.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 08:29:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 18:15:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
CrazyChazz napisał(a):
Kąt wyprzedzenia zapłonu to raczej sterownik PB nastawa sam na bieżąco ( cofnie?) na podstawie wskazań czujnika ( ów?) spalania stukowego.

jak już to opóźni, a i to tylko jeśli stuk wykryje.

Ciekły gaz fajnie wygląda na papierze. W praktyce pozbywamy się jednych kłopotów, a wdeptujemy w inne - jak się okazuje - raczej poważniejsze...
Wystarczy spojrzeć, jaki poziom zawojowania rynku osiągnęły firmy oferujące ciekły gaz. Vialle - manufakturka, JTGIcom - nie większa, w dodatku podłej jakości towar mają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 18:47:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
A jaki jest ten "inny poważniejszy problem"?
Bo ja np. nie wiem?

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 20:18:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Dwie kwestie: Bardzo nietrwałe pompy ciekłego gazu, oraz wtryskiwacze z tendencją do uszkodzeń wewnętrznych. Po jakimś czasie użytkowania zaczynają się spuszczać gazem do kolektora w stanie niewysterowanym. A te dwie cechy implikują kolejne niekorzyści - ponieważ to jest zawodne, to jest mało popularne. A że jest mało popularne, to jest drogie i koszmarne w serwisowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 20:21:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1869
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi S38L BAM
SebastianS napisał(a):
ernieball napisał(a):
SebastianS napisał(a):
ernieball napisał(a):
Reduktory mogą być dwa Magic jet III Power. Na jednym króćcu obsługuje 250ps a na dwóch 450ps (tak podaje producent),
w rzeczywistości górna granica tego reduktora to ok. 380ps.
Ja mam w S6 jeden reduktor w/w (na dwóch króćcach) i w zupełności daje radę.(...)

Powyższe treści są niestety bzdurą.
Jeśli jest wśród Was ktoś, kto miał do czynienia z paliwem gazowym i silnikami o mocach rzędu 450-500KM, to chętnie porozmawiam i podyskutuję. Resztę proszę o używanie formy pytającej :D


Uzasadnij proszę tą bzdurę skoro to jeżdżę tym autem na tych gratach i jest ok.
Wszystko co napisałem się zgadza więc nie rozumiem aluzji.

Nic się nie zgadza:

1. Ilość króćców nie ma w zasadzie żadnego wpływu na wydajność MIII. Jednym wężem 12mm można wyprowadzić gazu który wystarczy teoretycznie do 450KM - co widać na średnicy otworu regulatora tego reduktora - z całą pewnością mniejszej niż przekrój wewnętrzny węża. Oczywiście nie wspominam tutaj o restrykcji przepływu jaką jest czujnik ciśnienia i temperatury gazu - to osobna kwestia.

2. Górna granica możliwości MIII BIG to jakieś 320-340KM w wolnossaku i przy dobrych wiatrach. Mamy za sobą jedną konwersję S6 na takim jednym reduktorze - to jest absolutnie stykowa konfiguracja, a reduktor znam naprawdę bardzo dobrze, bo go współtworzę :)
O deklaracjach producenta wolałbym się nie wypowiadać.

3. W RS6 dwa takie reduktory zostaną zjedzone na śniadanie. Założenie że spełnią zadanie jest naiwnością.

4. To, czy ten reduktor w Pana aucie "daje radę" zapewne potrafi Pan znakomicie poprzeć uzasadnieniem. Jakim?


Ja specjalistą od LPG nie jestem, moje wypowiedzi opierają się właśnie na deklaracji producenta (450ps), niezależny test fachowców od LPG pokazał max 380ps i na moim aucie które ma 340ps(jak tyle ma).
Jeździ to dobrze, różnica w mocy Pb/LPG praktycznie niewyczuwalna.
Moje przypuszczenia, że dwa takie reduktory dadzą radę w RS6C5 to suche dane więc pewnie skoro jesteś fachowcem i twierdzisz, że nie dadzą to pewnie tak jest.

ps.
A jak już tu jesteś to PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 22:36:20 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Dzięki za info dla totalnego laika LPG.
Czyli Gen "wtrysk ciekły" do A8 D2 4.2 ABZ nie ma żadnego sensu też?
Zupełnie z ciekawości pytam..... tam jest 299 KM (fabrycznie) 220 kW.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 09.mar.2015 23:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2009 11:46:45
Posty: 55
Lokalizacja: Gdynia
Ojej, ale się kłucicie o jakieś pierdoły. Przecież może się zdażyć ,że ktoś ma Veyrona na jednym reduktorze i komuś pasuje bo nie przekracza 1500 obrotów. Działa? Działa, więc o co co chodzi? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 10.mar.2015 07:55:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tak sobie czytam i wychodzi na to, że wcale mocno nie przesadzilem pisząc o ilości reduktorów ;)

Ale może ktoś poda przykład kluczowych gratów na których to będzie działało. Najlepiej jakiś praktyk.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: rs6 c5 - instalacja LPG
PostNapisane: 13.mar.2015 19:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Temat wyczyszczony z OT. Bardzo proszę trzymać się meritum i z dala od kryptoreklamy.
Dziękuję!

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: