.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2024 16:54:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A6 1.8t 2000r ] Problem z wchodzeniem na obroty + brak moc
PostNapisane: 20.sty.2010 23:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Witam!

Jak w temacie... Auto podpinalem pod VAGa byly bledy z iskrami na cylindrach... dlatego zgodnie z opisami na forum przeczyscilem cewki zaplonowe... zmienilem swiece... no i takim oto sposobem silnik jest czysty od bledow... nie ma bledow a silnik dalej ma problemy z wchodzeniem na obroty...

Jak dodaje gazu delikatnie to jeszcze jakos mu to idze ( nie wchodzi na maksymalne odroty... 5tys nie wiecej ).. ale jak dodam gwaltownie to stanie na 2tys obrotow i tak go dlawi... dalwi.... dlawi... i za chwie cos pusci i pojdzie dalej ale zaraz spadnie i znowu bedzie dlawic.

Dodam ze nie ma roznicy pomiedzy zimnym a nagrzanym silnikiem...
Poprzedni wlasciciel wymienial juz jedna cewke zaplonowa bo jest inna niz reszta...

WYmienione czesci:

Swiece
filtr paliwa
filtr powietrza

Sprawdzilem caly dolot powietrza od turbiny....
czyscilem oraz adaptowalem przepustnice...
Sprawdzalem rowniez cisnienie paliwa jakie podaje pompka...
Sprawdzalem Czujnik N75 ( jak podlacze 12v to tyka czyli chyba dziala )...

Brakuje mi juz pomyslow....


Jutro rano jade do kolegi ktory ma taki sam silnik i sprobuje przelozyc od niego cewki zaplonowe... moze to to.... ale jezeli tak to dlaczego komputer nie wywala juz zadnych bledow ?


Jezeli ktos ma jeszcze jakis pomysl to bede wdzieczny :)

Jutro dalsza czesc mojej dosc smutnej opowiesci :/


Pozdrawiam!

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 00:11:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Przeplywka, czujnik g62(temp. cieczy chlodzacej) - na szczycie glowicy, regulator cisnienia paliwa, katalizator, sonda... Skad jestes w UK??

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 10:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Dzis sprawdzone cewki zaplonowe... no i wyglada na to ze sa oka...

A co do tego co napisales kolego to powiedz mi dlaczego mialby byc problem z przeplywka np. skoro komp tego nie pokazuje ? Nie sprawdzalem katalizatora... a co do regulatora cisnienia paliwa to gdzie to sie znajduje ?

a ja jestem z Bristolu.

Pozdr.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 11:52:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Sprawdzone czesci na chwile obecna to:

- czujnik temp.
- cewki zaplonowe
- regulator cisnienia paliwa

i nic... dalej to samo.

nie mam jak fachowo sprawdzic pompy.. czy daje prawidlowe cisnienie...

jeszcze jedna podpowiedz jak dodaje gazu.... w pewnych polozeniach pedalu gazu auto idze jakby dobrze... ale to moze tylko moje zludzenie.

pomozcie.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 11:59:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Koniecznie sprawdź stan przewodów dolotowych między przepływomierzem i silnikiem. Obstawiam nieszczelność i zasysanie lewego powietrza.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 16:39:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Przeciez vag nie zawsze wypluwa blad przeplywki, zrob log dynamiczny 3 grupy. Pompe mozesz przelozyc od kolegi, max 30 minut roboty:)

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 21:08:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Nie wiem jak w Twoim silniku (ja mam AEB) ale u mnie ostatnio padł moduł zapłonu - taka kostka na dwie wtyczki przykręcona do obudowy filtra powietrza. Instrukcję jak go sprawdzić znajdziesz w książce "Sam naprawiam Audi A4". Książkę znajdziesz w sieci w pdf'ie (zresztą na forum jest chyba link). U mnie nie pracował na jeden cylinder a VAG wypluł błąd halla.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 22:55:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
jutro od rana dalej bede walczyl....

Na chwile obecna zamowilem zawor N75... z wielka nadzieja ze pomoze...

Jutro od rana bede jeszcze raz przegladal dokladnie caly dolot...

A co do modulu zaplonu no to nie wiem bo u mnie nie ma nic takiego na obudownie filtra... chyba ze jest gdzie indziej ?

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 22:56:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Matysss a ta pompa to chyba gdziej jest z przodu co ? jakos pod nadkolem ? bo pod tylna kanapa nie mam zadnej klapki... :/ ?

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 23:01:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Jest z tylu pod siedzeniami, odkrecasz czarny dekiel na trzy wkrety, pod nim jest pompa. http://allegro.pl/item889107384_skce_wwa_audi_a4_b5_1_8_5v_adr_bak_zbiornik_paliwa.html

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 23:24:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
no wlasnie napisalem ze nie mam zadnego dekla pod tylnym siedzeniem... a wiem ze byly dwa rodzaje... w zbiorniku paliwa no i gdzies w okolicach nadkola...

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 23:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Spotkalem sie tylko z tymi pod siedzeniem

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 11:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Ok, Tak jak mowiles sprawdzilem 3grupe vagiem no i wyglada na to ze przeplywka smiga... wartosci sie zmieniaja... ( to chyba o to chodzilo ? )

Sprawdzilem jeszcze wtryskiwacze ( zgodnie z opisem w ksiazce ) i sa ok.

Teraz musze jeszcze dodac ze jednak jak sie auto nagrzeje to lepiej troche wchodzi na obroty... ale dalej ma problemy...

Nie wiem czy da sie sprawdzic vagiem jakie cisnienie daje sprzezarka ? jezeli tak to na jakiej grupie ?

Na kompie nadal zero bledow.

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 11:41:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Aha tak jak na tym zdjeciu... pokazany jest modul zaplonowy... i teraz zagadka jest taka... gdzie on sie znajduje bo u mnie jest wszystko to samo ale w tym miejsciu nie ma modulu... sa otwory na srubki zeby przymocowac modul ale modulu brak :): Oczywscie okablowania tez nie znalazlem... CZARNA MAGIA z tym autem.

Obrazek

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 11:43:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Faktycznie czarna magia.

Myślę, że teraz możesz się skupić na poszukiwaniu modułu, bo to Twój główny trop. :):

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2010 21:28:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Szukaj modułu, jezeli chodzi o przeplywke, to podczas logy dynamicznego grupy 003 powinna ona pokazywac okolo 80% mg w stosunku do mocy przy danych obrotach, czyli jak masz np. 140KM przy 5000obr. to powinienes miec 112gram przy 5000obr.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2010 15:07:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2006 13:24:32
Posty: 114
Lokalizacja: UK
Witam!

Sprawa rozwiazana :) :diabel: :diabel: :peace:

Przeplywka podawala bledne info. ( po podpieciu innej auto jak nowe :) )

PRZESTROGA DLA INNYCH!! JAK NIE MA BLEDU NA VAGu ODNOSNIE PRZEPLYWKI TO NIE ZNACZY ZE JEST SPRAWNA!!!!!



Pozdrawiam i podziekowania dla wszyskich ktorzy wniesli cos do tematu :)

Temat zamkniety :)

_________________
Audi A6 C5 1.8T 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 1.8t 2000r ] Problem z wchodzeniem na obroty + brak
PostNapisane: 05.sie.2020 14:58:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2020 14:34:12
Posty: 4
Cześć. MAM AUDI A6 C5 1.8 T 150KM MAM PROBLEM BO BRAKUJE MOCY 2 DNI TEMU JECHALEM JAKIEŚ 10 KM I BYŁO OKEJ WSZSTKO PO CHWILI BRAKOWAŁO MOCY POJECHAŁEM NA KOMPUTER ŻADNYCH BLEDOW, WYPIOLEM PRZEPLYWKE NA CHWILĘ TAK JAK PISALI NA FORUM I TO SAM ŻADNYCH ZMIAN PROSZĘ O PORADĘ, CO MAM ROBIĆ DALEJ BO JUŻ MNIE TO IRYTUJE, Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [ A6 1.8t 2000r ] Problem z wchodzeniem na obroty + brak
PostNapisane: 05.sie.2020 16:57:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Skoro po wypięciu przepływki żadnych zmian to znaczy, że jest martwa.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: