actros1985 napisał(a):
...kolega podkladał kawałek papierka To świeciło normalnie, ale nie było za to światła stop w przyczepce...
Strasznie dziwny objaw, ale ja u siebie też mam papierek wsadzony pomiędzy przekaźniki i działa, ale to z lenistwa. 
Haka nie używam jak bym używał pewnie bym dochodził sedna. Ale u mnie nie świecił lewy tył wtedy. Tylko 
u mnie przekaźniki są w zamkniętych obudowach nie jak na zdjęci poniżej tu nie ma gdzie podłożyć papierka. Sprawdź działanie styków i tzw. zimne luty. Mając go w ręce można przeanalizować jego działanie i znaleźć feler.
Najdziwniejsze to, że u Ciebie oba moduły lewa strona i u mnie też lewa. 

To ten masz inne foty (lepsze) i drugiej strony płytki?? 
cytat po edycji z elektroda.pl napisał(a):
A ja dopiszę dla potomności że: 
AFC Modul - to symulator 2 żarówek dla podłączonych 3 żarówek czyli coby 
auto w przypadku spalenia którejś z 3 pikał szybciej przerywacz tak jakby spaliła się 1 z dwóch. 
Dodawane do gniazda haka. 
Opis wyprowadzeń: 
30 +12V 
31 Masa 
L - Lewa 

 przełącznik kierunku 
R - Prawa 

 przełącznik kierunku 
LZ - Lewy migacz 
RZ - Prawy migacz
LH - Lewy migacz na przyczepce 
RH - Prawy  migacz na przyczepce 
54Z - stop samochodu
54H - stop przyczepki
Przy montażu przecina się kabel z przełącznika do żarówki kierunkowskazu.
Jeżeli chcesz bez oporników i cudów to wystarczy dołączyć kierunki 
przyczepy przez dwa przekaźniki ale przełączanie kontrolowanych żarówek wymaga trochę pomyślunku.  
Tutaj moduł odłącza żarówkę kierunkowskazu samochodu od instalacji i w zamian podłącza przyczepki, aby samochód (przerywacz) kontrolował nadal 2x21W +4W (boczny) tylko, że masz objęty kontrolą zawsze ostatnią lampę zestawu. 
Znalazłwszy zdjęcie które prezentuję powyżej domniemam, że któryś z przekaźników niedomaga. (zakładając, że podłączyłeś zgodnie z oznaczeniami ja osobiście do testów wypiął bym kabel do haka i używał żarówki na kablu.