.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 22:06:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL]Pilne bardzo! O LPG!
PostNapisane: 14.paź.2003 09:14:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Cześć!
Właśnie umówiłem się na regenerację reduktora w mojej inst. gazowej. Reduktor jestr firmz Emma Gas i jest to najwydajnieszy model. Czy to mozliwe, ze zestaw naprawczy do tego reduktora jest identyczny z reduktorami od slabszych reduktorow? Podobno te reduktorz roznia sie czyms innym, nie membranami...czym? Czy nie chca mnie nabic w butelke?
Pilnie prosze o pomoc.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2003 13:11:37 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
zadzwon pod numer:
022 6649824 i powiedz, ze dzwonisz od goscia z bordowego a4 avant, 1.8T quattro i czy mozesz rozmawiac z Jurkiem.
on Ci powie!

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2003 17:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No i byłem wymienić membrany. Okazało się, że membrana jest inna, Nie ma w ofercie EMME membran grubszych w zestawach naprawczych. Ta ma wytrzymać, ma być oszczędniejsza ale bardziej podatna na uszkodzenia przy strzałach do kolektora.A więc:
- po założeniu autko nie wkręcało się powyżej 3000 obr!!!!
- żmudne regulacje...lipa przy 4000 obr na drugim biegu aż wieszałem się na pasie, tak uboga mieszanka była
- kolejne regulacje, o jeden obrót (na pałę) wkręcamy regulację Waste Gate (o ile wzrosło ciś. doładowania nawet nie wiem)...obroty idą już do czerwonego pola (podczas jazdy), ale przebieg przyspieszania zakłócają delikatne szarpnięcia...
- odpuściliśmy, auto ostygło...jadę do domu na początku delikatnie później ognia i...na trzecim biegu 7000 obr, bujnąłem się do 200 i jakby odeszło...nierozumiem.
Co ciekawe podczas regulacji przu obrotach od ok 4000, przy puszczeniu przepustnicy z okolic kolektora wydechowego wydobywały się spaliny. Może jakaś uszczelka padła pod kolektorem, turbosprężarką lub Waste Gate. Ale nie znalazłem źródła. I w momencie występowania tych spalin silnik delikatnie przerywał. Może WG popuszcza...nie wiem.

Co o tym myślicie.


p.s. Dzięki Michu. Jutro będę dzwonił. Może się jeszcze czegoś dowiem.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: