.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 23:22:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stronami?
PostNapisane: 16.kwi.2016 19:44:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Przód rozpracowałem na ORI klamotach audi... przyszedł czas na tył. Też chcę na ori VW/Audi klamotach.

Początkowo chciałem montować na tył komplety z S4 B6 jednak zacisków totalnie brak... ASO woła 2400PLN / szt !!!
Później poszło na komplet z RS6 C5 ale jedyny który był w obiegu - sprzedany. Zresztą... tarcze i tak drogie :( Za drogie... Jak się pojawi to kupię.

Wybrałem więc setup oparty na :
Tarczy z A8 D2 310x22mm - dostępne, tanie
Jarzmo z S4 B6 - dostępne, tanie (przeznaczone do tarczy 288x22 ale wchodzi na 100% również 310mm - sprawdzone)
Zacisk P i L z ręcznym na lince z Phaetona z tarcz 335 - czyli od 5.0TDI lub W12 - po 150 po alledrogo chodzą.

Zacisk z Phaetona to wypisz wymaluj zacisk z RS6 jednak... odwrócony do góry "nogami". RS4 B7 również ma ten sam zacisk ale inny mniejszy ręczny.

Tak wyglądają z RS6 C5 :
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... d-carriers
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... r-calipers

Tak z Phaetona W12 :
http://audisrs.com/archive/phaeton-w12- ... 56922.html

Tutaj można popatrzeć na nie w porównaniu do RS4 B7 które również ma te same zaciski :
http://www.irry.com/sv/bilarna/bathmobi ... rakes.html

Zaciski z Phaetona pasują do S6 z jarzmami z S4 B6 jednak po założeniu tak by można było zapiąć ręczny odpowietrznik jest... na dole :(
Przyszło mi do głowy by odwrócić (zamienić stronami) zaciski by odpowietrznik poszedł na górę.

Pytanie - Czy można mechanizm zaciskający znajdujący się wewnątrz zacisku przełożyć z prawego na lewy ? Wówczas zmieni się kierunek obrotu i linkę ręcznego będzie można prowadzić dołem. Rozbierał ktoś kiedyś te zaciski na części pierwsze ?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 16.kwi.2016 22:10:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Mechanizmu nie trzeba przekładac, bo w obu zaciskach jest taki sam ;) jedynie dźwignie i uchwyty linki trzeba by zamienic stronami, ewentualnie podpasowac z innych zacisków (tak chyba robił gościu z tej ruskiej strony do której link kiedyś wklejałem).

Zaciski są identyczne we wszystkich wersjach phaeton'a.

Jeśli nie przeszkadza Ci tłoczek 41mm to popatrz na zaciski z VW T5, siadają na jarzmo z S4ki i mają dźwigienki tak jak należy :)

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 16.kwi.2016 23:04:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Seryjnie jest 43mm.
Tarcze zmienie z 269 na 310.
Jaki wplyw na hamowanie bedzie miala zmiana z 43 na 41mm?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 16.kwi.2016 23:19:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Mniejszy tłoczek to kilka procent mniejsza siła (strzelam 10-12%), ale powierzchnia klocka prawie 2x większa, i tarcza o większej średnicy. Tak czy inaczej stracisz trochę względem zacisku z phaetona, ale zyskasz względem seryjnego hebla.
Te zaciski z T5-tki podałem jako alternatywę dla zacisków z phaetona. Ich zaletą jest to, że są praktycznie p&p, chyba tylko z przewodem trzeba by powalczyc/pokombinowac.

Zaciski z phaetona cały czas mi chodzą po głowie ze względu na masę, bo te esowe ciężkie w ..uj.

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 09:04:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Na szybko przeliczylem powierzchnie tloczkow 135 vs 128,7mm2 Zaokraglajac to 6mm2 roznicy wiec okolo 5% slabsze.
Ktos tu potrafil wyliczyc hamulce...Zagór ? Zbig wwl?
Na wadze mi nie zalezy... sama wieksza tarcza to juz pewnie +1kg do wagi. Autko nie ma byc...wyscigowe :) Bardziej chodzi o zachowanie proporcji.
Wiekszy tyl wymuszony zostal przez wzmocnienie przodu.
Moglem 385/335 albo 356/310... Wybralem opcje 2 gdyz 385 nie miesci mi sie w zimowe 17".
Patrzac na zaciski z phaetona a s6...to wyglada jakby s6 byl o polowe mniejszy. Czy phaetonowe sa z innego niz zeliwo materialu?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 09:33:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Phaeton'owe są aluminiowe, tak jak seria S6, ale pod dużo większy klocek.

Zbig wwl podawał kiedyś przybliżone wzory, chyba na forum A6, ale nie mogę znaleźc tego tematu :(
W każdym bądź razie jeśli chodzi o średnicę tłoczka to zależnośc nie jest liniowa (tak jak przy średnicy tarczy) i będzie to więcej niż 5% niestety.

Jeszcze mi się przypomniało, że mocowanie linki ręcznego w phaeton'ie, S4 B6/7, RS4 (w T5 chyba też) jest na "kulkę".
Chyba tylko zacisk RS6 jest 100% p&p.

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 11:33:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Mocowanie lini recznego to nie problem.
Badziej meczy mnie to czy nie trzeba przekladac mechanizmow a jedynie uchwyty i dzwignie od recznego.
W srodku jest przeciez gwintowany bolec...
Jesli dobrze analizuje...
Gdy pozostawie zaciski tak jak w phaetonie z odpowietrznikami na gorze czyli L po lewej a P po prawej to musze chyba przekladac mechanizmy. Naciag linki jest od gory czyli...patrzac na kolo linka ciagnie do przodu nad piasta. Seryjnie w S6 ciagnie pod piasta.
Mechanizm recznego jest chyba jednokierunkowy?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 11:45:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Oba tłoczki L i P są jednakowe/mają prawy gwint, gdyby mechanizmy się różniły (tłoczki są takie same), to w lewym zacisku dżwigienka byłaby u dołu, a w prawym powinna byc na górze, żeby wypchnąc tłoczek z prawym gwintem ;)

Dobra koniec wymądrzania, sam nie wiedziałem, że mechanizmy są jednakowe, dopiero podczas wymiany uszczelnien w zaciskach od eSy, które kupiłem wyszło co i jak. Gdybym to wiedział wcześniej, kupiłbym zaciski od pytona za 120zł komplet (bo i w takiej cenie widywałem).

Mechanizmy są dwukierunkowe.

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 18:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Wlasnie...nie pasowalo mi to ze tloczek jest jeden do L i do P. Rzecz jasna ze musi byc w srodku tak samo.
Wychodzi na to ze jarzmo z S4 jest symetryczne tzn nie przesuwa srodka tloczka w dol czy w gore.
Szukam wiec tanich phaetonow i dzialamy... Zamieniam uchwyty i dzwigienke i podczepiam reczny. Zostanie znalezc odpowiednie przewody ale tu nie powinno byc problemu.
Chodzilo Ci o ten watek u ruskich ? http://www.audi-club.ru/forum/showthread.php?t=354469

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 20:22:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Tak, jarzmo S4 B6/7 jest symetryczne. Sam zacisk jest niesymetryczny, ale tak samo jest we wszystkich innych pod ten klocek hamulcowy.

Dokładnie o ten wątek mi chodziło. Co lepsze gościu zrobił to na jarzmie z A6 C6 pod tarczę 330, czy też 335mm i wchodzi to w 17" :) co w sumie mnie nie dziwi, bo sam mam 300mm na tyle i 16" na zimę ;)

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 17.kwi.2016 22:47:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
zaciski z T5-ki sa dobrym rozwiązaniem ;)

Obrazek

felgi 18-ki

Obrazek

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 18.kwi.2016 07:49:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Oooo... jest i mój guru :) Dzięki Tobie Artur zrobiłem przód... ty mi z zaciskami z A8 doradziłeś na zimowym :)
Co do tyłu... widać na fotce, że macie za małą tarczę...albo jarzmo za bardzo odsuwa zacisk - tłoczek wystaje poza klocek :( Wiem... to działa i takie pewnie ma być ale może się okazać, że "ścina" klocek na ukos i tłoczek po doopie dostaje.

Popatrzcie na taki setup (szczególnie UPDATE na dole) - zaciski z S4/RS4/RS6/Phaeton to to samo... więc na jarzmie z S4 siadają do ALLROADa świetnie z tarczą 310mm. Olek ma inną wysokość tarczy z tyłu niż S6. Więc po zamontowaniu tego na S6 trzeba będzie dać kilka podkładek a nie jedną. Oczywiscie u mnie będzie to na CNC ładna tulejka zrobiona.

Udostępniam z google-drive :
https://drive.google.com/file/d/0BwY2cB ... sp=sharing

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 18.kwi.2016 12:21:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
tarcze sa 335 i wszystko siada ok, nic nie wystaje a jeszcze zostaje ok 2mm rant na tarczy za klockiem

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 18.kwi.2016 14:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
To jak już tak gadulimy... biorę taką opcję pod uwagę. 335 co prawda lekko za duża, natomiast tłoczek z 43 na 41 to skompensuje w dobrą stronę.

Artur - sprawdź listę części...
Jarzmo - BDA604 i BDA605
Zacisk z T5 - BHS330 + BHS331
Klocek ? Dałeś z A6C6 czy z A8D3 ? Jakaś referencja ?
Tarcza... np. Zimmer 100.3338.20 czyli 335x22mm, dzwon wysoki 42,4mm

Zawsze jest opcja Jarzmo S4 B6, tarcza 310mm, zacisk phaeton ale z przeróbkami ;/

Zasadnicze pytanie...czy zestaw z zaciskiem T5 jak zrobil Artur wejdzie do 17" ? Wydaje sie ze ten wypustek na zacisku jest bardzo blisko felgi nawet na 18". Dobrze tego nie widze na tej drugiej fotce.

EDIT - Po rozmowie z Arturem z QS wybór padł na zestaw z zaciskami od T5, tarczami 335 i jarzmem 604 i 605 z A6C6.
Zaciski się piaskują, tarcze, jarzma (które baaaardzo ciężko zdobyć) jadą.
Zdam relację z przymiarki po 17" AVUS.

EDIT 2 - Zacisk i jarzmo pieknie wchosza pod 17" Avus. Zostaje okolo 5mm luzu na ciezarki.
Niestety tarcza 335mm nie weszla pod jarzmo. Zabraklo 2mm. Wymieniam wiec tarcze z 335mm na 330mm z S6 C6 gdyz ta tez ma wysokosc 42,5mm. Inne 330mm ze zwyklych A6C6 sa 36mm wysokie a to by wymusilo az 15mm dystans miedzy jarzmem a zwrotnica. Przy tarczy z S6 wystarczy dokladnie 9mm dystansu. W zwrotnicy trzeba powiekszyc otwory na sruby mocujace jarzmo gdyz zmienia sie z M10 na M12. Tulejka przez ktora przechodzi sruba ma az 4cm wiec bez obawy mozna powiekszac. Oslony nie trzeba ciac. Po weekendzie walcze dalej.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 00:23:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2011 13:00:10
Posty: 14
Lokalizacja: Radlin-Hagen
Auto: S6C5 01r.
hej i jak dokładnie Ci to wyszło
mógłbyś napisać nr części tych 330mm

odezwij się na PW pozdro

_________________
hurt hurt hurt .....
granatowy gekon ......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 07:33:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Daj mi dzionek dwa...i bedzie na aucie.
Skonczylo sie na zestawie
Jazma BDA604 i BDA605
Zaciski z VW Transporter T5 lub T6..mam z T6.
Tarcze 330mm z S6 C6...ciezko je kupic bo nie ma stanow.
To wszystko pasuje tylko do S6 C5.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 10:47:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
z tymi zaciskami z Phaetona też byś dał radę tylko więcej roboty z odpowietrzeniem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 16:09:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Zabraklo prawie 0,5cm by weszly pod 17" a to byl warunkek. Sa alu i o wiele grubsze.
Jarzma tez lekko inaczej je ustawiaja a te z T6 idealnie pasuja.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 16:23:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
staniek napisał(a):
Tak, jarzmo S4 B6/7 jest symetryczne. Sam zacisk jest niesymetryczny, ale tak samo jest we wszystkich innych pod ten klocek hamulcowy.

Dokładnie o ten wątek mi chodziło. Co lepsze gościu zrobił to na jarzmie z A6 C6 pod tarczę 330, czy też 335mm i wchodzi to w 17" :) co w sumie mnie nie dziwi, bo sam mam 300mm na tyle i 16" na zimę ;)


to masz w B6 te 300mm?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S6 C5] Zaciski tylne RS6/Phaeton - można zamienić stron
PostNapisane: 15.maja.2016 16:49:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
335 nie wejdzie pod jarzmo z A6C6. Odsylalem tarcze i zamawialem 330. Brakuje 3mm.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: