.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 17:22:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 18.gru.2017 10:18:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2451
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
W związku z tym, że mój Allroad się spisuje, a największy wydatek to PB chyba zdecyduję się na gazolinę. Mam już cenę i gazownik proponuje taki zestaw:
elektronika Qmax
reduktor KME Twin
wtryski ac w02, lub 03. Podałem gazownikowi, że instalacja ma obsługiwać 400 KM, bo tyle mam w planach.
Dobry zestaw?

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 18.gru.2017 15:50:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
400KM z V6 te wtryski nie obsłużą raczej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 18.gru.2017 21:50:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
Daleko masz do m.Nasielsk, k.Warszawy?
Jest tam bardzo dobry instalator, nazywa się Paweł Piekut i ogarnia dobrze wszystkie auta...
Możesz nawet do niego zadzwonić, ne musisz jechać, powiedz mu co i jak, a z pewnością Ci doradzi, jakie graty powinieneś dobrać...
Słyszałem, że przy faro są przewężenia przepływu i duże pojemności robi się na miedzi fi8, chyba, że się coś zmieniło od tamtej pory jak ja montowałem. Chodzi o zasilanie reduktorów z butli...
Od nas gazował już kilka aut i wszystkie jeżdżą bez problemu. ( Między innymi Audi 2.8 193KM, BMW E60 2.5 193KM czy Infiniti FX35 280KM)
Jakbyś chciał, napisz Priv, wyślę Ci numer do niego...

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 19.gru.2017 10:54:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Cały ten zestaw do kosza wg. mnie. Do ACK może być, ale nie do 2.7T i to jeszcze na ostrym koksie!
Keihin/Hana, ew. Dragony, ale to już ryzyko. Reduktor OK. Sterownik wybierz jakiś bardziej popularny, bo będziesz uzależniony od jednego warsztatu :)
Ja proponuję Staga, albo Techa.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 19.gru.2017 12:52:22 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Q-max to jest odmiana Staga :) Wtryski Barracuda, w każdym aucie mi sprawdzały (V8 AEC, ASN, 2.4 BDV, teraz 1.8T).

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 19.gru.2017 13:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6202
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Barracudy mają przepływ 130l/min troch słabe na tą moc, tak jak metyoo pisze Dragon gold mają np 170 ale to też nie wiadomo czy starczy przy turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 19.gru.2017 14:16:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Barracudy z tego co widzę mają wydajność do 50KM z jednego cylindra, więc do V8, czy 2.7T w serii, ew. po programie OK, ale do Stage2 raczej bym nie ryzykował.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 20.gru.2017 18:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2717
Lokalizacja: Kr
Podepnę się, setup lpg pod 1.8t na około 300+ ale liczmy że 300? :>

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7 biturbo. Czas na LPG. Propozycje
PostNapisane: 20.gru.2017 21:45:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Chyba tylko hanki H2100 dają radę to obsłużyć. Problem taki, że dwa cylindry mniej.
Najlepiej zapytać na lpg-forum. Dostaniecie konkretne info.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: