hans napisał(a):
jezeli przelozenie glowne sie zgadza to stracisz na predkosciach lub na przyspieszeniu ale gdybys zalozyl skrzynie o innym przelozeniu glownym to rozwalisz kolejna skrzynie. z moich doswiadczen szukaj skrzyni od 2.8 30V a najlepiej takiej samej.
Musze miec skrzynie o przelozeniu 37:9, innego nie wszadze. Juz wiem jakie bylyby konsekwencje.
hans napisał(a):
a tak wracasjac do poczatku tematu to wyjmij skrzynie, uszczelnij ja i jezdzij , jezeli nie halasuje i auto jezdzi to sobie nie wymyslaj klopotow. mozesz jedynie wyciagnac roznicowke i wyciagnac dekiel spod torsena coby opilki metalu wyczyscic
a cieknie prawdopodobnie albo z walka napedowego albo jest obudowa peknieta. niemniej jednak dopoki skrzynia jest cicha i auto jezdzi to koszty naprawy beda minimalne
Skrzynia jest jeszcze zamontowana, nie wyciagali jej jeszcze. Niestety po objawach wyglada, ze to nie bedzie takie proste. Slychac bylo, ze skrzynia pracowala nie tak jak trzeba (teraz wiem, ze to byl dzwiek ze skrzyni). Jak odstawilem auto do serwisu to juz jezdzila praktycznie bez oleju, opilkow tez bylo troche.
Raczej wole wymienic i miec spokoj, niz latac i kleic - kiedys moze sie to zemscic.
Kolega Kornel (dzieki za pomoc) podeslal mi liste skrzyni o przelozeniu 37:9.
Kornel napisał(a):
Inne skrzynie, które mają przełożenia 37/9 5 biegowe:
DJG
DJN
DJF
DPG
6-cio biegowe z przełożeniem 37/9:
DPH
CMG
DPJ