.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 03:22:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 01:54:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Dzień dobry Szanownej Społeczności.

Jako że fabryczne postępy nad kolejnymi silnikami FSI/TSI na gazie są w Stagu fatalnie nikłe, postanowiliśmy nieco przyspieszyć proces. W ciągu ostatnich 2 tygodni nasze podwoje opuściło Audi A6 C6 z silnikiem 3.2 FSI AUK - pierwsze w Polsce na Stagu 400-6 DPI. Niedługo wyniki spalania.

Tak przy okazji, choć forum o Audi - kilka dni wcześniej wyjechał też Tiguan 2012 2,0 TSI z silnikiem 2,0 TSI, CCTA - również pierwszy w Polsce na Stagu 400.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 05:20:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
To jest bardzo dobra wiadomość. Czekam na wyniki spalania.
Czy instalacja podpiera się benzyną?

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 08:04:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
IMO musi, choćby w celu schłodzenia wtryskiwacza :( Pytanie co ile cykli odpala wtryska paliwa, po tym można już policzyć ile to będzie żłopało Pb :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 08:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Benzynę oczywiście zużywa. Ale to nie działa tak jak pisze Zagor. Każdy cykl realizowany jest na zasadzie rozdzielenia dawki pierwotnej benzyny na dwa paliwa, więc policzenie zużycia, zwłaszcza wobec tego że proporcje nie są stałe w funkcji obciążenia silnika, nie jest w zasadzie możliwe. Tylko i wyłącznie empiria, czyli testy z natury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 08:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Czyli to prawdziwy BiFuel :)
Pewnie tak jest lepiej dla wtryskiwaczy niż strzał co 2/3/4 cykle pracy - myślałem że w tę stronę pójdą systemy zasilania LPG do FSI.
Wydaje mi się, że wasze rozwiązanie to dużo trudniejszy temat do ogarnięcia - bo trzeba jakoś ograniczyć dawkę wtryskiwanego Pb - ale jak to robicie nie mam pojęcia i na pewno nie napiszesz :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 17:07:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2012 17:17:39
Posty: 222
Lokalizacja: Opole
Auto: A4 B5 ADR
Ograniczenie PB pewnie wykona sterownik LPG obcinając odpowiednio dla obciążenia i warunków pracy czas otwarcia wtryskiwacza PB. Resztę sygnału obrobi i przekaże do wtrysków gazowych. Czy tak?

_________________
05.10-05.12 Volkswagen Golf MK II '92 CL NZ 1.3 + LPG BRC
05.12- ??? Audi A4 B5 8D2 '95 ADR 1.8 + LPG BRC SQ24.11+H2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 17:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Z grubsza tak się to dzieje, choć szczegółów jest więcej - na przykład na pewno zauważacie, że obróbka sygnału wtrysku benzyny mającego miejsce na jakieś 50-60 stopni OWK przed zapłonem w celu wypracowania wtrysku gazu w kolektor, nie ma specjalnego sensu dla danego cyklu pracy, prawda? :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 12.wrz.2013 19:14:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
reklama, reklama i jeszcze raz reklama...
Bez konkretów, półsłowkami, nic tylko dzwonić i umawiać się na montaż.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 13.wrz.2013 00:49:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
BiLu napisał(a):
reklama, reklama i jeszcze raz reklama...
Bez konkretów, półsłowkami, nic tylko dzwonić i umawiać się na montaż.

Ziew... Masz jakieś konkretne pytanie, czy Cię coś boli? Punkt a) - zapytaj. Punkt b) - weź ibuprofen albo serię bolesnych zastrzyków.

Aha - jakby co, to jutro wyjeżdża od nas Touareg 3.6 FSI BHK. Drugi w Polsce, drugi od nas. Ten sam silnik jest w Q7, więc dla właścicieli takich Audi to dobra wiadomość. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 13.wrz.2013 09:58:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
peace.
Odniosłem tylko wrażenie (i myślę, że nie tylko ja), że używasz forum do pozyskiwania nowych klientów co kłóci się z przyjętą tutaj zasadą.
Cytuj:
Aha - jakby co, to jutro wyjeżdża od nas Touareg 3.6 FSI BHK. Drugi w Polsce, drugi od nas. Ten sam silnik jest w Q7, więc dla właścicieli takich Audi to dobra wiadomość.

Samo chwalenie się co i z jakim silnikiem przyjeżdża na montaż LPG to niestety za mało.
Zdradź trochę więcej aspektów technicznych, aby podnieść merytoryczny poziom naszego forum i dostosuj się to jego antykomercyjnego ducha :diabel:
Jeszcze raz peace :peace:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 13.wrz.2013 20:42:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
To normalne, że to idealne forum dla tego typu reklamy :):
Gdzie znajdzie więcej aut z grupy VAG? na forum Fiata? :peace:

Życzę dalszych sukcesów :)

Bilu, nie dziw się, że nie rozwija swych wpisów, nie ma czasu na pierdoły :):
Ale masz rację...

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 15.wrz.2013 20:29:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
BiLu napisał(a):
peace.
Odniosłem tylko wrażenie (i myślę, że nie tylko ja), że używasz forum do pozyskiwania nowych klientów co kłóci się z przyjętą tutaj zasadą.
Cytuj:
Aha - jakby co, to jutro wyjeżdża od nas Touareg 3.6 FSI BHK. Drugi w Polsce, drugi od nas. Ten sam silnik jest w Q7, więc dla właścicieli takich Audi to dobra wiadomość.

Samo chwalenie się co i z jakim silnikiem przyjeżdża na montaż LPG to niestety za mało.
Zdradź trochę więcej aspektów technicznych, aby podnieść merytoryczny poziom naszego forum i dostosuj się to jego antykomercyjnego ducha :diabel:
Jeszcze raz peace :peace:

Ok, spróbujmy więc. Co chcesz wiedzieć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 24.wrz.2013 10:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ile droższy jest montaż takiej instalacji w porównaniu z tradycyjnym V6 bo wiadomo, że koszt założenia zwróci się później


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 24.wrz.2013 10:56:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
Ile ci paliło samej benzyny miasto/trasa?

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 26.wrz.2013 12:01:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Ale oszczędność.
ŻENADA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 26.wrz.2013 12:38:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Rzeczywiście, oszczędność niemal zerowa. Nie dość, że chomik doświadczalny to jeszcze trzeba za to płacić grube pieniądze....

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 26.wrz.2013 12:44:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12005
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oszczędność tylko przy dużych silnikach. Dobrze by było, jakby właściciel podał koszty włącznie z wydatkami początkowymi na instalację.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 28.wrz.2013 21:06:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
wg moich obliczeń w trasie zaoszczędzisz 9 zł na 100 km. Instalacja zwróci się za jakieś 20 lat :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 28.wrz.2013 21:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
ADAM 12 napisał(a):
wg moich obliczeń w trasie zaoszczędzisz 9 zł na 100 km. Instalacja zwróci się za jakieś 20 lat :P


Ja myślałem, że po 100 000km, ale pewnie za nisko wyceniłem koszt instalki :):

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C6 FSI] Pierwszy zagazowany na Stag-u
PostNapisane: 28.wrz.2013 21:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6214
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
dlaczego 9zł?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: