.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 21:33:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak z gazem w S2 ???
PostNapisane: 12.lis.2003 22:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 14:45:28
Posty: 90
Lokalizacja: Bagdad
Powiedzcie tylko tak jak z tym gazem w S2 jak myslicie powinno sie zakladac ?? czy jak ??

_________________
S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 22:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jezuu...uważaj...ja właśnie rozpętałem piekło na forum streetracing wypowiedzią, że jak najbardziej...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 23:19:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
tu juz temat tez był wałkowany.... i też była mała wojenka :573:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 23:24:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
ja pierwsze co zrobilem to wywalilem gaz z mojej s2 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 23:37:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
A ja to chyba wywalę na techniczne...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 00:11:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
a co za roznica czy lpg czy PB ? .... wazne zeby to dobrze chodzilo ... obecnie instalacje LPG umozliwiaja lepsze wykorzystanie mozliwopsci silnika niz na PB (tymbardziej polskim ) ale takie instalacje sa stosunkowo drozsze od przecientej instalcji do DU ... mysle ze jezeli juz stac cie bylo na S2 to stac cie rowniez na porzadna instalcje ... w przeciwnym wypadku rozminales potrzeby i oczekiwania z rzeczywistoscia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 10:02:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Jechalem pare dni temu S4 2.2T z gazem,inst.wtryskowa zalozona pół roku temu za 5500zł w W-wie u bodajze Piotrowskiego,nie wiem czy znany zakład czy nie
jedno pewne,jezeli tak chodzi kazde S2/S4 z gazem to juz lepiej kupic inne auto,tragediaaaa,powyzej 4000tys.obr nic sie nie działo :570:
a nie po to sie kupuje eske zeby 4000tys nie przekraczac :056:
gosc co miał auto nie znał sie kompletnie wiec nie wypytywałem wiecej,twierdzil ze wszystko jezdzi pieknie i ma jeszcze 6 msc gwarancji
w takiej postaci jak to jezdziło to stanowczo NIE lpg w S2/S4 :fuckyou2:
oczywiscie po przelaczeniu na PB nie to auto

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 10:33:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ja czegos nie rozumiem ... co ma sam gaz do jego zlego zalozenia i niekompetentnych gazownikow ? ... :550:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 10:43:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
hans napisał(a):
ja czegos nie rozumiem ... co ma sam gaz do jego zlego zalozenia i niekompetentnych gazownikow ? ... :550:

Wlasnie idea zalozenia gazu jest dobra obojetnie jaki to silnik, za negatywne wypowiedzi uzytkownikow instalacji i problemy z nimi w 99% odpowiedzialne sa warsztaty zakladajace gaz.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 11:16:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Nie pisałem ogolnie o gazie ale o instalacjach w S2/S4,spotkał ktos juz takie auto ktore jezdzi na gazie bez zadnych problemow i ma osiagi jak na PB?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 12:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2003 20:30:51
Posty: 931
Lokalizacja: Wroclaw
moze w serii gaz by dzialal jako tako ale kto jezdzi na seryjnym kompie jak ma s2/s4 ( co nie necro :) ) ...
gdy dokonuje sie jednak przerobek gaz odpada ... :563:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 12:42:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
volki napisał(a):
moze w serii gaz by dzialal jako tako ale kto jezdzi na seryjnym kompie jak ma s2/s4 ( co nie necro :) ) ...
gdy dokonuje sie jednak przerobek gaz odpada ... :563:


a nie da sie zmodyfikowac programu po zalozeniu gazu zeby chodzil przyzwoicie i na tym i na tym?

wzglednie dwa programy przelaczane z kabiny?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 13:01:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
wszystko się da. Założyć instalkę za 5000 zł. i uniczipa za 3000 zestroic to profi za 1500 zł odwiedzić hamownię z AFR (kilka razy-800 zł dajmy na to)...

i kiedy to się zwróci?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 13:55:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Jeżdziłem S4 na Lpg (wtrysk ciągły) jednego z naszych klubowiczów i nie było mowy o zadnej tragedii. Autko wkręcało sie fakt, ze nie tak jak na PB ale do samego końca i mowy o braku mocy nie było. A czasami ciagnęło tak ze nie wiadomo było czy to Lpg czy Pb. I instalka nie była do końca dobrze zestrojona. Zreszta niech sie Kubazak sam wypowie...

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 14:21:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
kefir200 napisał(a):
Jezuu...uważaj...ja właśnie rozpętałem piekło na forum streetracing wypowiedzią, że jak najbardziej...


Już ci śpieszę na pomoc :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 14:39:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 16:37:25
Posty: 328
Lokalizacja: Kalisz
volki napisał(a):
moze w serii gaz by dzialal jako tako ale kto jezdzi na seryjnym kompie jak ma s2/s4 ( co nie necro :) ) ...
gdy dokonuje sie jednak przerobek gaz odpada ... :563:


Musze powiedzieć że kiedy jeszcze miałem niedawno w esce wtrysk gazu( wtrysk ciągły z coupety :) ) dopóki nie siadł reduktor który był tylko do 130 kw ( u mnie ponad 190) to chodziło pięknie ,kręcił do 7000 bez zadyszki,kazdy kto mnie zna wie ze mówie prawdę.Teraz czekam na wtrysk sekwencyjny który przy dobrych wiatrach będe miał w tym tygodniu.A co do gazowania czipowacych silniczków to jak najbardziej jezeli rozumiemy zasade działania wtrysku sekwencyjnego.Przy chipie zmieniamy mape zapłonu oraz wtrysku. Komputer wtrysku lpg zczytuje czasy wtrysku benzyny i na tej podstawie ustala mape lpg.Gdy już to zrobimy mapę tą możemy dowolnie modyfikować . To juz teraz chyba wiecie jakie są mozliwości :) Zapomniałem dodać ze to trzeba umieć zrobić :)

_________________
99-01 Kadett 1,6
01-03 Astra 1,6 16
03-04 Coupe 2,8Q
04-05 S4 2,2T
04-05 Punto Jtd
05-05 B4 Tdi Avant
05-06 GTI edition 94`
06-08Honda civic VTI eg9
08-08 Skoda Fabia
08-08 VW golf 1J0
09-09 SKODA Fabia 5J
10-11 Skoda Octavia RS
11-13 Skoda Superb
13-14 Skoda Octavia 1Z
obecnie Audi A6 C5 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 18:48:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ale koncert ... co jeden to lepszy przeboj ... zaraz wyjdzie ze gaz jest niebezpieczny i wybucha i wszyscy co maja gaz sa zagrozeniem na drodze ktore trzeba za wszelka cene unicestwic .... ciemnogrod ... :563:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 19:23:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:17:46
Posty: 107
Lokalizacja: Wawa
Leo napisał(a):
wszystko się da. Założyć instalkę za 5000 zł. i uniczipa za 3000 zestroic to profi za 1500 zł odwiedzić hamownię z AFR (kilka razy-800 zł dajmy na to)...

i kiedy to się zwróci?


Jak ktos duzo jezdzi a nie ma drugiego auta to szybko...

_________________
C5 2.8 ACK Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 22:06:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 14:45:28
Posty: 90
Lokalizacja: Bagdad
To powiem tak Eh.... zeby miec dobry gaz ktory nie bedzie dobijal silnika az tak to trzeba wylozyc troche sianka..... czyz nie tak ???

_________________
S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 22:15:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
quattro napisał(a):
To powiem tak Eh.... zeby miec dobry gaz ktory nie bedzie dobijal silnika az tak to trzeba wylozyc troche sianka..... czyz nie tak ???
Nieporozumienie jakieś.
Wydaje mi się, że quattro chciał zapytać, czy gaz niszczy silnik albo turbinkę - bo to mi wcześniej sugerował.
Odpowiedzcie znawcy - czy LPG niszczy silnik????
A może turbinkę niszczy????

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: