskuje, nie wiem czy z dostatecznym ciśnieniem, opisowo: nie jest to jakieś niesamowite ciśnienie, powiedzmy że strumienie na ok 8-10 cm, oczywiście cyklicznie

po walce z próbą odpalenia zaczął słabnąć aku i auto wchodzi w tryb awaryjny, zapewne przez wzgląd na za słabe napięcie... (już tak miałem kiedyś)
podłaczyłem się do aku innego auta i też nie daje rady - po 10 s kręcenia słabnie rozrusznik... auto zaczyna grać, kontrolki...
co robić??

czuję się idiotą, nie rozumiem co nie działa, pomóżcie, bardzo proszę!!!
Łukasz

edit: nie udało mi się podłączyć do kompa... tez nie wiem o co chodzi, może źle skonfigurowany program bo na szybkko na laptopie kumpla..

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Ostatnio edytowano 06.kwi.2009 22:52:30 przez lcslooney, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 20:25:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Zacznij od naładowania akumulatora , po kilku godzinach ładowania silnik powinien się uruchomić. Nie doradzam Ci podłączania przewodów i drugiego akumulatora bo kable muszą być solidne a te które są w sprzedaży nie są solidne. Aparatu rozruchowego nie masz podejrzewam więc zostaje naładować dobrze akumulator.

Myślę że zapali ,może nie od razu ale zapali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 20:31:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
dzieki za odp tyle że ja go cisnąłem kilkakrotnie (10 prób???) po kilkanaście sekund jak nic... fakt faktem, że aku stopniowo słabł i mogło to być tak, że układ powoli zaczał być "do odpalenia" ale już nie pozwalał prąd, niemniej rozrusznik za kazdym razem kręcił normalnie przez kikla sekund, dopiero potem rzęził... hmmm to moze próbować jutro dociągnąć się do najbliższego mechanika (500m) może będzie miał taką aparaturę z krwi i kosci żeby zasymulować doładowane aku???

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 21:09:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
zapowietrzyłeś VP44.

jedynym wyjściem jest wykonanie, krok po kroku, poprawnego odpowietrzenia wg instruckji Carl'a: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013 .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 21:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
meszrum napisał(a):
zapowietrzyłeś VP44.

jedynym wyjściem jest wykonanie, krok po kroku, poprawnego odpowietrzenia wg instruckji Carl'a: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013 .

a jest to możliwe, jesli, jak powiadam po dokręceniu przewodów tryska paliwo przy kręceniu rozrusznikiem. Wytrysk kilkucentymetrowy - nie wiem jaki ma być wzorcowo, dlatego piszę?

czy w takim razie dotyczy mnie odpowietrzenie od pierwszego kroku tj całościowe??

dzięki za odzew:)

edit: i jeszcze jedno - rozszczelniłem jedynie część ukł wtryskowego na odcinku od pompy do wtrysków, strona od filtra jest nieruszana... hm

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 22:25:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lcslooney napisał(a):
meszrum napisał(a):
zapowietrzyłeś VP44.

jedynym wyjściem jest wykonanie, krok po kroku, poprawnego odpowietrzenia wg instruckji Carl'a: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=56013 .

a jest to możliwe, jesli, jak powiadam po dokręceniu przewodów tryska paliwo przy kręceniu rozrusznikiem. Wytrysk kilkucentymetrowy - nie wiem jaki ma być wzorcowo, dlatego piszę?

czy w takim razie dotyczy mnie odpowietrzenie od pierwszego kroku tj całościowe??

dzięki za odzew:)

edit: i jeszcze jedno - rozszczelniłem jedynie część ukł wtryskowego na odcinku od pompy do wtrysków, strona od filtra jest nieruszana... hm


ależ oczywiście, że mogłeś zapowietrzyć.

czasami wystarczy maleńka dziura na przewodzie przelewowym do całkowitego unieruchomienia V6 i, co ciekawe, bez pełnego odpowietrzenia [z krokiem 1] nie będzie wówczas możliwości uruchomienia takiego silnika.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 26.mar.2009 23:09:58 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 22:50:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
dzięki za pomoc i odrobinę wiary w lepsze jutro (czytaj mruczące v6... które mimo wszystko uwielbiam:) )
z aku i tak muszę sprawę doprowadzić do porządku, ale zastanawia mnie fakt, że pompa jednak podawała paliwo, na wszystkie wtryski, ciekaw jestem czy w ilości (ciśnieniu) odpowiednim - ktoś wie jak powinna wtryskiwać, czyli czy optycznie takie "wytryski" jak opisałem są ok czy świadczą o słabości/ zapowietrzeniu vp44??
mam tylko nadzieję, że nie skończy się na śmierci pompy!
auto ma 285kkm prawdziwego przebiegu, i silnik jest w najlepszym razie w adekwatnym stopniu zużycia do przebiegu. kąt może być "sredni" - tzn po wymianie rozrządu pali(ł) nieco z opóźnieniem, jednak zawsze za pierwszym przekręceniem kluczyka...
hydraulikę też mam przed sobą, niestety (odma miała być preludium)

jesli podmienię akumulator na sprawny od avf b6 to da radę??
sorry za głupie pytania, jesli takie są, się uczę:]

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 23:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Procedura odpowietrzania jest taka jaka jest i guzik daje przy pompach z dużym przebiegiem. Dobre pompy budują ciśnienie szybko a słabe pompy potrzebują dwa albo trzy cykle ładowań akumulatora.

Możesz odpowietrzać i przelać 3 litry paliwa przez tą pompę i na nie wiele się to zda bo pompa ma trudności z utworzeniem ciśnienia. Do otworzenia wtryskiwacza potrzeba powiedzmy 190 bar , a ty masz 100 powiedzmy. Dlatego w cylindrach Twojego silnika nie ma jeszcze paliwa.

Sikające paliwo na 10 cm :) ze strzykawki będziesz miał lepsze efekty. Gdy uzyskasz ciśnienie otwarcia wtryskiwacza , paliwo będziesz miał na wykładzinie maski.

I ostatnie słowo. Po roku 2002 wszystkie silniki V6 TDI zasadniczo nie wymagają odpowietrzenia ponieważ elektryczna pompa paliwa podaje paliwo do filtra i pompy wtryskowej. Czyli kręcisz , odpalasz jeździsz.

Im dłużej trwa uruchamianie po pracach warsztatowwych tym wiecej wiadomo na temat satnu pompy ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 23:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
Lotus napisał(a):
Procedura odpowietrzania jest taka jaka jest i guzik daje przy pompach z dużym przebiegiem. Dobre pompy budują ciśnienie szybko a słabe pompy potrzebują dwa albo trzy cykle ładowań akumulatora.

Możesz odpowietrzać i przelać 3 litry paliwa przez tą pompę i na nie wiele się to zda bo pompa ma trudności z utworzeniem ciśnienia. Do otworzenia wtryskiwacza potrzeba powiedzmy 190 bar , a ty masz 100 powiedzmy. Dlatego w cylindrach Twojego silnika nie ma jeszcze paliwa.

Sikające paliwo na 10 cm :) ze strzykawki będziesz miał lepsze efekty. Gdy uzyskasz ciśnienie otwarcia wtryskiwacza , paliwo będziesz miał na wykładzinie maski.

I ostatnie słowo. Po roku 2002 wszystkie silniki V6 TDI zasadniczo nie wymagają odpowietrzenia ponieważ elektryczna pompa paliwa podaje paliwo do filtra i pompy wtryskowej. Czyli kręcisz , odpalasz jeździsz.

Im dłużej trwa uruchamianie po pracach warsztatowwych tym wiecej wiadomo na temat satnu pompy ...


no to mnie zmartwiłeś... :(
tak , u mnie ciśnienie jest jak ze strzykawki, o ile nie z kranu, dokładnie
pocieszałem się tym, że może przekrój wtryskiwacza lub przewodów jest tak mały, ze ciśnienie się tworzy... (fizyka podstawówka)
:(
będę walczył, dzięki za info i jak coś jeszcze Wam wpadnie do głowy - napiszcie

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 17:29:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Jeżeli jest dostępna to sprężarka powietrza może załatwić sprawę przynajmniej u mnie jak pękł przewód przelewowy tak zadziałaliśmy znajomy przyjechał ze sprężarką przewodzik do wlewu paliwa maksymalnie uszczelniony ( ręką wystarczy) i pakujesz ciśnienie a drugi odpala u mnie zaskoczył po chwilce i było git.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 18:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
marcinnadolny napisał(a):
Jeżeli jest dostępna to sprężarka powietrza może załatwić sprawę przynajmniej u mnie jak pękł przewód przelewowy tak zadziałaliśmy znajomy przyjechał ze sprężarką przewodzik do wlewu paliwa maksymalnie uszczelniony ( ręką wystarczy) i pakujesz ciśnienie a drugi odpala u mnie zaskoczył po chwilce i było git.


co za pomysł, niezłe :O myślałem że jeśli na drodze jest pompa spiętrzająca to takie działania nie mają sensu, heh
na razie auto u mechanika czeka do poniedziałku, wobec braku sensownego źródła zasilania postanowiłem oddać furę do mechanika, który optymistycznie stwierdził, że jesli przed wymianą odmy wszystko było ok, to 'będzie działać"

mam jeszcze jedno pytanie do fachowców: jak powinna wygladać sztuka wymiany filtra paliwa w tym aucie, co mechanik to inne metody, ostatnio przy wymianie (oleju i filtrów) gośc po prostu zdjął węże i je następnie nałożył, bez żadnego zalewania filtra paliwem ani zaciskania węży... odpaliło bez problemu.
pytam, bo przy okazji odpowietrzania wymienię też filtr paliwa (wierzę, że będzie po co... :| ) i nie chciałbym po raz kolejny być katem dla swojej vp...
pozdrawiam

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 18:57:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Wymiana filtra .. Wszystko zależy od tego jaki masz rok modelowy. Jak pisałem wcześniej po roku 2002 pompa elektryczna pompuje paliwo do filtra. Przed rokiem 2002 filtr powinno się napełnić paliwem a następnie odpowietrzyć układ.

W przypadku AFB 99 bez napełnienia filtra i odpowietrzania układu silnik zapali ale za chwilę zgaśnie. Następnie pojawi się problem z uruchomieniem a pompa będzie pracować bez ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 19:10:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
Lotus napisał(a):
Wymiana filtra .. Wszystko zależy od tego jaki masz rok modelowy. Jak pisałem wcześniej po roku 2002 pompa elektryczna pompuje paliwo do filtra. Przed rokiem 2002 filtr powinno się napełnić paliwem a następnie odpowietrzyć układ.

W przypadku AFB 99 bez napełnienia filtra i odpowietrzania układu silnik zapali ale za chwilę zgaśnie. Następnie pojawi się problem z uruchomieniem a pompa będzie pracować bez ciśnienia.
\

no właśnie mechanik tak zrobił (15 tys temu) i nic nie zgasło, wszystko było ok
odpowietrzenie całkowite tzn od kroku 1 z instrukcji Carlnovy wchodzi w grę??
domyślam się, że tak, ale wtedy to hardcore - ciekawe kto tak robi przy wymianie....
a nie wystarczy zacisnąć węże oo filtra, zalać olejem filtr i podłączyć?
wiadomo, że trochę powietrza się dostanie ale chyba bez tragedii??

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 19:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jakoś nie wierzę w tę historie o tym mechaniku ale t bez znaczenia. Odpowiadając na pytanie. Nie wystarczy zalać filtra i zapiać węży ponieważ paliwo się cofa. Nie tylko filtr jest pełen powietrza ale i węże przed filtrem i za. Opisu Carlnova nie znam ale podejrzewam że jaki by nie był przyniesie efekt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 19:35:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Jest metoda odpalenia jeżeli się zapowietrzył (trochę hardcore, ale mój kolega tak robił już z 3 razy w swoim AFB i wszystko działa)
odpinasz przewód powrotny przed filtrem paliwa i dmuchasz kompresorem w przewód paliwowy powrotny, kiedy z filtra zaczyna sikać paliwo wtedy druga osoba odpala samochód jak zapali przestajesz dmuchać i zakładasz przewód na filtr i nie gasisz przez chwilę samochodu.
Patent działa, ale robisz na własne ryzyko.

Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 09:48:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
maxvilander napisał(a):
Jest metoda odpalenia jeżeli się zapowietrzył (trochę hardcore, ale mój kolega tak robił już z 3 razy w swoim AFB i wszystko działa)
odpinasz przewód powrotny przed filtrem paliwa i dmuchasz kompresorem w przewód paliwowy powrotny, kiedy z filtra zaczyna sikać paliwo wtedy druga osoba odpala samochód jak zapali przestajesz dmuchać i zakładasz przewód na filtr i nie gasisz przez chwilę samochodu.
Patent działa, ale robisz na własne ryzyko.

Obrazek


faktycznie brzmi grubo to co piszesz, ale jeśli działa, czemu nie... właśnie sie zastanawiam na ile trzymać się tej procedury Carlnovy, jeśli mechanik zacznie odpowietrzać po swojemu... hm i tak odpowiedzialności za pompę nie weźmie, zawsze może powiedzieć że był totalny pad i nic nie dało się zrobić, więc sobie myślę co lepsze. zastanawia mnie zwłaszcza ten krok 1 czyli spięcie na ktrótko pompy spiętrzającej...

tak mnie naszło: może od razu warto wymienić przelewiki przy okazji??? one są oryginalne jakieś produkt audi czy to zwykłe wężyki?? i te ponoć puszczające podkładki miedziane pod wtryski, gdyby je też wymieniać, to trzeba wykręcać wtryski czy nie - wystarczy zdjęty przewód od pompy??
dzięki za uwagę

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 11:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak pisałem metoda działa na 100% gdybym tego nie widział to bym nie pisał.
Co do przelewów to można kupić oryginalne w salonie, ale są one drogie ja dałem sobie spokój i kupiłem w sklepie motoryzacyjnym przewód przelewowy z metra(musi być przelewowy a nie byle jaki) firmy Gaetz i ładnie trzymają, nic się nie leje. Co do podkładek to może jak nic nie cieknie to zostaw w spokoju.
Wiem że na forum są ludzie którzy są zwolennikami że nawet żarówkę trzeba kupować w serwisie, ale ja myślę że nie ma co przesadzać.

Co do metody Carlnovy - jest ona skuteczna.
Co do spięcia na krótko pompy spiętrzającej jeżeli masz więcej niż 40 litrów w baku możesz sobie dać spokój, jeżeli mniej to musisz spiąć bo będziesz zaciągał nie paliwo ale powietrze.

Życzę powodzenia.

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2009 15:24:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
witam ponownie
mechanik mnie zaskoczył, zadzwonił dziś, że zrobione.
ponoć odpowietrzyła się bez problemu (miał napięcie własciwe, nie to co ja)
stwierdził przy tym, że pompa w stanie dobrym, daje radę, ciśnienie zrobiła w moment

pojawił się inny problem - niestety nie zauważyłem go wcześniej bo bym nie wyjechał w takim stanie od mechanika:(( do ok 2.5tys obr muli okrutnie, jakby miał 60 PS, pow 3 tys jest ok. Ciekawe co teraz jest grane. Kompa podłączę prawdopodobnie dopiero jutro.
przepływka przed wymianą odmy mierzyła dobrze (wymieniana w aSO nie tak dawno), auto żwawo się zbierało od ~1700, teraz jest tragedia, ze świateł się toczy, dopóki nie złapie obrotów...
macie pomysł co TYM RAZEM??
jutro postaram się zrobić logi...

chodzi mi po głowie niesprawny egr - niby go rozkręciłem, przeczyściłem ale nie podobał mi się od środka, trzpień w jego środku ruszał się z oporem, nawet nie wiem jak powinien pracować sprawny, wiec nie bardzo mogę stwierdzić czy jest on ok ale wydawało mi się że lipa, syfu w środku było mnóstwo i był on pokruszony, zaschnięty. może to być wina egr??
pzdr

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: mulowaty silnik
PostNapisane: 28.mar.2009 16:44:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2009 16:27:32
Posty: 1
Lokalizacja: wielkopolska/finlandia
witam jestem nowym uzytkowniekiem i prosze o pomoc mam taką sama przypadlosc jak kolega audi a4 2,5tdi quattro rok 2001 auto do 2700tys obrotow mol jak cholera cieszko ze swiatel odjechac powyzej 300otys dostaje strzala i jest ok,nie jestem mechanikiem i mam zerowe wiadomosci odnosnie mechaniki ale gdzies na forum wyczytalem ze nalezy wypiac koncowke od przeplywki i tak zrobilem aluto jezdzi ok postanowilem wymienic przeplywke ale to nic nie dalo nie wiem co z tym zrobic pomozcie bo tak sie nie da jezdzic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2009 21:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 14:40:44
Posty: 22
Lokalizacja: Kraków
witajcie,
po odpowietrzeniu pompy (poszło ok okazało się że pompa daje radę całkiem nieźle i przy odpowiednim prądzie poszło sprawnie) problemów ciąg dalszy:
oto błędy:

Sunday,05,April,2009,20:03:47:28557
VCDS Version: Release 805.2

Address 01: Engine
Control Module Part Number: 8D0 907 401 H
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC G00AG D42
Software Coding: 02001
Work Shop Code: WSC 06325
5 Faults Found:

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-00 - Open or Short to Ground
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-00 - Open or Short to Ground
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-00 - Open or Short to Ground
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

01375 to poduszki pod silnikiem - ale jak sądzę ten błąd nie ma wpływu na resztę,
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent - tym też bym się nie przejmował choć to już kolejny raz kiedy go widzę,
co do reszty to jestem w szoku - 3x zawór podciśnienia w jednym
momencie? o co chodzi?? oczywiście auto jeździ jakby miało 50 PS, powyżej 2000obr/min w ogóle nie ciągnie.
Teraz mam pytanie jaką obrać taktykę? podmieniać zawory, badać szczelność? czy próbować rozwiązywać systemowo 3 zawory na raz?? i jaki związek może mieć wymiana odmy i czyszczenie egr z powyższymi? (auto tydzień po wymianie jeździło bez błędów, wszytko ok, ok 1000km przejechane...
pzdr

_________________
A4 '99 AFB avant tiptronic - wszystko to, czego oczekuję od auta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: