.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.cze.2024 18:04:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 Avant C5] problem z tylnia wycieraczka
PostNapisane: 17.gru.2006 12:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2005 11:39:51
Posty: 98
Lokalizacja: Fischbachau, Bawaria
Witam.
Spotkaliscie sie z taka przypadloscia w Waszych audilkach?
Otoz problem polega na zacinaniu sie podczas pracy wycieraczki. Slyszalem od kolegi, ze to norma w audi, a on sam mial z tym problem, tyle ze w A4 avant. W tej chwili wycieraczka 'skacze' badz pracuje nieregularnie. Zastanawiam sie, czy jest sens rozbierac to i czyscic ( i czy to wogole pomoze) czy lepiej kupic nowy silnik?
Wasze pomysly/ sugestie?

Pozdrawiam

_________________
A6 Avant 3.0tdi Tiptronic Quattro
A1 Sportback 185ps S-tronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 09:38:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10308
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Rozebranie i nasmarowanie nic nie kosztuje, a kupic, to trzeba zapłacic. Kupując nastepny uzywanu też warto było by rozebrać i nasmarowac mecanizm.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 10:16:51 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
tak, to norma. Zaciera się oś. A co z tym zrobić? to zależy czy lubisz się pobawić przy aucie i masz na to czas no jest z tym trochę roboty. Nie wiem jak jest w C5, ale podejrzewam że podobnie jak w C4 - obudowa silniczka jest zanitowana, żeby to otworzyć trzeba nity rozwiercić, otworzyć, wybić oś z obudowy (ostrożnie), wyczyścić, nasmarować, złożyć - powinno grać.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 11:59:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2005 11:39:51
Posty: 98
Lokalizacja: Fischbachau, Bawaria
mały v8 napisał(a):
Rozebranie i nasmarowanie nic nie kosztuje, a kupic, to trzeba zapłacic. Kupując nastepny uzywanu też warto było by rozebrać i nasmarowac mecanizm.


to jeszcze zalezy ile to kosztuje ;) bo moze fortuny nie trzeba wydawac ;)

_________________
A6 Avant 3.0tdi Tiptronic Quattro
A1 Sportback 185ps S-tronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 12:04:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2005 11:39:51
Posty: 98
Lokalizacja: Fischbachau, Bawaria
arthurr napisał(a):
tak, to norma. Zaciera się oś. A co z tym zrobić? to zależy czy lubisz się pobawić przy aucie i masz na to czas no jest z tym trochę roboty. Nie wiem jak jest w C5, ale podejrzewam że podobnie jak w C4 - obudowa silniczka jest zanitowana, żeby to otworzyć trzeba nity rozwiercić, otworzyć, wybić oś z obudowy (ostrożnie), wyczyścić, nasmarować, złożyć - powinno grać.


a msz moze jakis schemacik jak sie do tego zabrac? :?:

_________________
A6 Avant 3.0tdi Tiptronic Quattro
A1 Sportback 185ps S-tronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2006 21:52:51 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
1.odkręcasz wycieraczkę z ośki, odkręcasz mocowanie w klapie samej osi
2.zdejmujesz tapicerkę z klapy tył
3.wymontowujesz silnik
4.rozbierasz silnik (rozwiercasz nity)
5.najważniejsze DELIKATNIE (np przez drzewo) wybijasz oś z obudowy
6. oś czyścisz, wszystko smarujesz i składasz do kupy w odwrotnej kolejności
ięcej się raczej nie da napisać, jak zaczniesz rozbierać to w naturalny sposób będzie widać co dalej...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2006 12:19:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2005 11:39:51
Posty: 98
Lokalizacja: Fischbachau, Bawaria
arthurr napisał(a):
1.odkręcasz wycieraczkę z ośki, odkręcasz mocowanie w klapie samej osi
2.zdejmujesz tapicerkę z klapy tył
3.wymontowujesz silnik
4.rozbierasz silnik (rozwiercasz nity)
5.najważniejsze DELIKATNIE (np przez drzewo) wybijasz oś z obudowy
6. oś czyścisz, wszystko smarujesz i składasz do kupy w odwrotnej kolejności
ięcej się raczej nie da napisać, jak zaczniesz rozbierać to w naturalny sposób będzie widać co dalej...


Ok, w takim razie bede walczyl :P

_________________
A6 Avant 3.0tdi Tiptronic Quattro
A1 Sportback 185ps S-tronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: