.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 00:40:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: (A4 B6 quattro ) Cos trze podczas skrecania.
PostNapisane: 20.lut.2018 19:59:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2017 21:11:39
Posty: 18
Lokalizacja: Inowroclaw / obecnie UK
Auto: A4 B6 1.9 tdi quattro avant
{Audi a4 b6 avant 1.9tdi quattro sportowe zawieszenie.} Witam. Mam problem z tylnim zawieszeniem. Mianowicie prze wjezdzaniu pod duza gorke lub przy skrecie w lewo pod gorke przyciera mi cos z tylu nawet gdy jade bardzo wolno . Nie jestem w stanie stwierdzic co konkretnie ale dodam ze przy skrecaniu w prawo nic nie trze . Slychac jak by to bylo kolo ale nie jestem pewien. Tyl zawieszenia siedzi nisko, nizej niz przod . Wymienilem juz sprezyne tylnia prawa i szykuje sie do lewej ze wzgledu na brak czasu nie bylem w stanie wymienic dwoch jednego dnia. Czy moga to byc sprezyny czy moze tez byc amortyzator lub cos innego ? Czekam na wszelkie sugestie. Z gory dzieki za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (A4 B6 quattro ) Cos trze podczas skrecania.
PostNapisane: 20.lut.2018 20:54:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Pierwsze co to kontrola geometrii, ktora przy quattro jest niezmiernie wazna. Zwlaszcza tylna os.

Wytapatane A520f

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (A4 B6 quattro ) Cos trze podczas skrecania.
PostNapisane: 20.lut.2018 21:15:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Widziałem już takich co im coś tarło z tyłu a okazywało się że ręczny trzyma, albo po podniesieniu na lewarku i łapiąc ręką za koło wychodziło że ma centymetr i więcej luzu przez zużyte łożysko piasty. Nie p...dol mi tu o gimbazie, nikt za Ciebie tego nie sprawdzi. Masz auto przed nosem a Liczysz na to że ktoś powróży. Leń Jesteś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (A4 B6 quattro ) Cos trze podczas skrecania.
PostNapisane: 21.lut.2018 00:09:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2017 21:11:39
Posty: 18
Lokalizacja: Inowroclaw / obecnie UK
Auto: A4 B6 1.9 tdi quattro avant
Energy napisał(a):
Widziałem już takich co im coś tarło z tyłu a okazywało się że ręczny trzyma, albo po podniesieniu na lewarku i łapiąc ręką za koło wychodziło że ma centymetr i więcej luzu przez zużyte łożysko piasty. Nie p...dol mi tu o gimbazie, nikt za Ciebie tego nie sprawdzi. Masz auto przed nosem a Liczysz na to że ktoś powróży. Leń Jesteś.


Z tego co mi wiadomo to wlasnie po to wymyslono forum zeby dzielic sie spostrzezeniami i sobie pomagac w niektorych kwestiach czy dawac sugestie dlatego nie rozumiem po co ty tutaj jestes zeby sie wysmiewac z ludzi ktorzy pytaja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (A4 B6 quattro ) Cos trze podczas skrecania.
PostNapisane: 21.lut.2018 01:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
miecho1986 napisał(a):
{Audi a4 b6 avant 1.9tdi quattro sportowe zawieszenie.} Witam. Mam problem z tylnim zawieszeniem. Mianowicie prze wjezdzaniu pod duza gorke lub przy skrecie w lewo pod gorke przyciera mi cos z tylu nawet gdy jade bardzo wolno . Nie jestem w stanie stwierdzic co konkretnie ale dodam ze przy skrecaniu w prawo nic nie trze . Slychac jak by to bylo kolo ale nie jestem pewien. Tyl zawieszenia siedzi nisko, nizej niz przod . Wymienilem juz sprezyne tylnia prawa i szykuje sie do lewej ze wzgledu na brak czasu nie bylem w stanie wymienic dwoch jednego dnia. Czy moga to byc sprezyny czy moze tez byc amortyzator lub cos innego ? Czekam na wszelkie sugestie. Z gory dzieki za odpowiedz.


Może być wszystko : od skrzypiących zużytych elementów tylnego zawieszenie , wszelkiej maści gumeczek w tych elementach , po skrzypiące sprężyny w mocowaniach amortyzatorów , wyrobione półośki , czy pracujący wydech na wieszakach . Czyli auto na kanał , diagnoza zawieszenia - sprawdzenie luzów w zawieszeniu . A najlepiej jak ktoś wsiądzie w auto , a Ty będziesz nasłuchiwał .... inaczej tego nie zdiagnozujesz . Reasumując łatwiej jest odpowiedzieć , dlaczego Twoje auto jest na przykład czerwone a nie niebieskie :diabel:
Może być tak , że nie potrzebnie wymieniłeś sprężyny , .. gdyż naprawiasz w ciemno , po omacku bez diagnozy ... wymienisz nie potrzebnie kupę części - stracisz troszkę gotówki , ... a przyczyną będzie jakaś inna pierdoła .

_________________
Audi 80 b3 1.8 było .... pożyczyli , i nie oddali ehhh...
Audi 80 b3 2.0 16v było ... rozwalili , i nie naprawili ... odkupione , i naprawione :D
Audi a6 C5 2.4 v6 Quattro .....jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: