.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 22:21:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc kontrolka silnika.[naprawione]
PostNapisane: 26.sie.2016 14:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2016 22:21:50
Posty: 6
Auto: q7 4.2fsi
Witam wszystkich.
Od paru dni zapala mi się kontrolka epc, kontrolka silnika, esp, i od czasu do czasu skrzynia przechodzi w tryb awaryjny (podświetlają się tryby pracy) z którego wychodzi o zgaszeniu i odpaleniu auta. Testowało go już paru elektryków i wszyscy twierdza zgodnie ze to problem z elektryką auta. Na razie auto stoi pod domem ze względu na brak miejsc w warsztatach przynajmniej tych w których byłem.
Poniżej mam listę błędów które odczytałem chociaż z tego co widzę to co jakiś czas pojawia się nowy w zamian za stary. Sprawdziłem już bezpieczniki w komorze silnika i przekaźniki oraz bezpieczniki w kabinie na desce po bokach. Jeżeli miałby ktoś jakiś pomysł będę wdzięczny za podpowiedz.
Pozdrawiam
Ps.
Zauważyłem również ze na sekundę pojawia się "audi hill hold assist malfunction" na środkowym wyświetlaczu.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 4L0 910 560 G HW: 4L0 907 560 B
Component and/or Version: 4.2l V8/4V 0020
Software Coding: 01210009190F0560
Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
VCID: 2C5D7514F4CB
16 Faults Found:

009266 - Secondary. Air Inj. Sys. Flow/Pressure Sens Bank 1: Short to Ground
P2432 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:43:38

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 41.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 12.065 V

001112 - Evap System Purge Control Valve (N80): Short to Ground
P0458 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 181 /min
Load: 96.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.541 V

005173 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground
P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 181 /min
Load: 96.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

005153 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground
P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 181 /min
Load: 96.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

005255 - Secondary Air Injection Valve 2 (N320): Short to Ground
P1487 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 181 /min
Load: 96.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

012423 - Voltage Supply Relay for Engine Components: Electrical Malfunction
P3087 - 004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 181 /min
Load: 96.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

000258 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 184 /min
Load: 85.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

000268 - Mass Air Flow Sensor (G246): Signal too Low
P010C - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:44

Freeze Frame:
RPM: 184 /min
Load: 85.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 10.414 V

008853 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Short to Ground
P2295 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:45

Freeze Frame:
RPM: 1312 /min
Load: 28.2 %
Speed: 9.0 km/h
Temperature: 77.0°C
Temperature: 55.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.462 V

004764 - Fuel Pressure Regulator Valve; Bank 2 (N276): Short to Ground
P129C - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:45

Freeze Frame:
RPM: 786 /min
Load: 54.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 11.684 V

000049 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit: Short to Ground
P0031 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:50

Freeze Frame:
RPM: 734 /min
Load: 29.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 12.954 V

000081 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Heating Circuit: Short to Ground
P0051 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:50

Freeze Frame:
RPM: 734 /min
Load: 29.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 12.954 V

009217 - EVAP Leak Detection Pump Control Circuit: Short to GND
P2401 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:47:53

Freeze Frame:
RPM: 675 /min
Load: 31.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 44.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.081 V

000055 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit: Short to Ground
P0037 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:48:23

Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Load: 34.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 42.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.208 V

000087 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S2: Heating Circuit: Short to Ground
P0057 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198242 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 15:48:23

Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Load: 34.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 92.0°C
Temperature: 42.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.208 V

000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low
P0087 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100010
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 198257 km
Time Indication: 0
Date: 2016.08.23
Time: 17:40:08

Freeze Frame:
RPM: 676 /min
Load: 40.8 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 81.0°C
Temperature: 63.0°C
Absolute Pres.: 1010.0 mbar
Voltage: 13.081 V


Ostatnio edytowano 21.wrz.2016 08:59:08 przez bartaz80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc esp kontrolka silnika. Pom
PostNapisane: 28.sie.2016 16:39:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Wiązka uszkodzona.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc esp kontrolka silnika. Pom
PostNapisane: 29.sie.2016 17:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2016 22:21:50
Posty: 6
Auto: q7 4.2fsi
Dziękuję za odpowiedź.
Rozumiem że chodzi i wiązkę która idzie do sterownika od silnika? Problem pojawił się po nocy więc być może wlazła mi kuna albo podobne zwierze i narobiło szkód chociaż nic takiego nie znalazłem ani na górze ani pod autem. Muszę przyjrzeć się jeszcze raz. Niestety nie wiem dokładnie jak rozchodzi się ta wiązka po aucie. Idę szukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc esp kontrolka silnika. Pom
PostNapisane: 29.sie.2016 21:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2008 17:39:16
Posty: 644
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A8 D3
bartaz80 ja w A8 miałem podobny problem i u mnie okazał się że delikatnie miałem zaśniedziałe piny na komputerze silnika,po wyczyszczeniu choinka na desce i tryb awaryjny znikł.
Spróbuj a nóż pomoże,koszt żaden.

_________________
A8 D3 BFM jest.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc esp kontrolka silnika. Pom
PostNapisane: 31.sie.2016 11:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2016 22:21:50
Posty: 6
Auto: q7 4.2fsi
Cześć.
Przejrzałem dokładnie gniazda i wtyczki w sterowniku i nic na stykach nie znalazłem. Zakonserwowałem specjalnym sprejem do styków i dalej to samo. Niestety znalazłem coś innego:(. Ktoś majstrował przy sterowniku. Aluminiowy dekiel który zamyka sterownik jest delikatnie poodginany na jednym brzegu tak jakby ktoś go otwierał:( Ciekawe co ten ktoś tam majstrował. Macie jakieś pomysły? W TDI to samo by sie nasuwało ale w benzynie? No chyba ze zimne luty poprawiał. W każdym razie elektryka mam umówionego na 8 września chociaż mam nadzieję ze dla własnej satysfakcji uda mi się to ogarnąć do tego terminu a do niego auto pojedzie tylko na dokładną diagnostykę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [Q7 4L 4.2 fsi] Problem z epc esp kontrolka silnika.[Naprawi
PostNapisane: 21.wrz.2016 08:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2016 22:21:50
Posty: 6
Auto: q7 4.2fsi
Cześć.
Auto już naprawione. Okazało się że uwalony był sam sterownik silnika. Tak jak już pisałem wcześniej ktoś go już wcześniej rozgrzebywał z niewiadomych przyczyn. Jedno w każdym razie zrobił (bo auto działało dobrze) a drugie popsuł. Auto oddałem do fachowca z którego jestem bardzo zadowolony.Załatwił sprawę w półtora dnia i auto działa jak powinno.
Dziękuje za zainteresowanie tematem i pomoc.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: