.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 05:28:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 ACK q m] uszkodzona skrzynia, chyba kod DJT? HELP
PostNapisane: 05.gru.2009 16:14:26 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Moj nowy nabytek (A6 C4 2.8 quattro manual) byl zaniedbywany i drutowany przez poprzednikow, mam teraz dzieki temu troche nieplanowanych napraw.

Oddalem dzisiaj auto na ostatnie dopieszczanie (reczny, tylne zaciski, itp), ale poprosilem o sprawdzenie co sie dzieje bo po dluzszej trasie cos smierdzi przypalonym olejem i slychac jakies niepokojace dzwieki (metaliczne).
Jak sie okazalo dzieki pochodzily ze skrzyny (2 tygodnie wczesniej wymienialem olej), a teraz nie bylo ani kropli. Jak dolali nowy olej to zaczal ciurkiem wyciekac ze zlacza przy silniku (chyba w tym miejscu).

Powstaly teorie "spiskowa":
1. Najprawdopodobniej poprzednik jezdzil na zbyt malym poziomie lub braku oleju, cos sie powycieralo (np lozyzko), cos sie rozlecialo i moglo powycierac obudowe od srodka. I
2. Cos sie rozlecialo i zrobilo burdel w srodku.

Jeszcze jej nie rozbierali (nie bylo czasu), ale wszystko wskazuje na to, ze nie ma czego naprawiac tylko szukac uzywanej.

Na wlepce z kodami wyposazenia mam "Motor/Getribe/../" i odpowiednio: ACK CKF DJT.
ACK - kod silnika 2.8 V6 30V
CKF - czego to jest kod?
DJT - to chyba jest kod skrzyni, znalazlem taki kod w zestawieniu z silnikiem ACK.

1. Czy ktos moze potwierdzic, ze moj kod skrzyni to DJT (moze inni kod z wlepki?).
2. Najlepiej szukac identycznej skrzyni - DJT, ale czy mozna tam wstawic skrzynie o innym oznaczeniu, moze byly montowane jakies inne z silnikiem ACK?
3. Jak to jest z kodami i oska-quattro - jesli kod sie bedzie zgadzal, to skrzyna musi pasowac? Czy musze jeszcze pilnowac, aby bylo dokladnie od quattro?
4. Czym rozni sie skrzyna oski od quattro - na allegro jest tego troche, ale opisy sa lakoniczne. Moze po zdjeciach da sie dojsci czy to oska czy quattro.
5. Z silnikiem ACK byly montowane skrzynie DJR, DJT, DBY, DHY, DHH, czy mozna do mnie wstawic inna skrzynie?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 18:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
1. tak byla skrzynia dla ACK QUATTRO = DJT
2. wydaje mi sie ze mozna ale moga byc inne przelozenia biegow
3. Musi byc do quattro.
4. Dla quattro musi byc wyjscie na tylny most(na wal) z tylu skrzyni. Oska tego nie posiada
5. w latach 1995-1997 z silnikiem ACK AUATTRO montowane byly skrzynie: DBE, DJT, DJR, DUX,

DBY, DHH, DHY - byly w ACK osce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 19:07:16 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
@elmi_k: dzieki, o takie konkretne odpowiedzi mi chodzilo :)

Na allegro jest troche skrzyn 2.8, nie podaja kodow, ale w poniedzialek podzwonie.
Czy skrzynia o kodzie DJT w A6 C4 i C5 jest taka sama? Moze znajde jakas z C5 z anglika.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 19:56:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
nie widzialem zeby byla DJT w C5. Skrzynia DJT wystepowala tez w C4 przy silniku 2.6 (ABC-oznaczenie silnika)

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2009 22:03:08 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
elmi_k napisał(a):
5. w latach 1995-1997 z silnikiem ACK AUATTRO montowane byly skrzynie: DBE, DJT, DJR, DUX

Poklikalem troche na http://www.audiklub.org/zestawienie.html i obdzwonilem troche ogloszen na allegro.

1. Czy jak teraz mialem skrzynie DJT to moge wstawic dowolna z 4 montowanych modeli?
2. Czy skrzynia DJR (montowana takze w A4) podejdzie w miejsce starej bez rzezbienia? Jesli mozna plug&play to znacznie ulatwia znalezienie nowej sprawnej.
3. Czym roznily sie poszczegolne skrzynie? Ktore mialy sportowe przelozenia?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2009 23:41:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Z tego co tutaj widzę to masz przełożenie 37:9, więc z takim przełożeniem jak znajdziesz skrzynię to powinno być ok.

http://rapidshare.com/files/317741543/Pulpit.rar.html

Chyba, że się mylę ale to niech mnie już ktoś poprawi.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 09:10:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Pomyśl również o takim rozwiązaniu jak naprawa obecniej skrzyni. Jedz do dobrego mechanikia niech rozbierze skrzynię, sporządzi listę co padło. Kupisz części w ASO i bedziesz się cieszył nową skrzynią :!:
Wiadomo opcja dużo droższa jak podmianaka na skrzynię z innej fury!Ale jest to jakaś alternatywa...
ps. Ja kiedyś tak zrobiłem w cygarze 2.2 T 20V, w czasach gdzie gratów to takiego auta nie było...nigdzie.

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 11:05:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
j@cek napisał(a):
Pomyśl również o takim rozwiązaniu jak naprawa obecniej skrzyni. Jedz do dobrego mechanikia niech rozbierze skrzynię, sporządzi listę co padło. Kupisz części w ASO i bedziesz się cieszył nową skrzynią :!:
Wiadomo opcja dużo droższa jak podmianaka na skrzynię z innej fury!Ale jest to jakaś alternatywa...
ps. Ja kiedyś tak zrobiłem w cygarze 2.2 T 20V, w czasach gdzie gratów to takiego auta nie było...nigdzie.


Bezsensowne rozwiazanie w dzisiejszch czasach. Ogólnie przyjeło sie ze manuali sie nie robi i zawsze wychodzi to drogo. Lepiej kupic uzywana skrzynke i dostac na nia gware rozruchowa np na 2 tyg , zalac świeżym olejem i jazda .

Remontu obecnej skrzyi wogóle nie brał bym pod uwage tym bardziej ze jezdziła bez oleju.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 11:13:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Dokładnie tak...zakładasz drugą i jazda...ja nawet w swojej olej niepotrzebnie zmieniałem bo był czyściutki jak łza.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 11:44:56 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Naprawiac nie bede, kupie uzywana, bedzie szybciej i taniej.

Kornel napisał(a):
Z tego co tutaj widzę to masz przełożenie 37:9, więc z takim przełożeniem jak znajdziesz skrzynię to powinno być ok.

Pobralem pliki, znalazlem opis skrzyni DJT. Udalo mi sie znalezc uzywana skrzynie DUX, ale w Twoich plikach nie bylo jej opisu. Czy moglbys sprawdzic czy bedzie mi pasowala bez przerabiania i wymiany dodatkowych elementow.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 12:40:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
speco napisał(a):
Naprawiac nie bede, kupie uzywana, bedzie szybciej i taniej.

Kornel napisał(a):
Z tego co tutaj widzę to masz przełożenie 37:9, więc z takim przełożeniem jak znajdziesz skrzynię to powinno być ok.

Pobralem pliki, znalazlem opis skrzyni DJT. Udalo mi sie znalezc uzywana skrzynie DUX, ale w Twoich plikach nie bylo jej opisu. Czy moglbys sprawdzic czy bedzie mi pasowala bez przerabiania i wymiany dodatkowych elementow.


Z Etki wynika, że Skrzynia DUX ma przełożenie główne 35:9 czyli odpada.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 12:51:33 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Kornel napisał(a):
Z Etki wynika, że Skrzynia DUX ma przełożenie główne 35:9 czyli odpada.

Nie dobrze.

Przelozenia:
DBE - 37:9
DJT - 37:9,
DJR - 35:9
DUX - 35:9

Czyli szukac dokladnie takiej samej skrzyni?

Pytanie teoretyczne:
1. Co by sie stalo jesli zalozylbym skrzynie o innych przelozeniach? Jakie taki swap mialby konsekwencje?
2. Czy mozna wsadzic jakas inna skrzynie poza tymi 4?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Ostatnio edytowano 08.gru.2009 21:34:00 przez speco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 16:37:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
jezeli przelozenie glowne sie zgadza to stracisz na predkosciach lub na przyspieszeniu ale gdybys zalozyl skrzynie o innym przelozeniu glownym to rozwalisz kolejna skrzynie. z moich doswiadczen szukaj skrzyni od 2.8 30V a najlepiej takiej samej.

a tak wracasjac do poczatku tematu to wyjmij skrzynie, uszczelnij ja i jezdzij , jezeli nie halasuje i auto jezdzi to sobie nie wymyslaj klopotow. mozesz jedynie wyciagnac roznicowke i wyciagnac dekiel spod torsena coby opilki metalu wyczyscic
a cieknie prawdopodobnie albo z walka napedowego albo jest obudowa peknieta. niemniej jednak dopoki skrzynia jest cicha i auto jezdzi to koszty naprawy beda minimalne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 21:32:57 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
hans napisał(a):
jezeli przelozenie glowne sie zgadza to stracisz na predkosciach lub na przyspieszeniu ale gdybys zalozyl skrzynie o innym przelozeniu glownym to rozwalisz kolejna skrzynie. z moich doswiadczen szukaj skrzyni od 2.8 30V a najlepiej takiej samej.

Musze miec skrzynie o przelozeniu 37:9, innego nie wszadze. Juz wiem jakie bylyby konsekwencje.

hans napisał(a):
a tak wracasjac do poczatku tematu to wyjmij skrzynie, uszczelnij ja i jezdzij , jezeli nie halasuje i auto jezdzi to sobie nie wymyslaj klopotow. mozesz jedynie wyciagnac roznicowke i wyciagnac dekiel spod torsena coby opilki metalu wyczyscic
a cieknie prawdopodobnie albo z walka napedowego albo jest obudowa peknieta. niemniej jednak dopoki skrzynia jest cicha i auto jezdzi to koszty naprawy beda minimalne

Skrzynia jest jeszcze zamontowana, nie wyciagali jej jeszcze. Niestety po objawach wyglada, ze to nie bedzie takie proste. Slychac bylo, ze skrzynia pracowala nie tak jak trzeba (teraz wiem, ze to byl dzwiek ze skrzyni). Jak odstawilem auto do serwisu to juz jezdzila praktycznie bez oleju, opilkow tez bylo troche.
Raczej wole wymienic i miec spokoj, niz latac i kleic - kiedys moze sie to zemscic.

Kolega Kornel (dzieki za pomoc) podeslal mi liste skrzyni o przelozeniu 37:9.
Kornel napisał(a):
Inne skrzynie, które mają przełożenia 37/9 5 biegowe:
DJG
DJN
DJF
DPG

6-cio biegowe z przełożeniem 37/9:
DPH
CMG
DPJ

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 22:23:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
;) jak wolisz, jak tak Ci nie zalezy na tej skrzyni to jak juz ja zmienisz to stara mozesz mi wyslac, dogadamy sie jakos ;)
niemniej jednak niech Cie nie zwiedzie pozorna zbierznosc parametrow wiekszosci skrzyn ... diabel tkwi w szczegolach :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 22:30:49 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
hans napisał(a):
niemniej jednak niech Cie nie zwiedzie pozorna zbierznosc parametrow wiekszosci skrzyn ... diabel tkwi w szczegolach :peace:

Najchetniej kupilbym taka sama skrzynie jak mialem - DJT, ale ciezko ja znalezc.
Zrobilem zestawienie skrzyn o przelozeniach 37:9 i modeli, w ktorych wystepowaly http://www.speco.pl/audi/ moze to ulatwi znalezienie uzywanej.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 22:43:03 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
CAB tez bedzie pasowala tyle ze to jest z 12V a jak ta podejdzie to podejdzie tez AXN ktora posiadam ale ta jest wolna bo od 2.3, 2.6 i 200 bedziesz mial przy 6000 tys obr.
generalnie kazda skrzynia z C4 i A4 z silnikow 2.3 2,6 i 2.8 ale roznic bedzie sporo i wszystkie bedziesz czul podczas jazdy , o ile awaryjnie bedziesz z tym troche jezdzil i bedziesz to musial tolerowac to docelowo wrocisz do oryginalu

p.s.
CAB ma te same przelozenia wiec to tez wez pod uwage a CAB wystepowalo od 91 do 96 w C4

pp.s.
a z tym 2.6 z ta skrzynia DJT to chyba jakas pomylka :peace: nie wierze zeby fabryka tak zamulila ten silnik zawsze 2.6 bylo obstawione skrzyniami tymi samymi co w 2.3 a 2.8 mialo swoje skrzynie i swoje przelozenia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 00:06:34 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Również mam u siebie DJT i mój wniosek jest taki, że ta skrzynia ma krótkie biegi. V bieg 3 tys.obr - 110 km/h, 4 tys.obr - 145 km/h, 6 tys.obr.225 km/h... jakoś tak. W A6 C4 AAH q miałem jakąś inną skrzynkę i tam były dłuższe biegi (w moim rozumieniu - niższe obroty przy tych samych prędkościach). Wydaje mi się że łatwiej ją było bujać na wysokich prędkościach.
Speco -> Hans dobrze prawi.... jeśli nie ma tragedii, ja bym zostawił tą skrzynkę co masz i ew. ją poratował o ile jest to możliwe przy niedużych kosztach.....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 00:09:52 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Dostalem oferte kupna skrzyni CVS. Porownalem dane techniczne. Roznia sie 2 parametrami.

Obrazek

1. Czy skrzynia CVS bedzie pasowala w miejce DJT, da sie podmienic plug&play?
2. Jaki skutek w odczuciach z jazdy beda mialy te roznice?

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 08:24:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Będziesz miał dłuższą dwójkę ma jeden ząbek więcej.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: